Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Heb nu deze oordopjes: http://www.bax-shop.nl/oordopjes/sennhe ... adeTracker

Maar dit is het 2e paar die binnen een 4/5 maanden last heeft van kabelbreuk, dus ik wil andere. Zit al een beetje rond te kijken, maar bij die oordopjes staat dat ze 120db zijn, ik merk er eigenlijk niks van dat ze zo hard kunnen maargoed.. Wil dus het liefst nieuwe en dan zit ik rond te kijken en stuit ik op dit:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sen ... index.html
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sen ... index.html

Iemand ervaring ermee of een andere keuze voor me? Max 30 euro, alleen In-Ear!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:52 

Hardtraxx Veteran

CX300 II zijn echt heel fijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:02 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
CX300 II zijn echt heel fijn :worship:

Ik zat al beetje te lezen en zie er ook voor het grootste deel goeie verhalen over, hoelang heb je ze en heb je last van kabelbreuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Bij geeneen oordopjes last van kabelbreuk gehad behalve bij apple oortjes heb de sennheiser nu zo'n 6 maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:44 

Artiest

Ik moet een nieuwe pc kopen, maar die wil ik wel zelf samen kunnen stellen. Mijn vraag aan de mensen hier is dus of ze sites kennen waarvan ze weten dat dat gewoon goed spul is, betrouwbaar en een chille winkel. Heb zelf al wat lopen googelen, maar wellicht is er iemand hier die veel ervaring heeft met een bepaalde zaak en een echte aanrader heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Bij geeneen oordopjes last van kabelbreuk gehad behalve bij apple oortjes heb de sennheiser nu zo'n 6 maand

kheb ook sennheiser

het is duur maar met me eerste paar heb ik 4 jaar gedaan totdat me linker oortje het niet meer deed.
heb nu weer prijzige sennheiser oordopjes (in-ear) en die gaan ook al richting de 2 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 17:08 

Dark Pact schreef:
Ik moet een nieuwe pc kopen, maar die wil ik wel zelf samen kunnen stellen. Mijn vraag aan de mensen hier is dus of ze sites kennen waarvan ze weten dat dat gewoon goed spul is, betrouwbaar en een chille winkel. Heb zelf al wat lopen googelen, maar wellicht is er iemand hier die veel ervaring heeft met een bepaalde zaak en een echte aanrader heeft?

mijn aanrader is www.alternate.nl

top service, onderdelen altijd snel te krijgen.
snelle levertijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

Idd en die PC builder is ook handig. Ook als je het zelf niet in elkaar kan zetten of niemand weet die dat voor je wil doen doen ze het voor 50 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Weet iemand hoe je in Chrome de standaard afbeeldings extensie kan aanpassen? Chrome slaat ze nu op als .JPEG maar als ik dan Artworks aan een album of EP wil toevoegen in iTunes dan kan hij JPEG niet lezen, als ik er dan JPG van maak kan ik wel gewoon een heel album in een keer voorzien van Artwork, met JPEG moet ik dat nummer voor nummer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:36 

Ritsurt schreef:
Weet iemand hoe je in Chrome de standaard afbeeldings extensie kan aanpassen? Chrome slaat ze nu op als .JPEG maar als ik dan Artworks aan een album of EP wil toevoegen in iTunes dan kan hij JPEG niet lezen, als ik er dan JPG van maak kan ik wel gewoon een heel album in een keer voorzien van Artwork, met JPEG moet ik dat nummer voor nummer doen.

dat kan niet :P
dat heeft te maken met de extensie van het bestand zelf. Als iets als JPEG is opgeslagen dan is de extensie JPEG, als iets als JPG is opgeslagen is de extensie JPG...
zover ik weet iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

Hmm vaag, het leek me wel logisch dat het kan, aangezien je tijdens het opslaan de afbeelding gewoon kan omzetten door er JPG achter te tikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:31 

Ritsurt schreef:
Hmm vaag, het leek me wel logisch dat het kan, aangezien je tijdens het opslaan de afbeelding gewoon kan omzetten door er JPG achter te tikken :P

ja het is gewoon een jpg bestand, en of je dan JPEG of JPG typt zou niet uit moeten maken
maar je kan toch wel tijdens het opslaan vanuit chrome gewoon .jpg typen ipv jpeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Ja dat is het probleem ook niet, maar vergeet het vaak, en als ik dan dat plaatje in iTunes wil zetten pakt hij hem niet, en moet ik eerst weer naar finder om dat plaatje om te zetten, dus dacht misschien kan het sneller.

Ja ik ben een luie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:52 

Ritsurt schreef:
Ja dat is het probleem ook niet, maar vergeet het vaak, en als ik dan dat plaatje in iTunes wil zetten pakt hij hem niet, en moet ik eerst weer naar finder om dat plaatje om te zetten, dus dacht misschien kan het sneller.

Ja ik ben een luie :$

maar je kan vanuit iTunes ook egwoon de extensie van jpeg naar jpg vervangen? in de finder popup als je artwork kiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

Nee dat is het hem juist, als je die artwork wilt toevoegen kan je hem alleen aanklikken, de artwork die hij niet leest door de jpeg extentie kan je ook niet aanklikken en de naam ook niet van aanpassen (naam van het bestand is dan grijs) je moet dan naar finder om het aan te passen.

Maargoed, dan maar 2 tellen langer bezig per liedje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:13 

oh zoooo
ja ik heb dat probleem eigenlijk nog nooit gehad :P
in finder aanpassen is dan het makkelijkst denkik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Je kan ook gewoon afbeelding kopieren en dan bij info in dat vakje op plakken klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:25 

Artiest

Joo Hardtraxxers,

Ik heb voor mijn afstudeeronderzoek een korte enquete (5min) gemaakt over vakanties, zouden jullie m ook even willen invullen? Heb namelijk echt VEEEL resultaten nodig.. En je kunt VVV bonnen winnen twv €50,-

www.thesistools.com/web/?id=262216

Alvast bedankt!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:34 

Hardtraxx Addict

Done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

ook Done :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

klaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:58 

Artiest

Tnx jongens! :thumbsup:

laat maar komen die enquetes!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:29 

Aan het typen...

Uit een spel kaarten (bestaande uit 52 kaarten, gelijkelijk verdeeld over de “kleuren” harten, ruiten, klaveren en schoppen worden er willekeurig en zonder terugleggen vier getrokken. Bereken (in 4 decimalen nauwkeurig) de kans dat men slechts kaarten van één kleur trekt.

Als antwoord staat gegeven:
P(“4 harten”)= 13 boven 4 / 52 boven 4 = 0.00264
Dus P(“4 kaarten van 1 kleur”)= 4 x P(“4 harten”) = 0.0106

Terwijl ik zou zeggen P("4 kaarten van 1 kleur") = 26 boven 4 / 52 boven 4 = 0.0552
Ben ik nu zo dom of? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:36 

Hardtraxx Elite

Done :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Uit een spel kaarten (bestaande uit 52 kaarten, gelijkelijk verdeeld over de “kleuren” harten, ruiten, klaveren en schoppen worden er willekeurig en zonder terugleggen vier getrokken. Bereken (in 4 decimalen nauwkeurig) de kans dat men slechts kaarten van één kleur trekt.

Als antwoord staat gegeven:
P(“4 harten”)= 13 boven 4 / 52 boven 4 = 0.00264
Dus P(“4 kaarten van 1 kleur”)= 4 x P(“4 harten”) = 0.0106

Terwijl ik zou zeggen P("4 kaarten van 1 kleur") = 26 boven 4 / 52 boven 4 = 0.0552
Ben ik nu zo dom of? :huh:

Jij denkt nu in kleuren zwart en rood (vandaar je 26), terwijl zij in de "kleuren" harten, ruiten, klaveren en schoppen denken. Zwak geformuleerd, maar daar zit het probleem.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic