Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand nog meer verschillende cola smaken naast vanilla, cherry, blak, red bull, lemon,
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:30 
 

en zero
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt jongens

En nu weer over op smaken en niet suikerloos of weet ik het allemaal :p
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baco
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

light smaakt anders hoor :P
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regular
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg het, allemaal
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:30 
 

teupie schreef:
Krijg het allemaal


Waar haal je ze vandaan dan? hier krijg je ze niet :(
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

River cola smaakt ook anders dan coca cola.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nog ff doorgaan met de leuke grapjes, hebben jullie je goede gevoel ook weer he! Zal nog eens een vraag stellen :/
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar dat betekent toch niet dat jullie zo hoeven te doen :huh:





Nee hoor, had ook weinig anders verwacht van deze personen


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict

Als je gaat zoeken voor kamer, is het dan aan te raden om je aan te melden bij bijvoorbeeld kamernet met een betaald lidmaatschap zodat ik adverteerders e.d kan benaderen. Of zijn er ook nog andere manieren?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Als je gaat zoeken voor kamer, is het dan aan te raden om je aan te melden bij bijvoorbeeld kamernet met een betaald lidmaatschap zodat ik adverteerders e.d kan benaderen. Of zijn er ook nog andere manieren?


Is een hele goeie manier om een kamer te vinden, daarnaast adviseer ik je toch om bij een studentenvereniging je aan te sluiten, heb je zo een kamer!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
Ik wil namelijk 1 kaartje verkopen maar het pdf bestand heeft 4 kaarten.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:27 
 

Danny H schreef:
Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
Ik wil namelijk 1 kaartje verkopen maar het pdf bestand heeft 4 kaarten.

http://lmgtfy.com/?q=pdf+split+online
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:28 
 

Danny H schreef:
Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
Ik wil namelijk 1 kaartje verkopen maar het pdf bestand heeft 4 kaarten.

Huidige pagina die je ziet als PDF uitprinten.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken? :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken? :P


http://nos.nl/ek2012/live/
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, had al op NOS gekeken, maar kon het niet vinden :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
JVDM schreef:
patrickjeb schreef:
Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken? :P


http://nos.nl/ek2012/live/


Is dit gratis?


Nop, 25€ voor een niet-nederlandse pot, 50€ voor nl
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bestaat er een app voor de ipod touch met 1 dj deck (dus geen 2) met de functies: pitch, pitch bend, play en cue. Meer heb ik niet nodig.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' .. :/
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Een kijkavond is geloof ik meer een soort van openhuis. M'n zusje en m'n zus hebben allebei een kamer, en bij hen was het altijd eerst kijken en dan tekenen. Lijkt me ook niet dat ze kunnen eisen dat je eerst tekent voor je ooit hebt gezien waar je terecht komt.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad. Dan had ik ''kijkavond'' anders in gedachten.

Verder nog tips om zo veilig mogelijk een kamer te vinden om redelijk kort termijn? Wil niet genaaid worden uiteraard.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Als je het niet vertrouwt gewoon de gok niet nemen. :) En goed opletten wat de opzegtermijn en dat soort dingen zijn en de huurprijs een beetje vergelijken met andere kamers in de buurt.
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic