Rik wrote:Ik sta niet eens op pagina 1
Heb ook maar 4 berichten per dag, maar dan wel al 3 jaar
Nu nog wat meer op meetings komen
Rik wrote:Ik sta niet eens op pagina 1
Heb ook maar 4 berichten per dag, maar dan wel al 3 jaar
Tik "wallpaper" in op google en je krijgt er een hele zooiDysphoria wrote:Wat zijn goeie wallpaper sites?
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.nielstil wrote:Tik "wallpaper" in op google en je krijgt er een hele zooiDysphoria wrote:Wat zijn goeie wallpaper sites?
Ik ookProject 141 wrote:Ik hield er wijselijk eerst even mijn muis op om de link te bekijken
Dit haha, was er al bang voorProject 141 wrote:Ik hield er wijselijk eerst even mijn muis op om de link te bekijken
Zeg jij dan weerDysphoria wrote: Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
prima site als je het mij vraagt
opslaan als mp3 en dan bitrate kiezen denk ik (zo gaat het in Wavepad iig)Project 141 wrote:Hoe downgrade ik een mp3 bestand in Audacity? dus naar lagere kbps?
Yep, zo werkt het in Audacity ook. Heb je alleen eigen codecs nodig.KSwoosh wrote:opslaan als mp3 en dan bitrate kiezen denk ik (zo gaat het in Wavepad iig)Project 141 wrote:Hoe downgrade ik een mp3 bestand in Audacity? dus naar lagere kbps?
http://wallbase.cc/wallpaper/1715667 Fuck yeahKSwoosh wrote:prima site als je het mij vraagt
Audacity.Draidy wrote:Ben op zoek naar een makkelijk programma waarmee ik een mp3 bestand direct kan knippen. Dus geen kopie maken of wat dan ook, en ook de ID3 tags intact te houden.
WavepadDraidy wrote:Ben op zoek naar een makkelijk programma waarmee ik een mp3 bestand direct kan knippen. Dus geen kopie maken of wat dan ook, en ook de ID3 tags intact te houden.
gratis of betaald?KSwoosh wrote:WavepadDraidy wrote:Ben op zoek naar een makkelijk programma waarmee ik een mp3 bestand direct kan knippen. Dus geen kopie maken of wat dan ook, en ook de ID3 tags intact te houden.
Het kan met gratis prima, maar betaald is natuurlijk wat uitgebreider.Draidy wrote:gratis of betaald?KSwoosh wrote:WavepadDraidy wrote:Ben op zoek naar een makkelijk programma waarmee ik een mp3 bestand direct kan knippen. Dus geen kopie maken of wat dan ook, en ook de ID3 tags intact te houden.