Hij is 15KSwoosh wrote:naar HT meetings komen dankakbout wrote:hhhmmm. okkijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
waar woon je eigenlijk?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik zie het probleem niet? 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waard om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waard om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
Last edited by Onthafloorx on 06 Jun 2012 11:53, edited 1 time in total.
De wattes?Onthafloorx wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Serieuze reacties a.u.b is deze fotoreportage het waar om in te zenden naar allerlei eventfotograaf sites. Zoniet heb ik nog een fotoreportage, maar die staat nog niet online helaas..
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nou wat daar staat dat is zeker duidelijk heHenk-Jan wrote:De wattes?Onthafloorx wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
Nou.. neeOnthafloorx wrote:Nou wat daar staat dat is zeker duidelijk heHenk-Jan wrote:De wattes?Onthafloorx wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
edit: snap het nu pas
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Dit zijn gewoon foto's van mensen en dj's? Lijkt me niet echt een fotoreportage toch?Onthafloorx wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Mwamwa gaat moeilijk idd in gewoon caféJurheinen wrote:Dit zijn gewoon foto's van mensen en dj's? Lijkt me niet echt een fotoreportage toch?Onthafloorx wrote:http://www.iuevents.nl/pictures/category/1-rough-ranch
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Cruelty wrote:We doen nog een keer een meeting bij amnesiakakbout wrote:hhhmmm. okkijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
![]()
Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge! 
Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie

Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Wel 5 zalen in de lindekakbout wrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
Edit: 23 juni is er weer een (XXL!!!) editie![]()
House 1
hardstyle
apres-ski
house 2
overige waar altijd iets anders komt
Wout1997 wrote:Wel 5 zalen in lunenburgkakbout wrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
House 1
hardstyle
apres-ski
random crap
overige waar altijd de opskeerboyzz zitten te roken
-
S
Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!Spablauw wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
?Onthafloorx wrote:Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!Spablauw wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
Binnen 2 weken nadat de suis is begonnen. Anders is de kans dat de medicatie werkt een stuk kleiner.Solis wrote:?Onthafloorx wrote:Ja, maar dat moet binnen twee weken gebeuren ofzo kun je vinden op wikipedia!Spablauw wrote:Bestaat er medicatie tegen oorsuizingen? Heb namelijk in men linkeroor oorsuizingen die niet meer weggaan.
@ Socio
Zo moeilijk is lezen niet
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Cruelty wrote:HT Meeting: Lunenburgkakbout wrote:Neuh, in de kelderbar in lunenburg jonge!
![]()
![]()
Laatste keer dat ik er was ging ik tegen ventjes met nektasjez zeggen dat ze een mooi tasje bij hadden.

-
G
ik kwam deze foto net tegen op facebook, van een nichtje van me, en zag tot mijn verbazing een Hardtraxx shirtje rechts in beeld!!!
heeft iemand enig idee welk feest dit is?

heeft iemand enig idee welk feest dit is?

-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
en daarachter het rood witte van die sterVik wrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
-
G
ohja de foto is gepost op 25 december 2011 
maar wanneer die genomen is... geen idee
maar wanneer die genomen is... geen idee
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Is op Wish ja, en het is volgens mij Khadber.
-
E
Wish, op zaterrdag in de middag op de mainstage waar House gedraaid werd.... want achter de bar ligt een stuk backstage en dan kom de toren met de wishsterren.

Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.Wout1997 wrote:en daarachter het rood witte van die sterVik wrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
-
G
maar... wat dafuq doet khadber daar dan?wootum wrote:Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.Wout1997 wrote:en daarachter het rood witte van die sterVik wrote:WiSH? Dat stuk decor lijkt op die vleugel van die adelaar.
wel jammer, ik dacht ff dat mn nicht ineens cool was geworden
-
E
KSwoosh wrote:maar... wat dafuq doet khadber daar dan?wootum wrote:Maar dat is niet die Adelaar hoor. Dat was een jaar eerder. Zoals Biscuit zegt, dit was de House area van afgelopen jaar.Wout1997 wrote:en daarachter het rood witte van die ster
de housenicht zoeken