Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:10 

Dakpan schreef:
Sukkel

altijd die vent -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wie had vandaag z'n Loudness shirt van editie Klokgebouw naar school aan?

Wow, dat is vrij kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:13 

kakbout schreef:
Draidy schreef:
Noem er eens een paar :D

Bij bartsmit hebbe ze mooie dingen: http://www.bartsmit.com/hi-sony-ericsso ... a-x10-mini

koop dan die nieuwe versie, bijna eve duur, 1ghz processor veul beter snelle, hdcamera(dus niet x10)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:15 

Project 141 schreef:
Uberhout schreef:
Project 141 schreef:
Ben op zoek naar nieuwe telefoon, wil wel iets smartphone achtigs maar ben liefst ook geen honderden euro's kwijt.. Dus mijn vraag, iemand die nog een degelijke smartphone kent? Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste enzo.

Samsung Galaxy Ace, gewoon een simpele versie van de Galaxy, maar doet het prima :)

Ziet er idd wel aardig uit, ook niet erg duur meer :) Thanks, misschien dat dat hem wordt.

Niet doen, loopt echt keivaak vast en is langzaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Ligt er een beetje aan wat je wilt. Een iphone 3gs maybe? Die htc heeft ook goedkope modellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:31 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Uberhout schreef:
Project 141 schreef:
Ben op zoek naar nieuwe telefoon, wil wel iets smartphone achtigs maar ben liefst ook geen honderden euro's kwijt.. Dus mijn vraag, iemand die nog een degelijke smartphone kent? Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste enzo.

Samsung Galaxy Ace, gewoon een simpele versie van de Galaxy, maar doet het prima :)

Ziet er idd wel aardig uit, ook niet erg duur meer :) Thanks, misschien dat dat hem wordt.

Heb ik ook, wel een leuk ding. Alleen het wat mindere is dat die soms uit zich zelf opnieuw opstart maar dat ligt aan de android versie heb ik me laten vertellen en die kan niet ge-upgrade worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Sinds ik nieuwe virusscanner heb geinstalleerd loopt Firefox soms opeens 20/30 seconden vast. Reageert ie gewoon helemaal nergens op, en daarna gaat ie weer verder. Kent iemand dit probleem of weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Google Chrome is echt geen optie voor mij.

Welke virusscanner heb je nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Sinds ik nieuwe virusscanner heb geinstalleerd loopt Firefox soms opeens 20/30 seconden vast. Reageert ie gewoon helemaal nergens op, en daarna gaat ie weer verder. Kent iemand dit probleem of weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Google Chrome is echt geen optie voor mij.

Firefox opnieuw instaleren? Lijkt me sterk dat het door een antivirus komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Waarom doet de slijterij altijd een papier om je fles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:47 

teupie schreef:
Waarom doet de slijterij altijd een papier om je fles?

Ies koeltoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:18 

Hardtraxx Addict

Waarom lukt het de ene keer wel om een YT filmpje te posten op dit forum en op een ander moment wilt hij het filmpje niet pakken en krijg je zo'n wazige link :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:24 

Hardtraxxer

Ik ga binnenkort op vakantie met mijn vriendin, maar zijn beiden nog niet in het bezit van een digitale camera.
Nou wil ik er dus 1 gaan aanschaffen, echter zoek ik een camera die op feesten ook fatsoenlijk de muziek op kan nemen. Niet dat je alleen maar gekraak hoort.
Heeft iemand hier wat suggesties?
Meld dit bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Als je goed geluid wilt hebben met opnemen heb je toch echt een videocamera nodig.
Tenzij je een spiegelreflexcamera koopt maar die dingen zijn erg duur (als je wat kwaliteit wilt).
Wil je een digitale camera dan is de kwaliteit nooit echt top.
Ik zou gewoon naar een winkel gaan. Mijn pa heeft iniedergeval een spiegelreflex en die neemt echt heel goed op, en mijn ma die heeft een digitale en dat kraakt van alle kanten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:39 

Hardtraxx Addict

Gast, waz met jou? Je loopt op alles commentaar te leveren omtrent feesten en de mensen die er komen terwijl je nog nooit op een dergelijk feest bent geweest. En dan ook nog kansloos geintje erbij zetten. Laat die knul letter filmen als hij dat wilt.

@Socializerz

Thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:07 

Hardtraxxer

Spiegelreflex camera vind ik sowieso te duur en te groot.
Ga ook niet a la stanley3x0 de hele dag met mijn arm omhoog staan om de nieuwste tracks te recorden.
Maar wil wel dat als ik de sfeer probeer vast te leggen gewoon de muziek goed op de achtergrond horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

ThomasW schreef:
Spiegelreflex camera vind ik sowieso te duur en te groot.
Ga ook niet a la stanley3x0 de hele dag met mijn arm omhoog staan om de nieuwste tracks te recorden.
Maar wil wel dat als ik de sfeer probeer vast te leggen gewoon de muziek goed op de achtergrond horen.

Geluid kan je ook prima met digitaal cameraatje opnemen, vriend van mij heeft panasonic model moet ik je schuldig laten, 12 mp, prima geluid! Klein dingetje makkelijk mee te nemen en niet zo heel prijzig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:48 

Hardtraxxer

Dag Hardtraxxers,

Ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie en daarvoor wil ik onderweg wat te doen hebben. Ik wil mijn laptop daarom meenemen. Nou houdt mijn accu het niet heel erg lang vol. Daarom wil ik een omvormer kopen voor in de auto. Ik ben op deze gestuit:

http://www.paradigit.nl/paradigit/produ ... fault.aspx

Nu vroeg ik me af of deze goed geschikt is? Ik denk zelf van wel, maar ik wil niet dat mijn laptop straks kapot is of dat het blijkt dat die uiteindelijk niet werkt. Ik heb een Sony Vaio VPCF12M1 en op de oplader staat dat die 19.5 V is en 4.7 A. Ik kom uit op een vermogen van ongeveer 91 W. Deze omvormer is 150 W. Lijkt me op het eerste gezicht prima, is dat ook zo? Kan ik zorgeloos laptoppen onderweg met dit apparaat?

Groetjes Stinkjanus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Zijn er hier meer mensen die het niet lukt om een afbeelding in hun onderschrift krijgen?

Ik krijg deze melding:

De afbeelding kan niet worden geopend, of het is geen geldige afbeelding.

En ook gewoon bij userbars die andere members wel in hun onderschrift hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:32 

Donateur

@ Stink, ik heb onlangs zo'n ding gehaald voor mijn 5.1 logitech setje en heb die vervolgens in mijn auto gelegd. Geluid klinkt best goed en er zit geen vervelende ruis doorheen of iets dergelijks. Wel zou ik bij het verkooppunt altijd even navragen of jouw omvormer geschikt is voor het apparaat dat je ermee wil gebruiken.

Ik heb die van mij gekocht bij omvormers.nu, edit: zie nu dat het om precies hetzelfde apparaatje gaat. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:36 

Donateur

Er zit trouwens bij jou nog zo'n adapter tussen je laptop/omvormer wat mij meer dan genoeg bescherming lijkt, een kleine stroomonderbreking of iets dergelijks zal dus niet voor problemen zorgen. Bij mij is dit trouwens nog niet echt voorgekomen verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:41 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Er zit trouwens bij jou nog zo'n adapter tussen je laptop/omvormer wat mij meer dan genoeg bescherming lijkt, een kleine stroomonderbreking of iets dergelijks zal dus niet voor problemen zorgen. Bij mij is dit trouwens nog niet echt voorgekomen verder.

Project 141 schreef:
Wij hebben er ook 1 in de camper, ook exact dezelfde volgens mij. Ook laptop op aangesloten, dat ging gewoon. Dus denk dat dat bij jou ook gewoon moet lukken :)

Thanks mannen. Zal wel goed komen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:40 

Aan het typen...

Is er een fatsoenlijk IDM/Ambient forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:14 

Hardtraxxer

ThomasW schreef:
Ik ga binnenkort op vakantie met mijn vriendin, maar zijn beiden nog niet in het bezit van een digitale camera.
Nou wil ik er dus 1 gaan aanschaffen, echter zoek ik een camera die op feesten ook fatsoenlijk de muziek op kan nemen. Niet dat je alleen maar gekraak hoort.
Heeft iemand hier wat suggesties?
Meld dit bericht

ik heb 2,5 jaar terug een Sony DSC-W380 gekocht voor dezelfde redenen.

IK heb deze er filmpjes mee gemaakt op i love techno & The qontinent.. Geluid neemt hij prima op aangezien het bij ILT echt hard stond.
's avonds met veel verschillende lichten neemt hij niet zo goed op als overdag, maar nog steeds prima

kost niet veel & Je moet wel bijv uitkijken met filmen dat je je vinger niet op de microfoon houd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:19 

Hardtraxx Elite

Precies, als je camera zoekt met redelijk geluid, moet je kijken naar Sony, maar voor je gaat halen moet je wel goed informeren bij mensen die ook zo'n camera hebben en er mee hebben gefilmt.
Zo heb ik vorig jaar een canon camera gekocht met de gedachte dat het goed geluid zou hebben (vorige versies hadden dat) schijnt het dat ze sinds een paar versies er voor micrefoon te hebben gewijzigd waardoor geluid kut op neemt.
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic