spermaban?
B
eerst een facial doen en daarna zeggen 'hey bitch, ik ban je'??
D
oostzaner broek uit
E
Only if it's over NINETHOUSAAANNNDDDwrote:Mag ik bepaalde mensen hier permabannen?
G
OMG ITS OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!wrote:Only if it's over NINETHOUSAAANNNDDDwrote:Mag ik bepaalde mensen hier permabannen?
Waar kan je een lijst zien waar staat hoeveel posts iedereen heeft? 
Klik op Username --> Geregistreerde gebruikers --> 2x op "posts" klikken, en dan zie je de top listers, en kun je verder kijken, berichten aflopend!
Aaaaah! Ik sta op dezelfde plek als m'n huisnummer 
Ik sta qua berichtenaantal op plaats 131wrote:Aaaaah! Ik sta op dezelfde plek als m'n huisnummer
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Ik sta qua berichtenaantal op plaats 131wrote:Aaaaah! Ik sta op dezelfde plek als m'n huisnummer

Maar jij bent ook addictedwrote:Ik sta qua berichtenaantal op plaats 131wrote:Aaaaah! Ik sta op dezelfde plek als m'n huisnummer
Je staat al bijna 129e!wrote:wrote: Maar jij bent ook addicted![]()
![]()
Door blijven spammen dus, dan komt het wel goedwrote: Je staat al bijna 129e!![]()
Jeeej, ik sta met berichtenaantal nu gelijk met Lyst op plek 21.
B
Ik sta op 226226 
Met deze post gestegen naar plek 391. We zijn er bijna. 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Hoe kan je je plaats zien en die van andere? 
wrote:Hoe kan je je plaats zien en die van andere?
Dat vroeg ik een pagina terug
wrote:Klik op Username --> Geregistreerde gebruikers --> 2x op "posts" klikken, en dan zie je de top listers, en kun je verder kijken, berichten aflopend!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
sorry, vergeten of overheen gekeken maar bedanktwrote:wrote:Hoe kan je je plaats zien en die van andere?
Dat vroeg ik een pagina terug
wrote:Klik op Username --> Geregistreerde gebruikers --> 2x op "posts" klikken, en dan zie je de top listers, en kun je verder kijken, berichten aflopend!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
huh? waar staat username?
https://hardtraxx.com/registere ... ?sk=d&sd=dwrote:huh? waar staat username?
G
amateurs