D
Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets? :cool:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
https://www.dropbox.com/sh/5o4yy217s4sp ... 0zomer.mp3
Weet niet of de link werkt, en weet ook niet of je het wat vind. Setje wat k heb gemaakt voor in de auto. :)
D
Ben hem aan het downloaden. Heb je nog een tracklist?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
01 Hardwell - Spaceman (Headhunterz remix)
02 Technoboy - Ti sento (Waverider remix)
03 Omegatypez - The spirit (haterz kom er maar in)
04 Adrenalize - Voices of passion
05 Atmozfears - Living for the future
06 Phuture noize - Echo
07 The Anarchist - Radical thing
08 Adrenalize - Mystical universe
09 Wildstylez - Shadow (Welcome to the digital age)
10 Phuture Noize - Soul machine
11 Omegatypez - Dirty style
12 Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
13 Phuture Noize - Fire in the hole

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit geen live mix is. Gemaakt met Cooledit. :)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Dysphoria wrote:Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets? :cool:
Zenda - Creativity Fluid #5 :whistle:
D
chicken wrote:tracklist

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit geen live mix is. Gemaakt met Cooledit. :)
Vind de tracklist niet echt super om eerlijk te zijn.
Zenda wrote:
Dysphoria wrote:Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets? :cool:
Zenda - Creativity Fluid #5 :whistle:
Mee! :love:
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Haha, dacht ik al. :P Steek ook niet al teveel tijd in het samenstellen van een tracklist. Ik gooi een zooi nieuwe tracks bij elkaar die ik wel leuk vind en dan vind ik het al gauw goed. Is ook één van de redenen waarom ik ze niet post in de liveset sectie, naast dat het natuurlijk geen livesets zijn. :)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
http://www.cduniverse.com/default.asp
Is dit een veilige site?
Iemand hier ervaring mee?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ritsurt wrote:Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' .. :/
Haha je snapt het niet :P kijkavond is als er een soort vleeskeuring is. Je mag natuurlijk altijd komen kijken, maar het is niet zo dat er 20 op een avondje komen. Clear? :P
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Onthafloorx wrote:
Ritsurt wrote:Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' .. :/
Haha je snapt het niet :P kijkavond is als er een soort vleeskeuring is. Je mag natuurlijk altijd komen kijken, maar het is niet zo dat er 20 op een avondje komen. Clear? :P
Ik zou 't zeker wel eerst even willen zien. Daarnaast is een kijkavond geen ''vleeskeuring'', meeste hospiteeravonden worden georganiseerd door huizen met een hechte band onder de bewoners, om die hechte band te kunnen behouden zul je toch wel iemand moeten vinden die bij jullie past. Anders wordt de sfeer in huis er niet leuker op....
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Lekker boeiend op die avond ben je gewoon eventjes iemand anders en als je het contract getekend heb ben je jezelf weer :P Gewoon jezelf een beetje voorbereiden door te kijken wat er allemaal zit en kijk of je ergens met hun een raakvlak heb dan heb je wat om over te praten :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gewoon hun facebook bekijken dan heb je alles wat je nodig hebt :P Juist als je zulke dingen moeilijk vindt raad ik je dat aan.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Neen.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Zou idd wel een leuke toepassing zijn! Zat er laatst ook al aan te denken...
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
teupie wrote:
Zal ik 'm maar toevoegen aan de hardtraxx-Beta suggestielijst dan? ;)
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
W0uT3R wrote:
teupie wrote:
Zal ik 'm maar toevoegen aan de hardtraxx-Beta suggestielijst dan? ;)
Ja, prima! Kan het zelf ook doen, maar ben er te lui voor :lol:
A
Weet iemand waar je kan solliciteren om te werken op feesten/festivals? Of hoe dat intern kan?

Ik heb hier al aangemeld:

http://www.grotefeesten.nl/
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Weet iemand waar je van die blauwe (of andere kleur) ledstrips kunt kopen als sfeerverlichting zeg maar? Op internet.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Mr. Solis - Mixxed Up #5 (hardstyle)
[ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up (house/electro house/trance)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wie kan mij vertellen wat een goede equalizer is voor Hardstyle, Hardcore, Techno e.d in iTunes?

Ik heb een nogal verneukte equalizer waardoor ik echt heel slecht geluid heb in iTunes. Als ik hetzelfde nummer in Finder of Youtube beluister is het geluid, en dan met name de bass echt veel beter.

Mocht je een goede equalizer weten, dus een custom made het liefst, zou ik graag een screenshot willen hebben :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ritsurt wrote:Wie kan mij vertellen wat een goede equalizer is voor Hardstyle, Hardcore, Techno e.d in iTunes?

Ik heb een nogal verneukte equalizer waardoor ik echt heel slecht geluid heb in iTunes. Als ik hetzelfde nummer in Finder of Youtube beluister is het geluid, en dan met name de bass echt veel beter.

Mocht je een goede equalizer weten, dus een custom made het liefst, zou ik graag een screenshot willen hebben :)
Ik heb die vraag enige tijd geleden ook gesteld, Khadber heeft toen gezegd dat hij Latin wel een goede instelling voor de equalizer vond. Ik heb die uitgeprobeerd en moet zeggen dat die mij meer bevalt dan de default instelling, dus ik raad Latin aan.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Als ik excel open, dan komt er een hoge piep toon uit m'n speakers en wanneer ik excel weer sluit gaat die piep ook weg. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? :huh:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Socializerz wrote:Een muis in excel :x, probeer je pc opnieuw op te starten, dat is het eerste wat ik altijd doe :cool: of je geluid uit doen!
het is mal enige tijd zo... ;)
G
oostzaner wrote:Als ik excel open, dan komt er een hoge piep toon uit m'n speakers en wanneer ik excel weer sluit gaat die piep ook weg. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? :huh:
uit excel hoort geen geluid te komen, open je ook een bestand of gewoon exxcel?
welke windows heb je?
wat gebruik je oom muziek af te spelen?
speel je muziek af tijdens het gebruik van excel? al eens zonder muziek geprobeerd?