Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Iemand die mij kan helpen fotograaf al hele tijd met m'n Canon 60D, maar nu heeft iemand aan mij gevraagd of ik op een feestje een setje wil filmen. Het probleem is dat die camera elke keer na 4 seconden filmen stopt. Iemand die mij kan helpen?


ik ben in zo een godvergeten lieve bui vandaag

http://www.videomontageforum.nl/forum/u ... bij_filmen

snap er zelf alleen de balle van :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zorg ik op pioneers voor een echo op de laatste kick, dus:
boem boem boem boem boem
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Hoe zorg ik op pioneers voor een echo op de laatste kick, dus:
boem boem boem boem boem

Ben ook wel benieuwd ja :)

Neem aan om een set te beëindigen.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee om een laatste snoeiharde onmixbaar nummer erachteraan te gooien :)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:58 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Nee om een laatste snoeiharde onmixbaar nummer erachteraan te gooien :)


Loop aan, echo effect erover?

Of improvistatie: Loop aan, volume steeds een stukkie naar beneden haha :P
Bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

stufi is geregeld. tip voor de anderen: ga langs zo''n kantoor van duo bij ''t station en daar zijn ze ongelofelijk lief.

Nieuwe vraag: waar kan je awesome bed lakens kopen? bv. een gameboy als deken hoes of een ipad whatever? is volgens mij niet echt een (online) shop voor? Ikea had ook alleen maar saaie dingen
Bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:13 
 

opaa schreef:
stufi is geregeld. tip voor de anderen: ga langs zo''n kantoor van duo bij ''t station en daar zijn ze ongelofelijk lief.

Nieuwe vraag: waar kan je awesome bed lakens kopen? bv. een gameboy als deken hoes of een ipad whatever? is volgens mij niet echt een (online) shop voor? Ikea had ook alleen maar saaie dingen


Bij het Ziggo Dome
Bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:25 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
opaa schreef:
stufi is geregeld. tip voor de anderen: ga langs zo''n kantoor van duo bij ''t station en daar zijn ze ongelofelijk lief.

Nieuwe vraag: waar kan je awesome bed lakens kopen? bv. een gameboy als deken hoes of een ipad whatever? is volgens mij niet echt een (online) shop voor? Ikea had ook alleen maar saaie dingen


Bij het Ziggo Dome


vast niet
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand een Nederlandse site waar je zo goedkoop mogelijke een fatsoenlijke pc kan samenstellen? Degene die ik nu heb is GamePc.nl, maar er zijn vast goedkopere te vinden.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

off-topic/het-grote-hard-software-topic-t18961.html

Daar je budget en doel van de pc neergooien en kijken wie er zo lief is om je te helpen. :) Vind het zelf altijd wel leuk een beetje pc's samenstellen.

PC's met het woordje 'game' ervoor staat vrijwel garant voor overpriced.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/het-grote-hard-software-topic-t18961.html

Daar je budget en doel van de pc neergooien en kijken wie er zo lief is om je te helpen. :) Vind het zelf altijd wel leuk een beetje pc's samenstellen.

PC's met het woordje 'game' ervoor staat vrijwel garant voor overpriced.


Jo, dankje, ik weet dat pc's met game ervoor vrijwel altijd overpriced zijn, alleen op GamePc lijkt het allemaal redelijk goedkoop.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Het is in principe niet duur daar nee, maar sommige keuzes in hardware van ze kan ik niet begrijpen. :)
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Hoeveel auto's mag je als particulier op je naam hebben staan? Kan veel op internet vinden maar niet echt iets concreets.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Hoeveel auto's mag je als particulier op je naam hebben staan? Kan veel op internet vinden maar niet echt iets concreets.

Zijn daar regels voor dan? Als je maar betaalt is het goed toch

Edit: Mijn pa zegt 5, en die weet nogal veel van die dingen :P
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Ja ik dacht ook dat je er wel een aardig wat op je naam mag hebben, maar denk zelf dat er wel een limiet aan moet zitten ofzo, of in ieder geval tot dat de belastingdienst oid bij je aan komt kloppen om te kijken of je geen handelaar bent..
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ja ik dacht ook dat je er wel een aardig wat op je naam mag hebben, maar denk zelf dat er wel een limiet aan moet zitten ofzo, of in ieder geval tot dat de belastingdienst oid bij je aan komt kloppen om te kijken of je geen handelaar bent..


Mijn moeders neef heeft er 12 waarom mag hij er dan wel zoveel ? :huh:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Heb het nagevraagd, maak niet uit hoeveel.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:31 
 

Leden,
Ik heb een beetje een rare vraag. Ik ben namelijk met mijn fiets gevallen op mijn knie, en toen is mijn knie een beetje ontstoken geraakt denk ik.
Er kwam namelijk een bult op mijn knie die steeds groter werd, tot hij uiteindelijk scheurde:
Afbeelding
Nu is het zo dat ik maandag (morgen) op vakantie ga, maar de huisarts had pas plaats voor een afspraak op dinsdag..
Weet iemand van jullie (iemand die bijvoorbeeld voor dokter studeert) wat dit is en of ik gewoon zo op vakantie kan gaan zonder risico te lopen?
Hier nog een foto hoe het er nu uit ziet: Afbeelding
Bedankt voor de hulp alvast!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er gezond uit, niks meer aan doen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:39 
 

Steffnov schreef:
Ziet er gezond uit, niks meer aan doen.

Ha-Ha, hier heb ik dus niks aan hè..
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom zet je foto's van je gezicht neer als je op je knie bent gevallen?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:40 
 

Pommer schreef:
Waarom zet je foto's van je gezicht neer als je op je knie bent gevallen?

Waarom neem je geen bril als je er één nodig hebt?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou daar een naald in prikken. Kijken wat er gebeurd.

Daarnaast een monstertje nemen en op een schaaltje leggen. Een microscoop erbij en observeren. Een monster van 15 cm in doorsnede voldoet wel. Met een scalpel weg halen. Lukt prima! Ik ben benieuwd! Laat het even weten hoe het ging.

Via M-arijn die picca's?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:44 
 

Olijfboompje schreef:
Ik zou daar een naald in prikken. Kijken wat er gebeurd.

Daarnaast een monstertje nemen en op een schaaltje leggen. Een microscoop erbij en observeren. Een monster van 15 cm in doorsnede voldoet wel. Met een scalpel weg halen. Lukt prima! Ik ben benieuwd! Laat het even weten hoe het ging.

Eindelijk een antwoord waar ik iets aan heb, ik ga het meteen proberen.

Olijfboompje schreef:
Via M-arijn die picca's?

Denk eerder andersom, had ze namelijk ook al naar hem gestuurd op whatsapp met de vraag wat ik er mee moest.

EDIT: Heb het gedaan, de zwelling vermindert nu wel ja. Hij loopt helemaal leeg nu! Bedankt man!
Afbeelding
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic