Hij is 15wrote:naar HT meetings komen danwrote:hhhmmm. okkijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
waar woon je eigenlijk?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
5,794 postssince 2011
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Ik zie het probleem niet? 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,111 postssince 2012
http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waard om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waard om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
Last edited by Onthafloorx on , edited 1 time in total.
De wattes?wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waar om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,111 postssince 2012
Nou wat daar staat dat is zeker duidelijk hewrote:De wattes?wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Nou.. neewrote:Nou wat daar staat dat is zeker duidelijk hewrote:De wattes?wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
edit: snap het nu pas
J
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
5,794 postssince 2011
Dit zijn gewoon foto's van mensen en dj's? Lijkt me niet echt een fotoreportage toch?wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,111 postssince 2012
Mwamwa gaat moeilijk idd in gewoon caféwrote:Dit zijn gewoon foto's van mensen en dj's? Lijkt me niet echt een fotoreportage toch?wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
wrote:We doen nog een keer een meeting bij amnesiawrote:hhhmmm. okkijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
![]()
Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge! 
Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie

Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Wel 5 zalen in de lindewrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie![]()
House 1
hardstyle
apres-ski
house 2
overige waar altijd iets anders komt
wrote:Wel 5 zalen in lunenburgwrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
House 1
hardstyle
apres-ski
random crap
overige waar altijd de opskeerboyzz zitten te roken
S
Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,111 postssince 2012
Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
?wrote:Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
Binnen 2 weken nadat de suis is begonnen. Anders is de kans dat de medicatie werkt een stuk kleiner.wrote:?wrote:Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
@ Socio
Zo moeilijk is lezen niet
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
wrote:HT Meeting: Lunenburgwrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
![]()
![]()
Laatste keer dat ik er was ging ik tegen ventjes met nektasjez zeggen dat ze een mooi tasje bij hadden.

G
ik kwam deze foto net tegen op facebook, van een nichtje van me, en zag tot mijn verbazing een Hardtraxx shirtje rechts in beeld!!!
heeft iemand enig idee welk feest dit is?

heeft iemand enig idee welk feest dit is?

W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
en daarachter het rood witte van die sterwrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
G
ohja de foto is gepost op 25 december 2011 
maar wanneer die genomen is... geen idee
maar wanneer die genomen is... geen idee
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Is op Wish ja, en het is volgens mij Khadber.
E
Wish, op zaterrdag in de middag op de mainstage waar House gedraaid werd.... want achter de bar ligt een stuk backstage en dan kom de toren met de wishsterren.

Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.wrote:en daarachter het rood witte van die sterwrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
G
maar... wat dafuq doet khadber daar dan?wrote:Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.wrote:en daarachter het rood witte van die sterwrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
wel jammer, ik dacht ff dat mn nicht ineens cool was geworden
E
wrote:maar... wat dafuq doet khadber daar dan?wrote:Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.wrote:en daarachter het rood witte van die ster
de housenicht zoeken