Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Voor de mensen die verstand hebben van websites/webhosting.

Ik heb al wel wat ervaring met websites maken, maar nu moet ik ook de hosting voor een klant regelen. Ik zie echter door het grote aanbod aan verschillende hostingsmogelijkheden even de bomen door het bos niet meer.

Ik wil graag voor de website: domeinnaamregistratie, PHP, MySQL database(s) en email. (de site is voor een transportbedrijf)

Nu zag ik het volgende pakket: pakket Pro op http://www.hostnet.nl/webhosting/webhosting-pakketten

Is dit een goed pakket voor mijn idee, met een redelijke prijs? Of kennen jullie goedkopere/betere alternatieven?

Alvast bedankt! :)
G
Kies iig niet voor One.com
in eerste instantie lijken ze heel fijn, maar dat zijn ze niet:
-trage servers
-vaak downtime
-php caching

enigste pluspunt is eigenlijk de live chat support en lage prijs
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Iemand die weet waar je alle releases van hardstyle kunt downloaden per maand? :)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Op nieuwsgroepen kom je wel af en toe wat tegen. Zijn dat niet alle releases maar de bekende
K
Onthafloorx wrote:Iemand die weet waar je alle releases van hardstyle kunt downloaden per maand? :)
pm
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
:cry:
Cruelty wrote:
Onthafloorx wrote:Iemand die weet waar je alle releases van hardstyle kunt downloaden per maand? :)
Mag helemaal niet :nono: ! 1gabba.in vaak
luisteren dan nee, maar ik hoorde daar laatst iemand over? Of moet ik gewoon maar elke dag kijken in het album van hardstyle releases hier?

Iknow kaboemmi maar kan die niet luisteren dus heeft weinig zin he :P
K
je wou ze toch downloaden?

Anders kan je toch wel youtuben of spotify gebruiken?

en lsdb veel in de gaten houden :).
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Onthafloorx wrote::cry:
Cruelty wrote:
Mag helemaal niet :nono: ! 1gabba.in vaak
luisteren dan nee, maar ik hoorde daar laatst iemand over? Of moet ik gewoon maar elke dag kijken in het album van hardstyle releases hier?

Iknow kaboemmi maar kan die niet luisteren dus heeft weinig zin he :P
Newsservers, staat eigenlijk álles op, maar dan ook álles. De rest mag je zelf uitzoeken anders ben ik illegaal bezig hier op dit forum ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Dan zoek ik waarschijnlijk niet goed.

Maar ik kan echt veel meer muziek vinden gewoon op t internet dan newsserver hoor.
D
Nijidik, doe is een PM, ben wel benieuwd. :P
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 11 days ago
G
moeilijke vraag hoor..
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Draidy wrote:Dan zoek ik waarschijnlijk niet goed.

Maar ik kan echt veel meer muziek vinden gewoon op t internet dan newsserver hoor.
Heb je betaalde newsservers? Ik gebruik Eweka
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Iemand die vergelijkbare zangers/zangeressen kent? Met net zo'n krachtige stem zeg maar.

View on YouTube
E
ik ben op zoek naar iemand die een mooie poster kan ontwerpen. Wie wil? Dr staat tegen over: gratis entree voor jouw en 1 persoon + ieder 5 munten a 1,50 waarde voor 28 september. Voor info Pm me maar. In de loop van de week krijg je alle info.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
biscuit wrote:ik ben op zoek naar iemand die een mooie poster kan ontwerpen. Wie wil? Dr staat tegen over: gratis entree voor jouw en 1 persoon + ieder 5 munten a 1,50 waarde voor 28 september. Voor info Pm me maar. In de loop van de week krijg je alle info.
IK , IK IK,

gewoon kate upton op de poster en je bent fully packed !

alvast bedankt voor de kaarten en munten, waar is de locatie?
E
Image

Nee zo toch niet???

ik vraag kasper wel of hij interesse heeft.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Mede uitwonende studenten!

ik heb een probleem met het aanvragen van mijn uitwonend studiebeurs. Dit is de situatie:

- verhuisd op 1 juli, maar omdat ik 2 juli (maandags) pas naar de gemeente kon, heeft de verhuizing officieel plaats gevonden op 2 juli voor de gemeente administratie.
- Zowel voor als na het door voeren van de administratie van de gemeente, lukte het mij niet om m'n woonsituatie te wijzigen. Telkens als ik het probeer om aan te geven dat ik per 1 juli "niet meer bij een van mijn ouders" woon, krijg ik deze melding:

"Je wijzigt je woonsituatie. Zorg ervoor dat de wijziging van je woonsituatie en de inschrijving bij de gemeente (GBA) gelijk lopen.""

En het stomme is, als ik naar mijn gegevens ga, en dan persoon, en dan adressen, dan staat mijn nieuwe kamer er gewoon bij. Echter niet als adres waar de stufi op word berekend, maar alleen bij huidig woon adres.

Heeft iemand wel eens vaker dit probleem gehad? Ook als ik 'per 1 augustus niet meer bij mijn ouders' in vul, krijg ik deze melding. Zwaar irritant......
E
en mailen met die emo`s helpt niet?

ik zou dat eens proberen of bellen is nog vlotter.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 10 days ago
biscuit wrote:en mailen met die emo`s helpt niet?

ik zou dat eens proberen of bellen is nog vlotter.
ja dat kan ik dus niet vinden. Maar op 't station in breda, nja er naast, is een kantoor van DUO blijkbaar. Ga ik morgen maar ff langs dan denk ik
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Iemand die mij kan helpen fotograaf al hele tijd met m'n Canon 60D, maar nu heeft iemand aan mij gevraagd of ik op een feestje een setje wil filmen. Het probleem is dat die camera elke keer na 4 seconden filmen stopt. Iemand die mij kan helpen?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Geheugen vol?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:Geheugen vol?
Nee :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Per ongeluk teveel op de knoppen drukken? Of misschien moet je hem juist inhouden voor zolang je wilt filmen?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:Per ongeluk teveel op de knoppen drukken? Of misschien moet je hem juist inhouden voor zolang je wilt filmen?
Nope allemaal al geprobeerd...