Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Dysphoria wrote:Wat is er mis met nederseks?
Doe eens een link van je hyves geven
C
Biscuit heeft die toch?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Dat mensen hier nog serieus op in gaan zeg...stop feeding the troll
G
Steffnov wrote:Dat mensen hier nog serieus op in gaan zeg...stop feeding the troll
haha bij Dysp weet je maar nooit hahahahaha xd
maar die foto was idd iemand anders

en om je vraag te beantwoorden Dysp:
nee, ook donateurs kunnen worden gebannt worden, ik ben ook es gebannt geweest namelijk.
Last edited by Guest on 22 Jan 2012 16:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Obvious troll is obvious
G
maar ff een vraag:
wie heeft een iphone4 gejailbreakt en SBSettings werkend?
D
oké :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dysphoria wrote:
Daveytl wrote:Heb jij het syndroom van down? Ben je een meisje?
Ik ben een meisje en heb geen downsyndroom.
Oké, hoefde niet serieus beantwoordt te worden hoor :P Was ook geen serieuze vraag van mij.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Steffnov wrote:Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
Die site is toch volledig uit de lucht gehaald? inclusief alle servers?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
_theon_ wrote:
Steffnov wrote:Iemand een idee hoe je bij oude Megaupload pagina's kunt komen? Niet eens per se om te downloaden, zoek een datum van upload van iets. Google Cache lijkt niet te werken, maar wie weet is er een optie?
Die site is toch volledig uit de lucht gehaald? inclusief alle servers?
Maar ik dacht, miss kan ik er via google cache of archive.org achter komen, maar die lukten niet.
B
wayback-machine internet archive misschien? Maar dan lijkt het me dat je niet de bestanden kan downloaden.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Banaanslak wrote:wayback-machine internet archive misschien? Maar dan lijkt het me dat je niet de bestanden kan downloaden.
Hoeft ook niet. Maar die vindt hem ook niet.
G
gaat je niet lukken ;)
wat zoek je dan?
D
Waarom staan sommige nieuwe video's van mijn abonnementen niet bij laatste ge-uploadde video's (YouTube)?
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
KSwoosh wrote:heb je windows gethemed? (met visualstyles)
dan moet je een andere VS kiezen en toepassen, en daarna weer je vorige keizen en toepassen

zo niet, dan kan je het terugzetten via:
rechtsklik op buroblad: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Aero Thema's > Windows Vista
Held :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dysphoria wrote:Waarom staan sommige nieuwe video's van mijn abonnementen niet bij laatste ge-uploadde video's (YouTube)?
Bij het stukje van abbonementen, staat rechtsboven 'bekijken', standaard staat alleen Aanbevolen geselecteerd, kan je veranderen naar Alles :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Mijn volumeknopjes hoger/lager/stil op m'n laptop reageren niet meer, iemand een oplossing?
A
Zoek even op Hotkeys +[laptopnaam + type], had ook zoiets een keer
G
Pommer wrote:Mijn volumeknopjes hoger/lager/stil op m'n laptop reageren niet meer, iemand een oplossing?
wat heb je veranderd sinds kort?
wleke laptop?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Iemand die voor mij een Cue File kan maken van een 80 minuten durende mix? Graag PM!
G
G1LL wrote:Iemand die voor mij een Cue File kan maken van een 80 minuten durende mix? Graag PM!
het is heel makkelijk hoor: http://www.cuegenerator.com/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ze doen het opeens weer :')

Edit: En nu opeens weer niet >.< Vage shit.
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Is er een programma waarin ik het bpm van mijn muziek een trapje hoger kan zetten? Naar 152-155 ongeveer. Luister namelijk vaak oude jumptracks en die liggen op een veel lager BPM, samen met sommige hardstyle, en ik vind het veel leuker als die op een 'hedendaags' tempo staan :).
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Skyche wrote:Is er een programma waarin ik het bpm van mijn muziek een trapje hoger kan zetten? Naar 152-155 ongeveer. Luister namelijk vaak oude jumptracks en die liggen op een veel lager BPM, samen met sommige hardstyle, en ik vind het veel leuker als die op een 'hedendaags' tempo staan :).
Virtual DJ kan het sowieso in ;)