Oke ik weet genoeg. Bedankt 
weet iemand waar je magsafe adapters (voor een macbook) kan kopen, op de apple site kosten ze 80 euro, wil graag weten of ze ergens goedkoper te krijgen zijn
googleeeeeeetijntjuh120 wrote:geen idee waar ik deze vraag neer kan zetten dus hier maar![]()
weet iemand waar je magsafe adapters (voor een macbook) kan kopen, op de apple site kosten ze 80 euro, wil graag weten of ze ergens goedkoper te krijgen zijn
hardcore?Onthafloorx wrote:Iemand een heel tof hardloop setje?
Neen raw het liefste helaas heb ik geen premium spotify op m'n mobiell.KSwoosh wrote:hardcore?Onthafloorx wrote:Iemand een heel tof hardloop setje?
Download gewoon een magic show episode?Onthafloorx wrote:Iemand een heel tof hardloop setje?
laat maar ik leen altijd aan het huis hier oortjes uit en nu heb ik zelf oortjes nodig dag oortjes godverDanny H wrote:Download gewoon een magic show episode?Onthafloorx wrote:Iemand een heel tof hardloop setje?
3 uur lang kunnen hollen zonder aan je mp3 speler te zitten.
Onthafloorx wrote:laat maar ik leen altijd aan het huis hier oortjes uit en nu heb ik zelf oortjes nodig dag oortjes godverDanny H wrote:Download gewoon een magic show episode?Onthafloorx wrote:Iemand een heel tof hardloop setje?
kaboem wrote:Danny H wrote:Download gewoon een magic show episode?
Leestekens.
http://lsdb.nl/set/110954/dither-satani ... 05-12.html
Als je dat zo even uit je mouw schudt mag je wel meedoen aan officiele hardloopwedstrijden aangezien het wereld record voor vrouwen van 5km op 14:11 staat.Onthafloorx wrote:kaboem wrote:Danny H wrote:Download gewoon een magic show episode?
Leestekens.
http://lsdb.nl/set/110954/dither-satani ... 05-12.html
Blabla, sow 5 km in 15 minuutjes best goed dacht ik haha
Denk op de fiets, want 5km in 15 minuten geeft 20km/h gemiddeld en dat zou denk ik best wel een wereldrecord zijn.Socializerz wrote:fietsend of lopend?
Danny H wrote:Als je dat zo even uit je mouw schudt mag je wel meedoen aan officiele hardloopwedstrijden aangezien het wereld record voor vrouwen van 5km op 14:11 staat.Onthafloorx wrote:Danny H wrote:Download gewoon een magic show episode?
Blabla, sow 5 km in 15 minuutjes best goed dacht ik haha
bron: http://www.looptijden.nl/hardlopen/wereldrecords
Vlakbij eindhoven centraal was een parkeergelegenheid van een kantoor ofzo die 's avonds/'s nachts gratis was.Chris Two wrote:Iemand uit omgeving eindhoven die weet waar je vlak bij stratum gratis kan parkeren?
Vanavond naar Dynamo maar geen zin om me scheel te betalen aan parkeerkosten
tegenover de Effenaar is een parkeerpgelegenheid (aan de kant van het station dus), die is dus na 9 uur gratisChris Two wrote:Iemand uit omgeving eindhoven die weet waar je vlak bij stratum gratis kan parkeren?
Vanavond naar Dynamo maar geen zin om me scheel te betalen aan parkeerkosten
zekers.....ik heb mn pillenshirt aan!Draidy wrote:Komen biscuit!
Mini-hardtraxx meeting
Ligt eraan in hoeverre je de CDJ's gaat gebruiken. Beatmatchen blijft hetzelfde, dus standaard draaien blijft hetzelfde. Maar er op Pioneer zitten veel functies die bijvoorbeeld een Numark niet heeft. Als 1 of 2 keer op Pioneer hebt geoefend kom je daar wel uit.Pommer wrote:Even een vraagje voor de dj's, als ik een ander merk dan pioneer koop (bijv Numark), kan ik dan wel met pioneers overweg mocht dat nodig zijn?
screenshot?Project 141 wrote:Ik ben een oefententamen aan het maken, het is een pdf maar bij de multiple choice vragen staat het goede antwoord geel gemarkeerd. Is er een manier dat ik dat kan onmarkeren of de tekst kopieren, want dan kan ik het gewoon daarna controleren of ik het goed heb. Als ik kopieer en plak krijg ik dit:
"""
$&8 &%
("
E) -+-
Dus dat werkt alvast niet
Alles kopiëren, plakken in word, 'vervangen', en dan die code vervangen door een spatieProject 141 wrote:Ik ben een oefententamen aan het maken, het is een pdf maar bij de multiple choice vragen staat het goede antwoord geel gemarkeerd. Is er een manier dat ik dat kan onmarkeren of de tekst kopieren, want dan kan ik het gewoon daarna controleren of ik het goed heb. Als ik kopieer en plak krijg ik dit:
"""
$&8 &%
("
E) -+-
Dus dat werkt alvast niet