Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:05 

Wallbase.cc is goeie site! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Is er toevallig iemand die een demonoid invite heeft voor me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:10 

mrazura schreef:

demonoid :')
gebruik gewoon isohunt of thepiratebay :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:

demonoid :')
gebruik gewoon isohunt of thepiratebay :P

Die zooi die op demonoid staat heeft vaak een stuk meer seeders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:21 

Bierkoning

Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?

Je hebt er 1 nodig voor je Market, dus ga er vanuit dat je die hebt. Weet niet of je ooit je normale mail als back-up hebt gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:24 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Pommer schreef:

Je hebt er 1 nodig voor je Market, dus ga er vanuit dat je die hebt. Weet niet of je ooit je normale mail als back-up hebt gebruikt?

Hoe bedoel je precies? Ik heb ook al geprobeerd om met mn normale mail in te loggen maar dat lukte ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:

Hoe bedoel je precies? Ik heb ook al geprobeerd om met mn normale mail in te loggen maar dat lukte ook niet.

Nee, ik bedoel, ik gebruik mijn Gmail echt nooit, maar had mijn hotmail ingesteld als back-up ding. Daar kreeg ik dus ook een bevestigingsmail, en aangezien ik nooit mijn mails verwijder, stond die er ook nog in, inc. account en wachtwoord.

Anders zou ik ff online zoeken, weet ik ook niet precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:31 

Bierkoning

Dat heb ik volgens mij niet. En als ik mn wachtwoord wil laten opsturen naar mn live account doet ie het ook niet, interne fout staat er :')

Lekkere service weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 05:47 

Hardtraxxer

Djenz schreef:
denk niet dat iemand me kan helpen met deze vraag maar niet geschoten is altijd mis... ik wil een horloge bestellen op http://www.classybrand.com. daar heb ik een horloge gevonden wat incl. verzendkosten een stuk goedkoper is als in Nederland. Nu vond ik echter een topic op FOK.nl van iemand die ook een horloge op deze site besteld had. Hij moest (onverwachts) ook nog 50,- invoerrechten betalen. Mijn vraag is; betaal je die altijd als je iets besteld uit de USA. en zijn die invoerrechten altijd zo rond de 50euro voor een horloge van 150 - 250 euro? Met invoerrechten van 50euro is het horloge uit de USA duurder dan in Nederland dus vandaar deze vraag ;).

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in dat geval gewoon pech. De ene keer moet je wel invoerrechten betalen, de andere keer heb je 'mazzel' en hoeft het niet. Mijn oom koopt ook altijd alles via amerikaanse sites, en dat is bijna altijd goedkoper, maar heel af en toe heeft ie pech.
Verder weet ik niet of bij een bepaald bedrag het risico op het betalen van die rechten hoger is... Maar dit is ongetwijfeld wel ergens te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:09 

Hardtraxxer

Mojo schreef:
Djenz schreef:
denk niet dat iemand me kan helpen met deze vraag maar niet geschoten is altijd mis... ik wil een horloge bestellen op http://www.classybrand.com. daar heb ik een horloge gevonden wat incl. verzendkosten een stuk goedkoper is als in Nederland. Nu vond ik echter een topic op FOK.nl van iemand die ook een horloge op deze site besteld had. Hij moest (onverwachts) ook nog 50,- invoerrechten betalen. Mijn vraag is; betaal je die altijd als je iets besteld uit de USA. en zijn die invoerrechten altijd zo rond de 50euro voor een horloge van 150 - 250 euro? Met invoerrechten van 50euro is het horloge uit de USA duurder dan in Nederland dus vandaar deze vraag ;).

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in dat geval gewoon pech. De ene keer moet je wel invoerrechten betalen, de andere keer heb je 'mazzel' en hoeft het niet. Mijn oom koopt ook altijd alles via amerikaanse sites, en dat is bijna altijd goedkoper, maar heel af en toe heeft ie pech.
Verder weet ik niet of bij een bepaald bedrag het risico op het betalen van die rechten hoger is... Maar dit is ongetwijfeld wel ergens te vinden.

Ik had nog wat verder gezocht op internet en ik kwam tot dezelfde conclusie; je moet gewoon een beetje geluk hebben dat je die invoerrechten niet hoeft te betalen.. Heb het horloge inmiddels besteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:43 

Waarom hebben MC's altijd van die gare namen (lees; MC Shizzler)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Waarom hebben MC's altijd van die gare namen (lees; MC Shizzler)?

zelfde reden waarom jij 'Dysphoria' heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:28 

AniThing

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:45 

Draaien er momenteel nog leuke films in de bios?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

google is your best friend

of heb je geen vrienden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:54 

AniThing schreef:
Dysphoria schreef:

of heb je geen vrienden?

Ik wens jou veel plezier met Bing, Google en Yahoo! in de zandbak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
AniThing schreef:
Dysphoria schreef:

of heb je geen vrienden?

Ik wens jou veel plezier met Bing, Google en Yahoo! in de zandbak.

alleen met google
met de rest vind ik nie zoveel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:04 

Hebben Bing en Yahoo! je gepest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

ja man

echt geterroriseerd

toen ging ik met zand gooien en kwamen papa en mama bing/yahoo, en die deden stout
dus heb ik ze verbannen uit de zandbak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Het is gewoon dat je enorm veel vragen stelt die je zo enorm makkelijk kan laten beantwoorden door google... Om toch maar op je vraag te antwoorden. Sherlock Holmes is een leuke
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:12 

AniThing schreef:
Dysphoria schreef:

ja man

echt geterroriseerd

toen ging ik met zand gooien en kwamen papa en mama bing/yahoo, en die deden stout

Heeft papa Bing je betast?

nielstil schreef:
Dysphoria schreef:

Het is gewoon dat je enorm veel vragen stelt die je zo enorm makkelijk kan laten beantwoorden door google... Om toch maar op je vraag te antwoorden. Sherlock Holmes is een leuke

Die draait toch niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Dysphoria schreef:

Die draait toch niet meer?[/quote]
In Belgiƫ draait die 2e nog gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
AniThing schreef:
Dysphoria schreef:

ja man

echt geterroriseerd

Heeft papa Bing je betast?

nee ik heb m een kaartje gestuurd dat ie contact met jou op moest nemen
omdat jij het wel lekker vind om aangerand te worden door oude harige mannen die je verkleden als meisje en je suzy noemen
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic