Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Denk het niet, want er staat P("4 harten") en P("4 kaarten van 1 kleur") anders doen ze geen x4 meer he :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Lyst wrote:gelijkelijk verdeeld over de “kleuren” harten, ruiten, klaveren en schoppen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Lyst wrote:Denk het niet, want er staat P("4 harten") en P("4 kaarten van 1 kleur") anders doen ze geen x4 meer he :P
4 keer harten is niet hetzelfde als 4 kaarten van 1 kleur, want daar hoort 4x ruiten, klaveren of schoppen ook nog eens bij.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Oh zo, bedankt :thumbup:
Niet zo gek dat ik vorig jaar gefaald heb, met zulke kut vragen op een tentamen :P
D
Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
G
Dysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
van HT: Duruz, San Marco, Festuca, Audacious
Pro's: Headhunterz, DJ Isaac (meestal)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Dysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
Zou eens kijken naar de Chukkels specials van Black Sunrise.
D
KSwoosh wrote:
van HT: Duruz, San Marco, Festuca, Audacious
Pro's: Headhunterz, DJ Isaac (meestal)
Thanks! Zal ze even opzoeken. Ben momenteel die setjes van Festuca al aan het binnenhalen.
Steffnov wrote:
Zou eens kijken naar de Chukkels specials van Black Sunrise.
Die twee heb ik uiteraard al. Wacht nog steeds op een deel 3 (hint!) ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Als de zon weer schijnt, kun je lekker chillen met deel 3 ^^
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
ligt ut aan mijn internet of valt fearfm om de 10 sec weg ? heb namelijk nergens anders last van met laden ofzo
Artiest
348 posts member since 2010
Project 141 wrote:Heb hem ingevuld. Sommige vragen zijn alleen wat moeilijk voor mij, bijvoorbeeld omdat de enquete vooral uitgaat van 1 bestemming en dat je hem ergens boekt, terwijl wij gaan rijden met de camper en niks van te voren boeken ;)
Dat klopt, zo'n bonnefooi reis zit niet echt in de enquete.. Toch bedankt voor het invullen! :thumbup: En Onthafloorx ook bedankt!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Wat is een goede site voor nederlandse ondertiteling? Ben altijd verdomd lang bezig met zoeken naar goede subs :/
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Voor melodie moet je de pinguinset van project hebben ik weet alleen niet of ik die hier mag posten van hem . :P
G
Jurheinen wrote:Wat is een goede site voor nederlandse ondertiteling? Ben altijd verdomd lang bezig met zoeken naar goede subs :/
http://www.opensubtitles.org/nl
http://www.nlondertitels.com/search
http://subtitlesnl.com/
http://ondertitel.com/

daar vind ik eigenlijk altijd wel wat ik zoek
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Weet iemand een leuke radio/podcast/website waar je beetje chille House/deephouse/progressive/techno vandaan kan plukken. De Hardstyle en Hardcore komt me een beetje de neus uit vandaag >.<
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Dank :D
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Project 141 wrote:
mrazura wrote:Voor melodie moet je de pinguinset van project hebben ik weet alleen niet of ik die hier mag posten van hem . :P
Hij staat ook gewoon in het livesets gedeelte hoor :P
Ow en ik dacht nog wel dat ik exclusief was met dit setje nu is hij te mainstream :cry:
G
Jurheinen wrote:Dank :D
:beer:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Waar staat ie ergens dan in het liveset gedeelte :P?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Haha aight, maar heb al die plaatjes al 100x geluisterd, maar idd bedankt voor al die lijstjes, ga er naar kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Oh file is expired zie ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Draidy wrote:Oh file is expired zie ik.
Ik kan hem wel uploaden voor je als je wilt.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Project 141 wrote:Zo he ff lekker gebumpt robin xd
:P

http://www34.zippyshare.com/v/665678/file.html

Ik luister hem nog steeds wekelijks. Is de enige hardstyle set bijna die nog op me telefoon staat haha.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Over een tijdje kun je een nieuwe Penguin set maken, aangezien er toch veel tracks van de WP klaarstaan.