Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:05 
 

Wallbase.cc is goeie site! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er toevallig iemand die een demonoid invite heeft voor me?
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:10 
 

mrazura schreef:
Is er toevallig iemand die een demonoid invite heeft voor me?

demonoid :')
gebruik gewoon isohunt of thepiratebay :P
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Is er toevallig iemand die een demonoid invite heeft voor me?

demonoid :')
gebruik gewoon isohunt of thepiratebay :P


Die zooi die op demonoid staat heeft vaak een stuk meer seeders ;)
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?

Je hebt er 1 nodig voor je Market, dus ga er vanuit dat je die hebt. Weet niet of je ooit je normale mail als back-up hebt gebruikt?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?

Je hebt er 1 nodig voor je Market, dus ga er vanuit dat je die hebt. Weet niet of je ooit je normale mail als back-up hebt gebruikt?

Hoe bedoel je precies? Ik heb ook al geprobeerd om met mn normale mail in te loggen maar dat lukte ook niet.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ik zat net een beetje te kloten met die patroonvergrendeling op m'n telefoon maar ik heb dat normaal nooit aan staan en ik wist ook niet wat de gevolgen waren als je hem te vaak fout deed. Maar nu moet ik dus inloggen met mn google account als ik weer in mn telefoon wil. Maar ik weet ten eerste niet eens of ik dat heb en ten tweede weet ik hem dan niet uit mn hoofd. Ik zit dus met een aardig probleem :P Iemand een oplossing?

Je hebt er 1 nodig voor je Market, dus ga er vanuit dat je die hebt. Weet niet of je ooit je normale mail als back-up hebt gebruikt?

Hoe bedoel je precies? Ik heb ook al geprobeerd om met mn normale mail in te loggen maar dat lukte ook niet.

Nee, ik bedoel, ik gebruik mijn Gmail echt nooit, maar had mijn hotmail ingesteld als back-up ding. Daar kreeg ik dus ook een bevestigingsmail, en aangezien ik nooit mijn mails verwijder, stond die er ook nog in, inc. account en wachtwoord.

Anders zou ik ff online zoeken, weet ik ook niet precies.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat heb ik volgens mij niet. En als ik mn wachtwoord wil laten opsturen naar mn live account doet ie het ook niet, interne fout staat er :')

Lekkere service weer.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 05:47 
 
Hardtraxxer

Djenz schreef:
denk niet dat iemand me kan helpen met deze vraag maar niet geschoten is altijd mis... ik wil een horloge bestellen op http://www.classybrand.com. daar heb ik een horloge gevonden wat incl. verzendkosten een stuk goedkoper is als in Nederland. Nu vond ik echter een topic op FOK.nl van iemand die ook een horloge op deze site besteld had. Hij moest (onverwachts) ook nog 50,- invoerrechten betalen. Mijn vraag is; betaal je die altijd als je iets besteld uit de USA. en zijn die invoerrechten altijd zo rond de 50euro voor een horloge van 150 - 250 euro? Met invoerrechten van 50euro is het horloge uit de USA duurder dan in Nederland dus vandaar deze vraag ;).


Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in dat geval gewoon pech. De ene keer moet je wel invoerrechten betalen, de andere keer heb je 'mazzel' en hoeft het niet. Mijn oom koopt ook altijd alles via amerikaanse sites, en dat is bijna altijd goedkoper, maar heel af en toe heeft ie pech.
Verder weet ik niet of bij een bepaald bedrag het risico op het betalen van die rechten hoger is... Maar dit is ongetwijfeld wel ergens te vinden.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
Djenz schreef:
denk niet dat iemand me kan helpen met deze vraag maar niet geschoten is altijd mis... ik wil een horloge bestellen op http://www.classybrand.com. daar heb ik een horloge gevonden wat incl. verzendkosten een stuk goedkoper is als in Nederland. Nu vond ik echter een topic op FOK.nl van iemand die ook een horloge op deze site besteld had. Hij moest (onverwachts) ook nog 50,- invoerrechten betalen. Mijn vraag is; betaal je die altijd als je iets besteld uit de USA. en zijn die invoerrechten altijd zo rond de 50euro voor een horloge van 150 - 250 euro? Met invoerrechten van 50euro is het horloge uit de USA duurder dan in Nederland dus vandaar deze vraag ;).


Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in dat geval gewoon pech. De ene keer moet je wel invoerrechten betalen, de andere keer heb je 'mazzel' en hoeft het niet. Mijn oom koopt ook altijd alles via amerikaanse sites, en dat is bijna altijd goedkoper, maar heel af en toe heeft ie pech.
Verder weet ik niet of bij een bepaald bedrag het risico op het betalen van die rechten hoger is... Maar dit is ongetwijfeld wel ergens te vinden.


Ik had nog wat verder gezocht op internet en ik kwam tot dezelfde conclusie; je moet gewoon een beetje geluk hebben dat je die invoerrechten niet hoeft te betalen.. Heb het horloge inmiddels besteld!
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:43 
 

Waarom hebben MC's altijd van die gare namen (lees; MC Shizzler)?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Waarom hebben MC's altijd van die gare namen (lees; MC Shizzler)?


zelfde reden waarom jij 'Dysphoria' heet
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:28 
 

AniThing

:lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:45 
 

Draaien er momenteel nog leuke films in de bios?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Draaien er momenteel nog leuke films in de bios?


google is your best friend

of heb je geen vrienden?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:54 
 

AniThing schreef:
Dysphoria schreef:
Draaien er momenteel nog leuke films in de bios?


google is your best friend

of heb je geen vrienden?

Ik wens jou veel plezier met Bing, Google en Yahoo! in de zandbak.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
AniThing schreef:
Dysphoria schreef:
Draaien er momenteel nog leuke films in de bios?


google is your best friend

of heb je geen vrienden?

Ik wens jou veel plezier met Bing, Google en Yahoo! in de zandbak.


alleen met google
met de rest vind ik nie zoveel plezier
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:04 
 

Hebben Bing en Yahoo! je gepest?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?


ja man

echt geterroriseerd

toen ging ik met zand gooien en kwamen papa en mama bing/yahoo, en die deden stout
dus heb ik ze verbannen uit de zandbak
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?

Het is gewoon dat je enorm veel vragen stelt die je zo enorm makkelijk kan laten beantwoorden door google... Om toch maar op je vraag te antwoorden. Sherlock Holmes is een leuke
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:12 
 

AniThing schreef:
Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?


ja man

echt geterroriseerd

toen ging ik met zand gooien en kwamen papa en mama bing/yahoo, en die deden stout
dus heb ik ze verbannen uit de zandbak

Heeft papa Bing je betast?

nielstil schreef:
Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?

Het is gewoon dat je enorm veel vragen stelt die je zo enorm makkelijk kan laten beantwoorden door google... Om toch maar op je vraag te antwoorden. Sherlock Holmes is een leuke

Die draait toch niet meer?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?

Het is gewoon dat je enorm veel vragen stelt die je zo enorm makkelijk kan laten beantwoorden door google... Om toch maar op je vraag te antwoorden. Sherlock Holmes is een leuke

Die draait toch niet meer?[/quote]
In Belgiƫ draait die 2e nog gewoon
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
AniThing schreef:
Dysphoria schreef:
Hebben Bing en Yahoo! je gepest?


ja man

echt geterroriseerd

toen ging ik met zand gooien en kwamen papa en mama bing/yahoo, en die deden stout
dus heb ik ze verbannen uit de zandbak

Heeft papa Bing je betast?


nee ik heb m een kaartje gestuurd dat ie contact met jou op moest nemen
omdat jij het wel lekker vind om aangerand te worden door oude harige mannen die je verkleden als meisje en je suzy noemen
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic