Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:52 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand een programma waar ik heel makkelijk een liveset of podcast mee kan openen en dan aangegeven van waar tot waar ik een stuk eruit wil rippen? Het liefst een zo simpel mogelijk programma.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Weet iemand een programma waar ik heel makkelijk een liveset of podcast mee kan openen en dan aangegeven van waar tot waar ik een stuk eruit wil rippen? Het liefst een zo simpel mogelijk programma.. :)

Ik gebruik Magix Music Maker meestal voor knipwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:21 

Oxbow schreef:

Wavepad Sound Editor gebruik ik altijd hiervoor, die bied ook wat handige effecten enzo. Maar het gratis Audacity is ook goed volges mij: http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:23 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Skyche schreef:
Is er een programma waarin ik het bpm van mijn muziek een trapje hoger kan zetten? Naar 152-155 ongeveer. Luister namelijk vaak oude jumptracks en die liggen op een veel lager BPM, samen met sommige hardstyle, en ik vind het veel leuker als die op een 'hedendaags' tempo staan :).

Virtual DJ kan het sowieso in ;)

Dankjewel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Oxbow schreef:

Wavepad Sound Editor gebruik ik altijd hiervoor, die bied ook wat handige effecten enzo. Maar het gratis Audacity is ook goed volges mij: http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Snap van beide nog niet zo goed hoe ik gewoon simpel kan recorden uit een livesetje, maar ga wel even kloten. Bedankt in ieder geval voor de tip. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:51 

Oxbow schreef:
KSwoosh schreef:
Oxbow schreef:

Snap van beide nog niet zo goed hoe ik gewoon simpel kan recorden uit een livesetje, maar ga wel even kloten. Bedankt in ieder geval voor de tip. :thumbup:

Wat wil je nou, een stream recorden of een bestaande mp3 in stukjes knippen? beetje duidelijker zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:01 

Bierkoning

Hij bedoeld denk ik dat je bijvoorbeeld een liveset van een uur hebt, maar je alleen 1 bepaald nummer eruit wil halen, van 4 minuten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hij bedoeld denk ik dat je bijvoorbeeld een liveset van een uur hebt, maar je alleen 1 bepaald nummer eruit wil halen, van 4 minuten ofzo.

Yes dat bedoelde ik inderdaad, maar het is inmiddels gelukt. Dat Wavepad werkt best fijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:18 

Oxbow schreef:
Pommer schreef:

Yes dat bedoelde ik inderdaad, maar het is inmiddels gelukt. Dat Wavepad werkt best fijn. :)

Ah ok, dat dacht ik dus ook dat je bedoelde. En wavepad gebruik ik idd ook ivm het gebruiksgemak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Ik wil iets mounten (een .dmg) omdat ik iets wil installeren en dan vraagt hij om de cd, maar het lukt me niet. Iemand een goed programma? (mac). En ik heb Toast al, maar vind geen.... werkende serial
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:45 

Mount Me! ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:17 

PierrePruuk schreef:
Ik wil iets mounten (een .dmg) omdat ik iets wil installeren en dan vraagt hij om de cd, maar het lukt me niet. Iemand een goed programma? (mac). En ik heb Toast al, maar vind geen.... werkende serial

als je een dmg wil mounten, dan moet je gewoon dubbelklikken
en watvooriets wil je installen dan, dat ie om een cd vraagt?
als ie meer cd's nodig heeft, moet je wss meer dmg's mounten lijkt me.
en werkt dat niet, dan kan je altijd nog proberen om met Pacifist de package uit te pakken zodat je geen cd's nodig hebt ^^, ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Check PM :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:38 

PierrePruuk schreef:
Check PM :P

Problem solved :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:21 

Hardtraxx Veteran

Iemand een rapidshare premium account die ik even kan lenen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Iemand nog een Wav to mp3 converter?

Audacity kan dat wel. Heb je wel extra codecs voor nodig, maar dan kun je ook in elke KBPS die je wilt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Tsja kon ik al, maar die trial is verlopen :P

Audacity trial? Is gewoon freeware he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Iemand nog een Wav to mp3 converter?

adobe audition:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik zelf format factory.
Heel handig.
Werkt met alles.
Alle soorten video, afbeeldingen, geluids bestanden kan ie converteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:05 

Heeft dat programma met het converteren van video's veel kwaliteitsverlies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:47 

Dysphoria schreef:
Heeft dat programma met het converteren van video's veel kwaliteitsverlies?

ligt er aan naar hoeveel kbps mp3 je omzet natuurlijk
goede kwaliteit is 192 kbps, ok is 128 (FearFM), epic slecht is 96 (q-dance), en 256 doen de meeste mensen voor "HQ" setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Maar Dysphoria vraagt of het bij Videos veel kwaliteitsverlies heeft.

En volgens mij valt het wel mee. Om het echt zeker te weten moet je het zelf even proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:56 

Draidy schreef:
Maar Dysphoria vraagt of het bij Videos veel kwaliteitsverlies heeft.

En volgens mij valt het wel mee. Om het echt zeker te weten moet je het zelf even proberen ;)

oh zo
ja nou ook dan hangt het er maar net vanaf welke codec je pakt, op hoeveel fps je convert en welke bitrate je pakt
goede kwaliteit heb je meestal van een bitrate van 1024
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:53 

Iemand enig idee hoe ik MKV's + subs kan afspelen op mijn PS3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Iemand enig idee hoe ik MKV's + subs kan afspelen op mijn PS3?

http://www.google.nl/search?q=mkv+with+ ... ent=safari

Moeilijk he
In de startpost staat alleen posten als Google je vraag niet beantwoordt
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic