Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:38 

Hardtraxx Elite

S@bje ‏@cchickyy 18 augustus

@Q_dance waarom is er nog niks bevestigd voor qlimax 2013? Gaat het wel door dit jaar?

Antwoord van Q:
Q-dance ‏@Q_dance 18 augustus

@cchickyy Natuurlijk! Geen zorgen. Houd de website en de social media goed in de gaten voor het laatste nieuws. :) Grtz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

Het is dus nog wel dit jaar. Ze zeggen nog niks over belgie. Vreemd, zo vlak voor de bekendmaking
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:52 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Het is dus nog wel dit jaar. Ze zeggen nog niks over belgie. Vreemd, zo vlak voor de bekendmaking

dat zal binnenkort wel komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Denk het ook. Ben benieuwd waar het gehouden wordt. Sommige zeggen de ethias arena en andere weer de lotto arena.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:14 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Denk het ook. Ben benieuwd waar het gehouden wordt. Sommige zeggen de ethias arena en andere weer de lotto arena.

t maakt mij als t in belgie is eigenlijk niet zoveel uit, ik sla deze toch wel over dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:19 

Hardtraxx Veteran

Weet je het zeker? G4H staat er alsgoedis en dat is wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:25 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Weet je het zeker? G4H staat er alsgoedis en dat is wel dik

k denk dat k dan voor loudness ga, ik ga g4h ook al op thrillogy zien dus...
zullen zoizo alleen de laatste paar sets raw zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:34 

Hardtraxx Veteran

Ja, niet de hele avond nee... Maar je gaat naar Loudness? Dan moeten we zeker een keer meeten daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Ik wil jou ook wel eens meeten, patrickjeb. Je lijkt me wel een goeie kerel. Anders een keer barbecue'en ofzo?

Over Qlimax: lijkt me toch niet dat die naar België gaat... toch? Tenminste, niet exclusief naar België... Ik denk gewoon Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:37 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ja, niet de hele avond nee... Maar je gaat naar Loudness? Dan moeten we zeker een keer meeten daar

nog niet zeker, maar dat lijkt me de grootste optie, ik ga zoizo al naar unleashed once again en thrillogy,
ik wil eerst bevestiging met hoe t zit met qlimax voor ik verder beslis, dus hoop ik dat t bericht snel bevestigd wordt of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik wil jou ook wel eens meeten, patrickjeb. Je lijkt me wel een goeie kerel. Anders een keer barbecue'en ofzo?

Over Qlimax: lijkt me toch niet dat die naar België gaat... toch? Tenminste, niet exclusief naar België... Ik denk gewoon Gelredome.

Ja is goed, ik haal je zaterdag om 1 uur op, oke? Moet je wel even je adres in een PB'tje sturen, anders rij ik rondjes en bel ik misschien wel bij een jehova getuige aan.

algemeen/stel-je-vraag-t821-8775.html#p1244091
Huurprijs te duur, helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:41 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:

Ja is goed, ik haal je zaterdag om 1 uur op, oke? Moet je wel even je adres in een PB'tje sturen, anders rij ik rondjes en bel ik misschien wel bij een jehova getuige aan.

algemeen/stel-je-vraag-t821-8775.html#p1244091
Huurprijs te duur, helaas..

maar dit is nog niet officieel bevestigd, tot die tijd durf ik t ook nie met zekerheid te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

Heey Syztrax, ze houden je voor de gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:45 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Heey Syztrax, ze houden je voor de gek

je weet nooit, totdat t bevestigd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Ik heb uit betrouwbare bron dat ze het dit jaar openlucht gaan houden in het PSV stadion. Ze lenen daarvoor het podium van Groots met een zachte G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:18 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze het dit jaar openlucht gaan houden in het PSV stadion. Ze lenen daarvoor het podium van Groots met een zachte G.

zie je, vs, belgie, psv stadion, ik moet eerst nog maar zien voor ik t geloof
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:23 

Donateur

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Delete op Qlimax staat dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:25 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Delete op Qlimax staat dit jaar.

hier geloof ik al helemaal niks van, vooral na decibel
dan heb ik gehoord van een betrouwbare bron dat qlimax dit jaar in china is (flauwe grap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:27 

Hardtraxx Veteran

Het houdt maar niet op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:29 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
dan heb ik gehoord van een betrouwbare bron dat qlimax dit jaar in china is

China? Jezus hea wat ver.. Naja, ik moet Climax nog steeds een keer meemaken. Hopelijk is een vliegticket niet té duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
qlimax dit jaar in china is

Wat een onzin... sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Dan zouden ze de europese markt links laten liggen?
Dus maak je niet druk, Patrick!
Nee, maar Tim heeft wel gelijk, Delete gaat zelfs het anthem maken voor de Qlimax editie in het Philips stadion. Wat er waar is over een eventuele tweede editie in België weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:31 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Syztrax schreef:

China? Jezus hea wat ver.. Naja, ik moet Climax nog steeds een keer meemaken. Hopelijk is een vliegticket niet té duur

ik heb van betrouwbare bron gehoord dat de vliegprijzen naar china verdubbeld worden (ook een grap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:31 

Donateur

Syztrax schreef:

Fred kwibus regelen svp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:33 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Syztrax schreef:
qlimax dit jaar in china is

Wat een onzin... sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Dan zouden ze de europese markt links laten liggen?
Dus maak je niet druk, Patrick!
Nee, maar Tim heeft wel gelijk, Delete gaat zelfs het anthem maken voor de Qlimax editie in het Philips stadion. Wat er waar is over een eventuele tweede editie in België weet ik niet.

ik moet t eerst nog zien voor ik t geloof, dat delete de anthem maakt geloof ik helemaal niks van, die zal wel naar headhunterz of wildstylez gaan ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor Wildstylez wordt niet meer geboekt op Q-dance en b2s feesten, ze zijn bang dat hij anders te populair wordt. Headhunterz heeft hem al ooit in 2007 gemaakt en wil daarom niet nog een keer (zei hij laatst in een interview).

Qlimax zal inderdaad naar België verhuizen, Gelredome wordt voortaan alleen nog maar Hard Bass en een nieuw housefeest gehouden. Ook zal de opzet van Qlimax veranderen, evenals de line-up t.o.v. voorgaande jaren.

Ben wel benieuwd, maar ik hoop dat het dit jaar echt in de Arena wordt gehouden !
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen