Denk het niet, want er staat P("4 harten") en P("4 kaarten van 1 kleur") anders doen ze geen x4 meer he 
Lyst wrote:gelijkelijk verdeeld over de “kleuren” harten, ruiten, klaveren en schoppen
Lyst wrote:gelijkelijk verdeeld over de “kleuren” harten, ruiten, klaveren en schoppen
4 keer harten is niet hetzelfde als 4 kaarten van 1 kleur, want daar hoort 4x ruiten, klaveren of schoppen ook nog eens bij.Lyst wrote:Denk het niet, want er staat P("4 harten") en P("4 kaarten van 1 kleur") anders doen ze geen x4 meer he
van HT: Duruz, San Marco, Festuca, AudaciousDysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
Zou eens kijken naar de Chukkels specials van Black Sunrise.Dysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
Thanks! Zal ze even opzoeken. Ben momenteel die setjes van Festuca al aan het binnenhalen.KSwoosh wrote:van HT: Duruz, San Marco, Festuca, AudaciousDysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
Pro's: Headhunterz, DJ Isaac (meestal)
Die twee heb ik uiteraard al. Wacht nog steeds op een deel 3 (hint!)Steffnov wrote:Zou eens kijken naar de Chukkels specials van Black Sunrise.Dysphoria wrote:Welke dj('s) post(en) met enige regelmaat melodische hardstyle setjes online die lekker en snel zijn doorgemixt?
Dat klopt, zo'n bonnefooi reis zit niet echt in de enquete.. Toch bedankt voor het invullen!Project 141 wrote:Heb hem ingevuld. Sommige vragen zijn alleen wat moeilijk voor mij, bijvoorbeeld omdat de enquete vooral uitgaat van 1 bestemming en dat je hem ergens boekt, terwijl wij gaan rijden met de camper en niks van te voren boeken
http://www.opensubtitles.org/nlJurheinen wrote:Wat is een goede site voor nederlandse ondertiteling? Ben altijd verdomd lang bezig met zoeken naar goede subs
Ow en ik dacht nog wel dat ik exclusief was met dit setje nu is hij te mainstreamProject 141 wrote:Hij staat ook gewoon in het livesets gedeelte hoormrazura wrote:Voor melodie moet je de pinguinset van project hebben ik weet alleen niet of ik die hier mag posten van hem .
Jurheinen wrote:Dank
Ik kan hem wel uploaden voor je als je wilt.Draidy wrote:Oh file is expired zie ik.
Project 141 wrote:Zo he ff lekker gebumpt robin