Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

Als je een zin afsluit met een stukje tekst tussen haakjes, zet je de punt die aangeeft dat de zin voorbij is dan vóór het stukje tekst tussen haakjes, ná het stukje tussen haakjes of zet je het dan 'tussen' de haakjes :P :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:38 

Bla bla bla (bla bla).

Zo dacht ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht al dat het zo moest, maar ik zie ook wel eens dat mensen het op deze manier doen:

bla bla bla bla bla. (bla bla)

Vond dat er altijd al zo gek uit zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:42 

Wat is een fijne online winkel om kleding te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

http://www.kleertjes.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

Salando natuurliijk! WHAAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:37 

Is even kijken op www.zalando.nl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:56 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met zonnebrillen van Komono, vind ze wel vet en wil er denk ik ook eens gaan bestellen, weet alleen niet hoe het met de kwaliteit zit.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:03 

tjsa: plexiglas he?
en voornamelijk HDPE en wat PVC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:06 

biscuit schreef:
tjsa: plexiglas he?
en voornamelijk HDPE en wat PVC!

Ja, precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:37 

Ritsurt schreef:
Iemand ervaring met zonnebrillen van Komono, vind ze wel vet en wil er denk ik ook eens gaan bestellen, weet alleen niet hoe het met de kwaliteit zit.

die feestbrillen van €10 zijn al prima en bij de H&M kan je brillen kopen voor 7,50 dus dan lijkt me dat deze ook wel prima zijn :P\
tenzij je rare eisen hebt fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:38 

Brillen van de V&D zijn ook gewoon goed, veel keus en kost geen drol
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:43 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:

die feestbrillen van €10 zijn al prima en bij de H&M kan je brillen kopen voor 7,50 dus dan lijkt me dat deze ook wel prima zijn :P\
tenzij je rare eisen hebt fzo

Ja ik heb een hele la vol liggen met goedkope RayBan replica's van Deal Extreme en Focal Price. :P Vind dit model van Komono alleen heel vet, en €40,- ach is ook het grootste bedrag niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 08:28 

Bierkoning

Ik ben opeens al m'n contacten kwijt die op m'n simkaart stonden, dus heb alleen nog degene die ik in m'n telefoon had opgeslagen over. Maar al die contacten staan nog wel gewoon in m'n whats app dus blijkbaar zijn ze niet helemaal verdwenen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb een Samsung Galaxy S Plus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 09:51 

Pommer schreef:
Ik ben opeens al m'n contacten kwijt die op m'n simkaart stonden, dus heb alleen nog degene die ik in m'n telefoon had opgeslagen over. Maar al die contacten staan nog wel gewoon in m'n whats app dus blijkbaar zijn ze niet helemaal verdwenen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb een Samsung Galaxy S Plus.

je hebt niks met je telefoon gedaan?
en je hebt alles nog in whatsapp maar in je telefoon niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

en je hebt alles nog in whatsapp maar in je telefoon niet?

Dat zegt die toch. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:18 

het zal niet de eerste keer zijn dat iemand iets zegt dat niet klopt dus vraag ik het maar ff xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:19 

Bierkoning

Nee hoe ik het zei klopte het ook haha. Ik heb dus al m'n contacten nog wel in Whats App staan maar niet in m'n telefoonlijst, ik kan dus bijvoorbeeld niet direct bellen of smsen naar iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

In whatsapp heb je wel de optie 'bekijk contact', wat gebeurt er als je die kiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 13:14 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Maakt ie voor de contacten voor whatsapp geen kopie naar je telefoongeheugen ofzo? Of heb je per ongeluk op een of andere manier de nummers op je simkaart verborgen in je telefoonboek? Mijn vorige telefoon kon dat namelijk in ieder geval ook, dat ie in je telefoonlijst alleen nummers van je telefoongeheugen liet zien.

Het is bij mij andersom, ik voeg iemand toe bij contacten en dan komt ie automatisch bij whats app contacten.

Steffnov schreef:
In whatsapp heb je wel de optie 'bekijk contact', wat gebeurt er als je die kiest?

Als ik dat doe zie ik de details van dat whats app contact, en dan kun je ook kiezen voor 'view in adressbook'. Als ik dat doe zie ik dat contact als het ware hoe het hoort, dus als telefooncontact, maar hij staat dan nog steeds niet in m'n telefoonlijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:20 

Pommer schreef:
Project 141 schreef:
Maakt ie voor de contacten voor whatsapp geen kopie naar je telefoongeheugen ofzo? Of heb je per ongeluk op een of andere manier de nummers op je simkaart verborgen in je telefoonboek? Mijn vorige telefoon kon dat namelijk in ieder geval ook, dat ie in je telefoonlijst alleen nummers van je telefoongeheugen liet zien.

Het is bij mij andersom, ik voeg iemand toe bij contacten en dan komt ie automatisch bij whats app contacten.

Steffnov schreef:

Als ik dat doe zie ik de details van dat whats app contact, en dan kun je ook kiezen voor 'view in adressbook'. Als ik dat doe zie ik dat contact als het ware hoe het hoort, dus als telefooncontact, maar hij staat dan nog steeds niet in m'n telefoonlijst.

kan je dan niet kiezen om em over te zetten naar telefoon/sim fzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:18 

Hardtraxx Addict

Wie kan mij een paar ambachtelijke beroepen opnoemen zoals een meubelmaker, bakker etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

heeft hidden/toa meer nummers a la scintillate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:57 

Hardtraxxer

Ik ga dit jaar naar Albufeira op vakantie en ik vroeg me af of er daar ergens wat fatsoenlijke hardstyle/hardcore te beluisteren valt? Iemand ervaring?
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic