E
Image
B
Biscuit, gozert. Heb jij echt een hele externe hdd vol met facepalm plaatjes of zo? Volgens mij heb je echt al 1200 keer een post geplaatst met alleen een facepalm plaatje erin.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Hahaha ik verlaag me een keer tot niveau'tje biscuit/dysphoria en k faal blijkbaar hahaha wat moeten jullie toch een zwaar leven lijden.
D
Image
E
Banaanslak wrote:Biscuit, gozert. Heb jij echt een hele externe hdd vol met facepalm plaatjes of zo? Volgens mij heb je echt al 1200 keer een post geplaatst met alleen een facepalm plaatje erin.
ja
G
en terug ontopic jongens.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Altijd als ik in dit topic kijk Het geef een cijfer voor de track boven je topic! (page 122) zie ik eigenlijk alleen maar hardcore/industrial/terror of iets, mensen die het met me eens zijn om voor hardcore en hardstyle 2 aparte topics te maken? :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
patrickjeb wrote:Altijd als ik in dit topic kijk Het geef een cijfer voor de track boven je topic! (page 122) zie ik eigenlijk alleen maar hardcore/industrial/terror of iets, mensen die het met me eens zijn om voor hardcore en hardstyle 2 aparte topics te maken? :P
Zou echt even beter kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Er komen ook wel Hardstyle tussendoor enzo, maar ik bedoel altijd als IK kijk, is de laatste een Hardcore track :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
patrickjeb wrote:Altijd als ik in dit topic kijk Het geef een cijfer voor de track boven je topic! (page 122) zie ik eigenlijk alleen maar hardcore/industrial/terror of iets, mensen die het met me eens zijn om voor hardcore en hardstyle 2 aparte topics te maken? :P
Aww, wat zielig :P maar je snapt het punt van de thread wel? Dat je het niet alleen in je eigen straatje moet zoeken? Toppie :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tuurlijk, maar bijv bij de Rate the Artist en nog een paar dingen zijn het opgesplits in HS/HC, dus vroeg me af of er animo was om het bij dit topic ook was ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
patrickjeb wrote:Er komen ook wel Hardstyle tussendoor enzo, maar ik bedoel altijd als IK kijk, is de laatste een Hardcore track :P
Dan kijk je op de goeie momenten :D

Nee maar dat varieert heel erg. Je kan het er zelf naar maken he.
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Wie weet een programmatje waar je foto in foto kan zette?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
dylanhardstyle wrote:Wie weet een programmatje waar je foto in foto kan zette?
MS Paint.
G
Photoshop (semi-gratis)
Photoshop Express (gratis)
Paint (gratis)
GIMP (gratis)
Paint Shop pro (gratis?)
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Thanks! :thumbup:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wie weet een programma waar je videobeelden op je laptop mee kan opnemen, van goede kwaliteit en niet met iets in het scherm zoals bij Hypercam 2 bijvoorbeeld.
En het liefst met weinig lag uiteraard want mijn laptop is extreem traag!
A
Ik ga met zes zeven en acht koeien naar de winkel. Ik verkoop er 2, rara politiepet heb ik er nog?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Almighty wrote:Ik ga met zes zeven en acht koeien naar de winkel. Ik verkoop er 2, rara politiepet heb ik er nog?
Wat verkoop je? Zeven of koeien? >.<
A
Daveytl wrote:
Almighty wrote:Ik ga met zes zeven en acht koeien naar de winkel. Ik verkoop er 2, rara politiepet heb ik er nog?
Wat verkoop je? Zeven of koeien? >.<
:P :P :P :P :P :P :P
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
mandy wrote:Wie weet hoe je kunt inloggen op Picarta?
Als het goed is moet ik ergens m'n school kunnen kiezen en dan kunnen inloggen met m'n studentennummer enzo, maar ik zie nergens staan waar dat kan.
http://www.picarta.nl/login/LNG=NE/COOK ... arta.nl%2F

Is dat hem niet?
A
KSwoosh wrote:
Photoshop (semi-gratis)
Photoshop Express (gratis)
Paint (gratis)
GIMP (gratis)
Paint Shop pro (gratis?)
Allemaal gewoon gratis :P
G
frankhardenberg wrote:Wie weet een programma waar je videobeelden op je laptop mee kan opnemen, van goede kwaliteit en niet met iets in het scherm zoals bij Hypercam 2 bijvoorbeeld.
En het liefst met weinig lag uiteraard want mijn laptop is extreem traag!
gezien screen recorden heel intensief is zal dat em dan niet worden voor jou.
bij screen recorden moet je videokaart op volle toeren draaien om alle frames af te vangen en je hardeschijf en werkgeheugen ook, om de video vervolgens weg te schrijven. dan komt je processor nog erbij kijken omdat die alle frames moet omzetten naar een bestandsformaat.
en dat allemaal in real time = zwaar

ik heb vroeger overigens wel eens zd game recorder oid gebruikt.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
mandy wrote:
sjobie wrote:
mandy wrote:Wie weet hoe je kunt inloggen op Picarta?
Als het goed is moet ik ergens m'n school kunnen kiezen en dan kunnen inloggen met m'n studentennummer enzo, maar ik zie nergens staan waar dat kan.
http://www.picarta.nl/login/LNG=NE/COOK ... arta.nl%2F

Is dat hem niet?
Lukt me nog steeds niet om in te loggen :/
Vaag, anders even vragen op school o.i.d. hoe het zit?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Het is toch weekend jonge :P