Doe eens een link van je hyves gevenDysphoria wrote:Wat is er mis met nederseks?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Biscuit heeft die toch?
Dat mensen hier nog serieus op in gaan zeg...stop feeding the troll
-
G
haha bij Dysp weet je maar nooit hahahahahaSteffnov wrote:Dat mensen hier nog serieus op in gaan zeg...stop feeding the troll
maar die foto was idd iemand anders
en om je vraag te beantwoorden Dysp:
nee, ook donateurs kunnen worden gebannt worden, ik ben ook es gebannt geweest namelijk.
Last edited by Guest on 22 Jan 2012 16:24, edited 1 time in total.
-
G
maar ff een vraag:
wie heeft een iphone4 gejailbreakt en SBSettings werkend?
wie heeft een iphone4 gejailbreakt en SBSettings werkend?
-
D
oké 
Oké, hoefde niet serieus beantwoordt te worden hoorDysphoria wrote:Ik ben een meisje en heb geen downsyndroom.Daveytl wrote:Heb jij het syndroom van down? Ben je een meisje?
Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
Die site is toch volledig uit de lucht gehaald? inclusief alle servers?Steffnov wrote:Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
Maar ik dacht, miss kan ik er via google cache of archive.org achter komen, maar die lukten niet._theon_ wrote:Die site is toch volledig uit de lucht gehaald? inclusief alle servers?Steffnov wrote:Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
-
B
wayback-machine internet archive misschien? Maar dan lijkt het me dat je niet de bestanden kan downloaden.
Hoeft ook niet. Maar die vindt hem ook niet.Banaanslak wrote:wayback-machine internet archive misschien? Maar dan lijkt het me dat je niet de bestanden kan downloaden.
-
G
gaat je niet lukkenSteffnov wrote:Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
wat zoek je dan?
-
D
Waarom staan sommige nieuwe video's van mijn abonnementen niet bij laatste ge-uploadde video's (YouTube)?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
HeldKSwoosh wrote:heb je windows gethemed? (met visualstyles)
dan moet je een andere VS kiezen en toepassen, en daarna weer je vorige keizen en toepassen
zo niet, dan kan je het terugzetten via:
rechtsklik op buroblad: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Aero Thema's > Windows Vista
Bij het stukje van abbonementen, staat rechtsboven 'bekijken', standaard staat alleen Aanbevolen geselecteerd, kan je veranderen naar AllesDysphoria wrote:Waarom staan sommige nieuwe video's van mijn abonnementen niet bij laatste ge-uploadde video's (YouTube)?
Mijn volumeknopjes hoger/lager/stil op m'n laptop reageren niet meer, iemand een oplossing?
-
A
Zoek even op Hotkeys +[laptopnaam + type], had ook zoiets een keer
-
G
wat heb je veranderd sinds kort?Pommer wrote:Mijn volumeknopjes hoger/lager/stil op m'n laptop reageren niet meer, iemand een oplossing?
wleke laptop?
Iemand die voor mij een Cue File kan maken van een 80 minuten durende mix? Graag PM!
-
G
het is heel makkelijk hoor: http://www.cuegenerator.com/G1LL wrote:Iemand die voor mij een Cue File kan maken van een 80 minuten durende mix? Graag PM!
Ze doen het opeens weer :')
Edit: En nu opeens weer niet
Vage shit.
Edit: En nu opeens weer niet
-
SHardtraxxer
- 75 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Is er een programma waarin ik het bpm van mijn muziek een trapje hoger kan zetten? Naar 152-155 ongeveer. Luister namelijk vaak oude jumptracks en die liggen op een veel lager BPM, samen met sommige hardstyle, en ik vind het veel leuker als die op een 'hedendaags' tempo staan
.
Virtual DJ kan het sowieso inSkyche wrote:Is er een programma waarin ik het bpm van mijn muziek een trapje hoger kan zetten? Naar 152-155 ongeveer. Luister namelijk vaak oude jumptracks en die liggen op een veel lager BPM, samen met sommige hardstyle, en ik vind het veel leuker als die op een 'hedendaags' tempo staan.