Vast wel, met welk publiek om je heen is een betere vraag.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Iemand hier ervaring met gsm-eindhoven.nl? In Belgie kost de lumia 710 299 euro, in die winkel slechts 210. Extreem prijsverschil dus...
-
S
Zou je dat eens willen vragen? Zou top zijn.Project 141 wrote:Volgens mij heeft mijn zus daar een telefoon een keer besteld, of daar simlock vrij laten maken ofzo, weet het niet meer goed. kan het haar wel vragen.Spablauw wrote:Iemand hier ervaring met gsm-eindhoven.nl? In Belgie kost de lumia 710 299 euro, in die winkel slechts 210. Extreem prijsverschil dus...
Ik, beetje raar zaakje maar ze helpen je vriendelijk en geen negatieve ervaringen mee verderSpablauw wrote:Iemand hier ervaring met gsm-eindhoven.nl? In Belgie kost de lumia 710 299 euro, in die winkel slechts 210. Extreem prijsverschil dus...
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Weet iemand een makkelijke en simpele (gratis) moviemaker? Moet namelijk voor school een DVD in elkaar zetten, maar heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen.
-
A
Zoek op de piratenbaai gewoon een leuke opJurheinen wrote:Weet iemand een makkelijke en simpele (gratis) moviemaker? Moet namelijk voor school een DVD in elkaar zetten, maar heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen.
-
S
En de gsms is niets aan ofzo omdat ze zo goedkoop zijn? Dan wacht ik nog maar eens even op de reactie van project141 en dan maar eens beslissen._dp_ wrote:Ik, beetje raar zaakje maar ze helpen je vriendelijk en geen negatieve ervaringen mee verderSpablauw wrote:Iemand hier ervaring met gsm-eindhoven.nl? In Belgie kost de lumia 710 299 euro, in die winkel slechts 210. Extreem prijsverschil dus...
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Gaat er juist om dat het een beetje simpel in gebruik isAlmighty wrote:Zoek op de piratenbaai gewoon een leuke opJurheinen wrote:Weet iemand een makkelijke en simpele (gratis) moviemaker? Moet namelijk voor school een DVD in elkaar zetten, maar heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen.
Die van Windows zelf voldoet niet?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Dacht vraag het eerst even hier, misschien dat er een handigere/makkelijke versie was ofzo.sjobie wrote:Die van Windows zelf voldoet niet?
En dan de vraag? Waar kan ik die vinden dan? Hij staat in mijn Office-pakket (als die daar hoort
Ben er verder ook niet zo thuis in maar die hier; http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... SignedIn=1 downloadenJurheinen wrote:Dacht vraag het eerst even hier, misschien dat er een handigere/makkelijke versie was ofzo.sjobie wrote:Die van Windows zelf voldoet niet?
En dan de vraag? Waar kan ik die vinden dan? Hij staat in mijn Office-pakket (als die daar hoort)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Windows Movie Maker is inderdaad prima kwaliteit tegenwoordig.
Je kan ermee opslaan in 1080p en is simpel in gebruik.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Thanks, dan ga ik daar morgen even voor zitten 
Zaterdag draait dj Paul Elstak hier in de lokale disco, het is 14+, moet ik gaan of niet? 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ligt eraan hoe oud je zelf bent.
Ik zou zelf niet dood gevonden willen worden op een 14+ feest.
Hah, ik ben 15 dus is het misschien nog iets aan. 
-
A
Hoe kunnen wij dat voor jou beslissen?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Dan kan het wel lache zijn.
Moet natuurlijk wel jouw beslissing zijn uiteindelijk.
Jah klopt, maar heeft iemand ervaring met wat hij meestal zoal draait? beetje 90's of dikke hardcore oid? 
Ik denk, vanuitgegaan van de gemiddelde hardtraxxer. Dat jij er dan niet zoveel aan zal vinden.
Maar dat denk ik, hoeft niet waar te zijn. Plus het is 14+ dus het zal totaal niet duur zijn dus ook wel weer de moeite waard om ff langs te gaan lijkt me.
Maar dat denk ik, hoeft niet waar te zijn. Plus het is 14+ dus het zal totaal niet duur zijn dus ook wel weer de moeite waard om ff langs te gaan lijkt me.
hhhmmm. ok
kijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
-
G
naar HT meetings komen dankakbout wrote:hhhmmm. okkijken of ik wat vrienden kan verzamelenookalhebikdieniet
waar woon je eigenlijk?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hij draait happy hardcore hitjes van o.a. Party Animals en zichzelf + nog meer.kakbout wrote:Jah klopt, maar heeft iemand ervaring met wat hij meestal zoal draait? beetje 90's of dikke hardcore oid?
Aan het eind heb je nog kans op wat mainstream hc. Zo was het bij onze lokale Disco