jaBanaanslak wrote:Biscuit, gozert. Heb jij echt een hele externe hdd vol met facepalm plaatjes of zo? Volgens mij heb je echt al 1200 keer een post geplaatst met alleen een facepalm plaatje erin.
Zou echt even beter kijken.patrickjeb wrote:Altijd als ik in dit topic kijk Het geef een cijfer voor de track boven je topic! (page 122) zie ik eigenlijk alleen maar hardcore/industrial/terror of iets, mensen die het met me eens zijn om voor hardcore en hardstyle 2 aparte topics te maken?
Aww, wat zieligpatrickjeb wrote:Altijd als ik in dit topic kijk Het geef een cijfer voor de track boven je topic! (page 122) zie ik eigenlijk alleen maar hardcore/industrial/terror of iets, mensen die het met me eens zijn om voor hardcore en hardstyle 2 aparte topics te maken?
Dan kijk je op de goeie momentenpatrickjeb wrote:Er komen ook wel Hardstyle tussendoor enzo, maar ik bedoel altijd als IK kijk, is de laatste een Hardcore track
MS Paint.dylanhardstyle wrote:Wie weet een programmatje waar je foto in foto kan zette?
Photoshop (semi-gratis)dylanhardstyle wrote:Wie weet een programmatje waar je foto in foto kan zette?
Wat verkoop je? Zeven of koeien?Almighty wrote:Ik ga met zes zeven en acht koeien naar de winkel. Ik verkoop er 2, rara politiepet heb ik er nog?
Daveytl wrote:Wat verkoop je? Zeven of koeien?Almighty wrote:Ik ga met zes zeven en acht koeien naar de winkel. Ik verkoop er 2, rara politiepet heb ik er nog?
http://www.picarta.nl/login/LNG=NE/COOK ... arta.nl%2Fmandy wrote:Wie weet hoe je kunt inloggen op Picarta?
Als het goed is moet ik ergens m'n school kunnen kiezen en dan kunnen inloggen met m'n studentennummer enzo, maar ik zie nergens staan waar dat kan.
Allemaal gewoon gratisKSwoosh wrote:Photoshop (semi-gratis)dylanhardstyle wrote:Wie weet een programmatje waar je foto in foto kan zette?
Photoshop Express (gratis)
Paint (gratis)
GIMP (gratis)
Paint Shop pro (gratis?)
gezien screen recorden heel intensief is zal dat em dan niet worden voor jou.frankhardenberg wrote:Wie weet een programma waar je videobeelden op je laptop mee kan opnemen, van goede kwaliteit en niet met iets in het scherm zoals bij Hypercam 2 bijvoorbeeld.
En het liefst met weinig lag uiteraard want mijn laptop is extreem traag!
Vaag, anders even vragen op school o.i.d. hoe het zit?mandy wrote:Lukt me nog steeds niet om in te loggensjobie wrote:http://www.picarta.nl/login/LNG=NE/COOK ... arta.nl%2Fmandy wrote:Wie weet hoe je kunt inloggen op Picarta?
Als het goed is moet ik ergens m'n school kunnen kiezen en dan kunnen inloggen met m'n studentennummer enzo, maar ik zie nergens staan waar dat kan.
Is dat hem niet?