Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

kent iemnd dit nummer? ben m vergeten

Nieuwe E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 21:55 

Hardtraxx Elite

kun je beter voor of na het fitnessen eten? of allebei of maakt dat niks uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
kun je beter voor of na het fitnessen eten? of allebei of maakt dat niks uit? :P

Wat ik meestal doe:

Uurtje van tevoren 2 glazen melk en een aantal boterhammen (2 of 3) en dan na het sporten weer 2 รก 3 boterhammen. Maar ik ben geen expert, dus kan je niet vertellen wat het beste is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:27 

Hardtraxx Elite

Iemand die wat vette sets heeft voor mij op vakantie om te luisterennn?
En dan vooral of hele vette house/qult of theracords en dikke raw (absoluut geen radical :P )

Thanks alvast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:34 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
En dan vooral of hele vette house/qult of theracords en dikke raw (absoluut geen radical :P )

andere-muziek/anithing-housiehouse-2-t37294.html

Vond deze wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 21:40 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:

de defqon cd van geck-e, een setje van porter robinson (zijn er niet veel in goede kwaliteit), Hardwell On Air 125, Mightyfools - Worldwide Movement - Episode 008

zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 21:47 

Onthafloorx schreef:

https://soundcloud.com/deep-house-amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 12:30 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:

Kan je niet downloaden! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:

http://soundcloud-download.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:04 

Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:

app: http://black-burn.ch/scd/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Ik eet altijd vantevoren wat genoeg om het even uit te houden maar niet teveel zodat ik er geen last van heb tijdens het trainen. Als ik in de ochtend train eet ik vantevoren bijv 4 eiwitten en een boterham, meer niet. Tijdens de training 1 of 2 banaantjes en na de training zsm een grote maaltijd en als dit niet mogelijk is ivm werk of wat dan ook een eiwitshake, appel en paar boterhammen maar dit is dus echt bij gebrek aan beter.

Als je zware krachttraining moet je zeker vantevoren niet teveel eten en tijdens ook niks wat niet heel makkelijk te verteren is, want dan gaat er bloed naar je verteringsstelsel en dus minder naar je spieren.

Voor cardio kan je dacht ik wel gewoon eten, behalve als je dan steek krijgt, maar dat is meer storend, niet verhinderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 18:38 

Hardtraxxer

Als ik een youtube filmpje wil bekijken kan ik wel op play drukken maar verschijnt er daarna een zwart scherm. Iemand een oplossing?
(Ik gebruik een mac en safari als browser)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

Woodside schreef:
Als ik een youtube filmpje wil bekijken kan ik wel op play drukken maar verschijnt er daarna een zwart scherm. Iemand een oplossing?
(Ik gebruik een mac en safari als browser)

Flash updaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ik ga volgend jaar op kamers wonen, en nu moet ik dus uitwonende stufi aanvragen. Iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe kun je dit het beste doen?
Is het verstandig om mijzelf in te schrijven bij de gemeente waar ik op kamers ga? (ik ga gewoon ieder weekend nog naar huis)

Bij voorbaat dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 15:52 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:
Ik ga volgend jaar op kamers wonen, en nu moet ik dus uitwonende stufi aanvragen. Iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe kun je dit het beste doen?
Is het verstandig om mijzelf in te schrijven bij de gemeente waar ik op kamers ga? (ik ga gewoon ieder weekend nog naar huis)

Bij voorbaat dank!

Het eerste niet echt, ik weet niet meer hoe ik dat deed maar je moet sowieso het tweede doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:10 

Je moet je sowieso bij je nieuwe gemeente inschrijven (liefst zo snel mogelijk), zolang je dat niet doet heb je namelijk geen recht op 'uitwonende' stufi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 22:36 

Jurheinen schreef:

Bij voorbaat dank!

als je daar gaat wonen en uitwonende stufi wil, MOET je je inschrijven bij de gemeente waar je gaat wonen. anders heb je geen recht op uitwonende stufi.
toen ik uitwonende stufi moest aanvragen ging alles nog met formulieren die je moest printen en opsturen, ik mag hopen dat het tegenwoordig digitaal kan.
alle info kan je hier vinden denkik: http://www.duo.nl/particulieren/inloggen.asp

meer info : http://www.duo.nl/particulieren/studief ... rgeven.asp
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Ga binnenkort een nieuwe PC kopen.

Windows 8 of windows 7 en waarom?

Kan ik een oudere iTunes versie downloaden en installeren, in mijn geval 10.1?

Als iemand op 1 of beide vragen een antwoord heeft zou echt super zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

Windows 7 of 8 zul je zelf moeten beslissen, zou uitproberen en kijken wat fijner is.

Oude iTunes versies kun je gewoon downloaden en installeren, dat is geen enkel probleem. Sommige versies zelfs via de iTunes site zelf. Vraagt hij je alleen wel 1 met in de zoveel tijd of je wilt updaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Windows 7 of 8 zul je zelf moeten beslissen, zou uitproberen en kijken wat fijner is.

Oude iTunes versies kun je gewoon downloaden en installeren, dat is geen enkel probleem. Sommige versies zelfs via de iTunes site zelf. Vraagt hij je alleen wel 1 met in de zoveel tijd of je wilt updaten.

Thanks!

Hoe kan ik dat uitproberen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Steffnov schreef:

Thanks!

Hoe kan ik dat uitproberen dan?

Vaak staan er wel laptops om uit te proberen bij de mediamarkt oid. Hoewel daar nu vrijwel alles Windows 8 is volgens mij. Gewoon eens langs gaan en kijken of het wat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:13 

Hardtraxx Veteran

Oh op die manier, goeie, zal ik eens gaan doen.

Windows 7 heb ik zelf dus die ken ik al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:31 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Ga binnenkort een nieuwe PC kopen.

Windows 8 of windows 7 en waarom?

Kan ik een oudere iTunes versie downloaden en installeren, in mijn geval 10.1?

Als iemand op 1 of beide vragen een antwoord heeft zou echt super zijn :)

Sowieso Windows 8! W8 is onderhuids goed verbeterd, waardoor het veel sneller aan voelt en sneller opstart enzo. Mocht de Windows 8 interface je niet bevallen, kan je met het programma Start8 terug naar de oude interface. Je hebt niet eens door dat je dan in W8 zit te werken en is gewoon precies W7. :)

http://i42.tinypic.com/24gkbrm.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 11:37 

Hardtraxx Veteran

Is er iemand die weet waar ik wat goedkoper Air Max 1 kan halen?
Via Nike zelf zijn ze 135 en op verschillende (vage) sites zijn ze 55 maar dat vertrouw ik dan weer voor geen meter.

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 17:31 

Hardtraxx Elite

Iemand een idee hoe ik YouTube filmpjes op hardtraxx, op mijn mobiel of iPad kan afspelen? Na te hebben geklikt gebeurt er niks...
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic