patrickjeb wrote:VLC, dan gewoon de map waar de bestanden in staan daarmee openenn (Of slepen naar VLC), werkt iig bij mijRitsurt wrote:Iemand verstand van .m2ts extenties?
Al gedaan, werkt niet echt
patrickjeb wrote:VLC, dan gewoon de map waar de bestanden in staan daarmee openenn (Of slepen naar VLC), werkt iig bij mijRitsurt wrote:Iemand verstand van .m2ts extenties?
Ja, ligt er aan hoe je dat bedoelt. Als je iets download en het vervolgens kopieerd (Dus niet snelkoppeling) naar een andere plek kan je het gewoon verwijderen uit de map downloads, maar als je iets verwijderd zou ik toch nog wel even kijken of je het ergens voor gebruikt voor je daadwerkelijk op de delete knop klikt.Ruubiie wrote:Ik maak gebruik van iTunes, en google chrome, en als ik dan bestanden heb gedownload, sleep ik die bestanden vaak ff naar een andere map dan de map "downloads" waar de bestanden automatisch in terecht komen. Weet iemand of je die map dan wel gewoon kan leegmaken, en de bestanden die daarin staan kunt verwijderen?
Boot volgorde veranderen. Hij probeert van je netwerkkaart op te starten in plaats van je hardeschijf.Jurheinen wrote:PXE-E61 : media test failure, check cable
Dit geeft mijn PC aan als ik hem wil opstarten, iemand tips? Want hij blijft hier haken en start verder niet op
And then what?Ramirez wrote:Boot volgorde veranderen. Hij probeert van je netwerkkaart op te starten in plaats van je hardeschijf.Jurheinen wrote:PXE-E61 : media test failure, check cable
Dit geeft mijn PC aan als ik hem wil opstarten, iemand tips? Want hij blijft hier haken en start verder niet op
Moet je ff het bios induiken door tijdens opstarten op del of op f8 te drukken.
Niet helemaal waar,Ramirez wrote:Boot volgorde veranderen. Hij probeert van je netwerkkaart op te starten in plaats van je hardeschijf.Jurheinen wrote:PXE-E61 : media test failure, check cable
Haha, maar hoe heet zo'n brilAnonymous wrote:View on YouTubeOnthafloorx wrote:Wie helpt mij aan een site waar je van die brillen kunt kopen waardoor je lazers tien x ziet en mensen 1,5 x ?
Bij Qlimax![]()
![]()
![]()
http://www.tripbril.nl/nl/Onthafloorx wrote: Haha, maar hoe heet zo'n bril
Wilde idd net zwggen dat ik m gevonden had!sjobie wrote:http://www.tripbril.nl/nl/Onthafloorx wrote: Haha, maar hoe heet zo'n bril
Ben ik nooit hahaEl Mare wrote:Oei, leuk als je vdk bent
Onthafloorx wrote:Ben ik nooit hahaEl Mare wrote:Oei, leuk als je vdk bent

Onthafloorx wrote:Ben ik nooit hahaEl Mare wrote:Oei, leuk als je vdk bent

Al verder?Jurheinen wrote:And then what?Ramirez wrote:Boot volgorde veranderen. Hij probeert van je netwerkkaart op te starten in plaats van je hardeschijf.Jurheinen wrote:PXE-E61 : media test failure, check cable
gewoon auto rijden met dat dingmrazura wrote:Niet te vaak op doen he is niet zo goed voor je ogen. In ieder geval geen auto rijden na dat ding op gehad te hebben.
Minimaal 80 x 80, maximaal 80 x 80 : hij moet dus 80 x 80 zijn , niet 68 x 80.Realtom wrote:De avatar moet minstens 80 pixels breed en 80 pixels hoog zijn. De maximum-waardes zijn 80 pixels breed en 80 pixels hoog. De opgegeven avatar is 68 pixels breed en 80 pixels hoog.
Ik snap er niks van. Heb hem gewoon gescaled met photoshop.
en hij is ook niet te groot.
Wat doe ik verkeerd?
aahh juist faaaalMrBunni wrote:Minimaal 80 x 80, maximaal 80 x 80 : hij moet dus 80 x 80 zijn , niet 68 x 80.Realtom wrote:De avatar moet minstens 80 pixels breed en 80 pixels hoog zijn. De maximum-waardes zijn 80 pixels breed en 80 pixels hoog. De opgegeven avatar is 68 pixels breed en 80 pixels hoog.
Ik snap er niks van. Heb hem gewoon gescaled met photoshop.
en hij is ook niet te groot.
Wat doe ik verkeerd?
Nee, hij blijft het aangeven. Begint best frustrerend te wordenRamirez wrote:
Al verder?