Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:18 

Hardtraxx Crew

Voor de mensen die verstand hebben van websites/webhosting.

Ik heb al wel wat ervaring met websites maken, maar nu moet ik ook de hosting voor een klant regelen. Ik zie echter door het grote aanbod aan verschillende hostingsmogelijkheden even de bomen door het bos niet meer.

Ik wil graag voor de website: domeinnaamregistratie, PHP, MySQL database(s) en email. (de site is voor een transportbedrijf)

Nu zag ik het volgende pakket: pakket Pro op http://www.hostnet.nl/webhosting/webhosting-pakketten

Is dit een goed pakket voor mijn idee, met een redelijke prijs? Of kennen jullie goedkopere/betere alternatieven?

Alvast bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:56 

Kies iig niet voor One.com
in eerste instantie lijken ze heel fijn, maar dat zijn ze niet:
-trage servers
-vaak downtime
-php caching

enigste pluspunt is eigenlijk de live chat support en lage prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:02 

Hardtraxx Elite

Iemand die weet waar je alle releases van hardstyle kunt downloaden per maand? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Op nieuwsgroepen kom je wel af en toe wat tegen. Zijn dat niet alle releases maar de bekende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:07 

Onthafloorx schreef:
Iemand die weet waar je alle releases van hardstyle kunt downloaden per maand? :)

pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:08 

Hardtraxx Elite

:cry:
Cruelty schreef:
Onthafloorx schreef:

Mag helemaal niet :nono: ! 1gabba.in vaak

luisteren dan nee, maar ik hoorde daar laatst iemand over? Of moet ik gewoon maar elke dag kijken in het album van hardstyle releases hier?

Iknow kaboemmi maar kan die niet luisteren dus heeft weinig zin he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:09 

je wou ze toch downloaden?

Anders kan je toch wel youtuben of spotify gebruiken?

en lsdb veel in de gaten houden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:14 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
:cry:
Cruelty schreef:
Onthafloorx schreef:

Mag helemaal niet :nono: ! 1gabba.in vaak

luisteren dan nee, maar ik hoorde daar laatst iemand over? Of moet ik gewoon maar elke dag kijken in het album van hardstyle releases hier?

Iknow kaboemmi maar kan die niet luisteren dus heeft weinig zin he :P

Newsservers, staat eigenlijk álles op, maar dan ook álles. De rest mag je zelf uitzoeken anders ben ik illegaal bezig hier op dit forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Dan zoek ik waarschijnlijk niet goed.

Maar ik kan echt veel meer muziek vinden gewoon op t internet dan newsserver hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:29 

Nijidik, doe is een PM, ben wel benieuwd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

WIE IS DE MOL RADIOSHOW: radio-radio-shows/wie-is-de-mol-radioshow-presented-by-lionstyle-t27664.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:38 

FRArnold schreef:

moeilijke vraag hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:18 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Dan zoek ik waarschijnlijk niet goed.

Maar ik kan echt veel meer muziek vinden gewoon op t internet dan newsserver hoor.

Heb je betaalde newsservers? Ik gebruik Eweka
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Iemand die vergelijkbare zangers/zangeressen kent? Met net zo'n krachtige stem zeg maar.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:43 

ik ben op zoek naar iemand die een mooie poster kan ontwerpen. Wie wil? Dr staat tegen over: gratis entree voor jouw en 1 persoon + ieder 5 munten a 1,50 waarde voor 28 september. Voor info Pm me maar. In de loop van de week krijg je alle info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 04:07 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
ik ben op zoek naar iemand die een mooie poster kan ontwerpen. Wie wil? Dr staat tegen over: gratis entree voor jouw en 1 persoon + ieder 5 munten a 1,50 waarde voor 28 september. Voor info Pm me maar. In de loop van de week krijg je alle info.

IK , IK IK,

gewoon kate upton op de poster en je bent fully packed !

alvast bedankt voor de kaarten en munten, waar is de locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 11:26 

Afbeelding

Nee zo toch niet???

ik vraag kasper wel of hij interesse heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:44 

Hardtraxxer

Mede uitwonende studenten!

ik heb een probleem met het aanvragen van mijn uitwonend studiebeurs. Dit is de situatie:

- verhuisd op 1 juli, maar omdat ik 2 juli (maandags) pas naar de gemeente kon, heeft de verhuizing officieel plaats gevonden op 2 juli voor de gemeente administratie.
- Zowel voor als na het door voeren van de administratie van de gemeente, lukte het mij niet om m'n woonsituatie te wijzigen. Telkens als ik het probeer om aan te geven dat ik per 1 juli "niet meer bij een van mijn ouders" woon, krijg ik deze melding:

"Je wijzigt je woonsituatie. Zorg ervoor dat de wijziging van je woonsituatie en de inschrijving bij de gemeente (GBA) gelijk lopen.""

En het stomme is, als ik naar mijn gegevens ga, en dan persoon, en dan adressen, dan staat mijn nieuwe kamer er gewoon bij. Echter niet als adres waar de stufi op word berekend, maar alleen bij huidig woon adres.

Heeft iemand wel eens vaker dit probleem gehad? Ook als ik 'per 1 augustus niet meer bij mijn ouders' in vul, krijg ik deze melding. Zwaar irritant......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:48 

en mailen met die emo`s helpt niet?

ik zou dat eens proberen of bellen is nog vlotter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:06 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
en mailen met die emo`s helpt niet?

ik zou dat eens proberen of bellen is nog vlotter.

ja dat kan ik dus niet vinden. Maar op 't station in breda, nja er naast, is een kantoor van DUO blijkbaar. Ga ik morgen maar ff langs dan denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:49 

Hardtraxx Elite

Iemand die mij kan helpen fotograaf al hele tijd met m'n Canon 60D, maar nu heeft iemand aan mij gevraagd of ik op een feestje een setje wil filmen. Het probleem is dat die camera elke keer na 4 seconden filmen stopt. Iemand die mij kan helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Geheugen vol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:51 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Geheugen vol?

Nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Per ongeluk teveel op de knoppen drukken? Of misschien moet je hem juist inhouden voor zolang je wilt filmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:56 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Per ongeluk teveel op de knoppen drukken? Of misschien moet je hem juist inhouden voor zolang je wilt filmen?

Nope allemaal al geprobeerd...
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic