Weet iemand nog meer verschillende cola smaken naast vanilla, cherry, blak, red bull, lemon,
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
K
en zero
bedankt jongens
En nu weer over op smaken en niet suikerloos of weet ik het allemaal :p
En nu weer over op smaken en niet suikerloos of weet ik het allemaal :p
Krijg het, allemaal
Last edited by teupie on 07 Jun 2012 16:32, edited 1 time in total.
-
K
Waar haal je ze vandaan dan? hier krijg je ze nietteupie wrote:Krijg het allemaal
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
River cola smaakt ook anders dan coca cola.
Nou nog ff doorgaan met de leuke grapjes, hebben jullie je goede gevoel ook weer he! Zal nog eens een vraag stellen 
Ja maar dat betekent toch niet dat jullie zo hoeven te doen
Nee hoor, had ook weinig anders verwacht van deze personen

Nee hoor, had ook weinig anders verwacht van deze personen
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Als je gaat zoeken voor kamer, is het dan aan te raden om je aan te melden bij bijvoorbeeld kamernet met een betaald lidmaatschap zodat ik adverteerders e.d kan benaderen. Of zijn er ook nog andere manieren?
Is een hele goeie manier om een kamer te vinden, daarnaast adviseer ik je toch om bij een studentenvereniging je aan te sluiten, heb je zo een kamer!Ritsurt wrote:Als je gaat zoeken voor kamer, is het dan aan te raden om je aan te melden bij bijvoorbeeld kamernet met een betaald lidmaatschap zodat ik adverteerders e.d kan benaderen. Of zijn er ook nog andere manieren?
Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
Ik wil namelijk 1 kaartje verkopen maar het pdf bestand heeft 4 kaarten.
-
G
http://lmgtfy.com/?q=pdf+split+onlineDanny H wrote:Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
-
E
Huidige pagina die je ziet als PDF uitprinten.Danny H wrote:Hoe kan je een pdf bestand splitsen?
Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
http://nos.nl/ek2012/live/patrickjeb wrote:Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken?
Thanks, had al op NOS gekeken, maar kon het niet vinden 
Nop, 25€ voor een niet-nederlandse pot, 50€ voor nlProject 141 wrote:Is dit gratis?JVDM wrote:http://nos.nl/ek2012/live/patrickjeb wrote:Iemand een link of iets waar je alle wedstrijden van het EK (Of tenminste Nederland) kan kijken?
Bestaat er een app voor de ipod touch met 1 dj deck (dus geen 2) met de functies: pitch, pitch bend, play en cue. Meer heb ik niet nodig.
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' .. 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Een kijkavond is geloof ik meer een soort van openhuis. M'n zusje en m'n zus hebben allebei een kamer, en bij hen was het altijd eerst kijken en dan tekenen. Lijkt me ook niet dat ze kunnen eisen dat je eerst tekent voor je ooit hebt gezien waar je terecht komt.
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Inderdaad. Dan had ik ''kijkavond'' anders in gedachten.
Verder nog tips om zo veilig mogelijk een kamer te vinden om redelijk kort termijn? Wil niet genaaid worden uiteraard.
Verder nog tips om zo veilig mogelijk een kamer te vinden om redelijk kort termijn? Wil niet genaaid worden uiteraard.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Als je het niet vertrouwt gewoon de gok niet nemen.
En goed opletten wat de opzegtermijn en dat soort dingen zijn en de huurprijs een beetje vergelijken met andere kamers in de buurt.