Waar is biscuit?
Troll? Hij is gebannedDysphoria wrote:Waar is biscuit?
Troll? Hij is gebannedDysphoria wrote:Waar is biscuit?
beide waren gebannt toen beschuit gebannt werd dus hij had het natuurlijk niet meegekregenG1LL wrote:Troll? Hij is gebannedDysphoria wrote:Waar is biscuit?

Waarom is biscuit gebanned?KSwoosh wrote:beide waren gebannt toen beschuit gebannt werd dus hij had het natuurlijk niet meegekregenG1LL wrote:Troll? Hij is gebannedDysphoria wrote:Waar is biscuit?
Nee, die zit hier nog gewoon.Dysphoria wrote:Hoe bedoel je?
Ik dacht 4 :pChris Two wrote:Biscuit is gebanned omdat hij als een achterlijke idioot bezig was. Hij heeft daarna nog een fake account aangemaakt dus hij is in totaal 3 weken uit de running!
Hoezo vraag je dat?Dysphoria wrote:Zijn Dakpan en Gangsterdwerg bloedverwanten?
Heb jij het syndroom van down? Ben je een meisje?Dysphoria wrote:Het is toch mogelijk.
Jij had al gespaard?jDysphoria wrote:Dacht dat donateurs niet gebanned konden worden!
Ik ben een meisje en heb geen downsyndroom.Daveytl wrote:Heb jij het syndroom van down? Ben je een meisje?
Kom nog een paar euro tekort.Steffnov wrote:Jij had al gespaard?jDysphoria wrote:Dacht dat donateurs niet gebanned konden worden!
Dysphoria wrote: Ik ben een meisje
Pff, zodra Dysphoria donateur wordt komt DJ-RICO en PATT weer terug denk ik zo..Dysphoria wrote: Ik ben een meisje en heb het downsyndroom. [/qoute]
![]()
Kom nog een paar euro tekort.Steffnov wrote:Jij had al gespaard?jDysphoria wrote:Dacht dat donateurs niet gebanned konden worden!
volges mij heeft er zelfs nog een foto van op HT gestaansjobie wrote:Dysphoria wrote: Ik ben een meisje
wel?KSwoosh wrote:volges mij heeft er zelfs nog een foto van op HT gestaansjobie wrote:Dysphoria wrote: Ik ben een meisje
lekkahDysphoria wrote: