Zou handig zijn, aangezien ik ze nu altijd achter elkaar luister. Maar zal nog wel ff duren voor ze uit zijn(I Miss you, Confined Thoughts, Blinded, Falling, Bootleg etc)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kan ik voor je regelen, als het zo ver is zal ik je wel een pb sturen. Als ik het dan niet al vergeten ben!

Het grootste deel van die nieuwe nummers zijn echt troep vergeleken hun oude nummers.The Indicator wrote:Over een tijdje kun je een nieuwe Penguin set maken, aangezien er toch veel tracks van de WP klaarstaan.
Goeiedag!, mijn computer kan soms plotseling geen dingen meer afspelen, in youtube en winamp enzo.
Als ik hem herstart doet hij het weer.
Weet iemand wa ik hier aan kan doen, want het is best irritant.
Als ik hem herstart doet hij het weer.
Weet iemand wa ik hier aan kan doen, want het is best irritant.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wie o wie kan me helpen om een foto mijn witte vestje rood te maken
iemand die weet of er ergens een goedkoop nagemaakt G4H masker te krijgen is? aangezien ik als 1 van hun wil gaan tijdens lsd(thema is hollandse helden) 
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Socializerz wrote:je foto uitprinten en dan heel netjes binnen de lijntjes kleurenOnthafloorx wrote:wie o wie kan me helpen om een foto mijn witte vestje rood te maken
-
G
pics.... or it cant be doneOnthafloorx wrote:wie o wie kan me helpen om een foto mijn witte vestje rood te maken
-
C
Ik zoek een niet-tikkende wandklok voor een betaalbaar prijsje.
Niet-tikkend? Ja, wel lopende wijzers dat hij draait maar niet tikkend.. Ik heb nu een klok die tikt en dat is zo irritant.
Kan er moeilijk door in slaap komen en het stoort me (zo'n nadrukkelijke tik)
Iemand tips waar ik moet zoeken of er een heeft?
Niet-tikkend? Ja, wel lopende wijzers dat hij draait maar niet tikkend.. Ik heb nu een klok die tikt en dat is zo irritant.
digitale klok? Dus zonder wijzers...Chris Two wrote:Ik zoek een niet-tikkende wandklok voor een betaalbaar prijsje.
-
C
nope, een stille non-digitale wandklok!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ik had er eentje van de action, maarja die is al 3 jaar oudChris Two wrote:nope, een stille non-digitale wandklok!
-
G
iemand enig idee waar dit logo van is?
ik vind em echt geniaal vet

Dat is van Partyflock, als een foto niet toegankelijk is. 
Dat logo is van CSR: Canadian Speedcore Resistance
Nederlands Terror en Speedcore label onder Rige.
-
E
KSwoosh wrote:iemand enig idee waar dit logo van is?
-
G
sweet, thanks!Draidy wrote:Dat logo is van CSR: Canadian Speedcore Resistance
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
nog steeds naar opzoek?Chris Two wrote:Ik zoek een niet-tikkende wandklok voor een betaalbaar prijsje.
dat zijn meestal wel wat duurdere klokken ik probeer wel een goeiekope te vinde.
Edit: er zijn zoveel verschillende en het moet natuurlijk wel bij je interieur passen dus ik kan je helaas niet helpen.
Geen winkel in de buurt?
Kan ik een iso gewoon op dvd branden en dan afspelen op mijn dvd speler?
-
G
hangt er vanaf wat er in de iso zit.The Indicator wrote:Kan ik een iso gewoon op dvd branden en dan afspelen op mijn dvd speler?
je kan de iso zien als een zip bestand, met daarin bestanden
het hangt dus af wat er in zit of je dvd speler em kan afspelen
Het antwoord is ja! Alles werkt. In de iso zaten gewoon Audio en Video TS en dus werkt het gewoon op mijn dvd speler.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een vragenlijst in te vullen over Smarthphone gebruik? Is voor een goede vriendin van mij! Is voor haar afstudeer scriptie
http://www.socsci.ru.nl/cgi-perseus/per ... phones.htm
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Heb het gedaan, was snel klaar. Heb geen smartphone 
DoneJurheinen wrote:Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een vragenlijst in te vullen over Smarthphone gebruik? Is voor een goede vriendin van mij! Is voor haar afstudeer scriptie
Alvast bedankt
Gedaan, wens dr succesJurheinen wrote:Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een vragenlijst in te vullen over Smarthphone gebruik? Is voor een goede vriendin van mij! Is voor haar afstudeer scriptie
Alvast bedankt