Bedankt mannen 
Onthafloorx wrote:wie o wie kan me helpen om een foto mijn witte vestje rood te maken

Onthafloorx wrote:wie o wie kan me helpen om een foto mijn witte vestje rood te maken

dit vroeg ik me dus ook af ja!Steffnov wrote:Ben alleen benieuwd...waarom?
Oh nee toch, wat een boefje zeg.Socializerz wrote:stiekem heeft hij die foto niet alleen rood gemaakt, maar ook een versie zonder vestje en die boven ze bed gehangen
Jij bent gewoon jaloers maar ook aan de andere kant wel blij dat je die van justin bibber niet hoeft weg te halen.Banaanslak wrote:Oh nee toch, wat een boefje zeg.Socializerz wrote:stiekem heeft hij die foto niet alleen rood gemaakt, maar ook een versie zonder vestje en die boven ze bed gehangen
Nokia 3310Dysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?
Kan hier ook nooit een serieus antwoord krijgen hè.hardcoresjors wrote:Nokia 3310Dysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?
Dysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?

Galaxy S seriesDysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?
ditHenk-Jan wrote:Galaxy S seriesDysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?
Case Dj wrote:ditHenk-Jan wrote:Galaxy S seriesDysphoria wrote:Wat is een fijne WhatsApp telefoon?
http://www.google.nl/search?q=mac+m2ts+ ... ent=safariRitsurt wrote:Weet iemand een goed programma voor Mac waarmee ik m2ts files can converten naar bijvoorbeeld MKV? Dan kan ik die HardBass Blu-ray in een keer kijken..
voor OSX vind ik sowieso dat er maar weinig goed video converters zijn.Ritsurt wrote:Ja al gedaan, de helft is meuk joh