Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets? 
Weet niet of de link werkt, en weet ook niet of je het wat vind. Setje wat k heb gemaakt voor in de auto.
Zenda - Creativity Fluid #5Dysphoria wrote:Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets?
Vind de tracklist niet echt super om eerlijk te zijn.chicken wrote:tracklist
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit geen live mix is. Gemaakt met Cooledit.
Mee!Zenda wrote:Zenda - Creativity Fluid #5Dysphoria wrote:Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets?
Haha je snapt het nietRitsurt wrote:Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' ..
Ik zou 't zeker wel eerst even willen zien. Daarnaast is een kijkavond geen ''vleeskeuring'', meeste hospiteeravonden worden georganiseerd door huizen met een hechte band onder de bewoners, om die hechte band te kunnen behouden zul je toch wel iemand moeten vinden die bij jullie past. Anders wordt de sfeer in huis er niet leuker op....Onthafloorx wrote:Haha je snapt het nietRitsurt wrote:Ik heb vandaag een kamer gevonden in Amsterdam en kan hier ook in gaan trekken. Alleen ik neem aan dat het gewoonlijk is bij het huren van een kamer dat je eerst een keer langs gaat voordat je een huurcontract tekent? Op veel sites staat namelijk kijkavond: ''nee'' ..kijkavond is als er een soort vleeskeuring is. Je mag natuurlijk altijd komen kijken, maar het is niet zo dat er 20 op een avondje komen. Clear?
Neen.jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Zou idd wel een leuke toepassing zijn! Zat er laatst ook al aan te denken...jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Zal ik 'm maar toevoegen aan de hardtraxx-Beta suggestielijst dan?teupie wrote:Zou idd wel een leuke toepassing zijn! Zat er laatst ook al aan te denken...jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Ja, prima! Kan het zelf ook doen, maar ben er te lui voorW0uT3R wrote:Zal ik 'm maar toevoegen aan de hardtraxx-Beta suggestielijst dan?teupie wrote:Zou idd wel een leuke toepassing zijn! Zat er laatst ook al aan te denken...jordifcg wrote:Is er geen manier om een notificatie te krijgen wanneer je gequote word?
Mr. Solis - Mixxed Up #5 (hardstyle)Dysphoria wrote:Iemand nog lekkere euforische hardstyle/ electro house sets?
Ik heb die vraag enige tijd geleden ook gesteld, Khadber heeft toen gezegd dat hij Latin wel een goede instelling voor de equalizer vond. Ik heb die uitgeprobeerd en moet zeggen dat die mij meer bevalt dan de default instelling, dus ik raad Latin aan.Ritsurt wrote:Wie kan mij vertellen wat een goede equalizer is voor Hardstyle, Hardcore, Techno e.d in iTunes?
Ik heb een nogal verneukte equalizer waardoor ik echt heel slecht geluid heb in iTunes. Als ik hetzelfde nummer in Finder of Youtube beluister is het geluid, en dan met name de bass echt veel beter.
Mocht je een goede equalizer weten, dus een custom made het liefst, zou ik graag een screenshot willen hebben
het is mal enige tijd zo...Socializerz wrote:Een muis in excel, probeer je pc opnieuw op te starten, dat is het eerste wat ik altijd doe
of je geluid uit doen!
uit excel hoort geen geluid te komen, open je ook een bestand of gewoon exxcel?oostzaner wrote:Als ik excel open, dan komt er een hoge piep toon uit m'n speakers en wanneer ik excel weer sluit gaat die piep ook weg. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?