Laat ik het zo zeggen: als hij helemaal dicht staat overheerst het nog steeds teveel.Lyst wrote:Er zit een bass-regel knop op je remotemrazura wrote:Ja maar muziek waar bass niet hoort te overheersen zo wel voor geen meter klinkenLyst wrote:Probeer een 2e hands (is niet meer te koop) Logitech Z4 setje op de kop te tikken. Het schijnt dat op die speakers Theracords en Spoontech thuis ook gewoon goed klinkt
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand die deze weer de grootte van een Hardtraxx avater kan maken?

-
D
Geen A-Lusion meer? 
Kunnen we morgenvroeg niet overslaan en gewoon beginnen rond 2 uur smiddags?
-
D
Maar hoe zouden we dit voor elkaar kunnen krijgen? we zouden een soort van tijdmachine kunnen bouwen waardoor we naar morgen 2 uur smiddags gaan waardoor je de ochtend hebt overgeslagen maar dan heb je grote kans dat je jezelf weer tegekomt en dan raakt de hele wereld uit balans en dat willen we natuurlijk niet.The Indicator wrote:Kunnen we morgenvroeg niet overslaan en gewoon beginnen rond 2 uur smiddags?
-
G
Altijd voor onze DakpannekoekDakpan wrote:Iemand die deze weer de grootte van een Hardtraxx avater kan maken?![]()

-
A
Wat is het eigenlijk?Dakpan wrote:Iemand die deze weer de grootte van een Hardtraxx avater kan maken?![]()
Dankje.KSwoosh wrote:Altijd voor onze DakpannekoekDakpan wrote:Iemand die deze weer de grootte van een Hardtraxx avater kan maken?![]()
Dacht dat dat Headhunterz was, omdat hij daar eerst ook een andere (hele mooie) avatar van had.
DJ Hidden it is, geinspireerd door deze pic:

-
G
komt ie weer met zn smerige plaatjes hoor 
Hoezo dat nou weer danKSwoosh wrote:komt ie weer met zn smerige plaatjes hoor
Oei ziet er niet zo best uit. Zal wel pijn hebben gedaan. 
-
G
*denkt terug aan een momentje uit de chat en concludeerd daaruit dat jij al die smerige plaatjes wel kent*Steffnov wrote:Hoezo dat nou weer danKSwoosh wrote:komt ie weer met zn smerige plaatjes hoordat is gewoon waar de gif van Dakpan op is gebasseerd. Zal Hidden blij mee zijn, dat je hem smerig noemt
Tja...dat heeft met deze pic niets te maken he :p google maar eens DJ Hidden en dan pics, ataat deze op de eerste pagina.KSwoosh wrote:*denkt terug aan een momentje uit de chat en concludeerd daaruit dat jij al die smerige plaatjes wel kent*Steffnov wrote:Hoezo dat nou weer danKSwoosh wrote:komt ie weer met zn smerige plaatjes hoordat is gewoon waar de gif van Dakpan op is gebasseerd. Zal Hidden blij mee zijn, dat je hem smerig noemt
Ja Dakpannnn die wil ik terugJosh-T wrote:Dacht dat dat Headhunterz was, omdat hij daar eerst ook een andere (hele mooie) avatar van had.
Is er hier iemand die een Youtube kanaal heeft waar die Hardstyle tracks op upload?
zo ja, wil die dan alstjeblieeeft deze tracks uploaden, die staan namelijk niet op youtube:
Pacific Link - Time For New Energy (Dark Oscillators Remix)
Brennan & Heart - Jealous Motherfuckers
Razzle Dazzle Traxx - Rattlebrain (Zany Remix)
zo ja, wil die dan alstjeblieeeft deze tracks uploaden, die staan namelijk niet op youtube:
Pacific Link - Time For New Energy (Dark Oscillators Remix)
Brennan & Heart - Jealous Motherfuckers
Razzle Dazzle Traxx - Rattlebrain (Zany Remix)
Weet iemand waarom ik op youtube met gemak 1080p filmpjes afspeel, maar een film via VLC stottert?
Zou mn (nieuwe) laptop prima moeten kunnen?
Youtube zijn vaak harder gecomprimeerde filmpjes = kleiner bestand = minder vastlopen. MKV is bijvoorbeeld een filmtype dat regelmatig stottert ten opzichte van mp4 of aviRik wrote:Weet iemand waarom ik op youtube met gemak 1080p filmpjes afspeel, maar een film via VLC stottert?
-
G
youtube is ook mss wel 720p resolutie, maar voldoet niet aan de 720p standaard, door de verschrikkelijk lage bitrate die ze aanhouden voor de video (waardoor het ook niet super mooi is)
Was idd mkv. Er zijn toch geen 1080p films op mk4 of avi?nielstil wrote:Youtube zijn vaak harder gecomprimeerde filmpjes = kleiner bestand = minder vastlopen. MKV is bijvoorbeeld een filmtype dat regelmatig stottert ten opzichte van mp4 of aviRik wrote:Weet iemand waarom ik op youtube met gemak 1080p filmpjes afspeel, maar een film via VLC stottert?
Jawel hoorRik wrote:Was idd mkv. Er zijn toch geen 1080p films op mk4 of avi?nielstil wrote:Youtube zijn vaak harder gecomprimeerde filmpjes = kleiner bestand = minder vastlopen. MKV is bijvoorbeeld een filmtype dat regelmatig stottert ten opzichte van mp4 of aviRik wrote:Weet iemand waarom ik op youtube met gemak 1080p filmpjes afspeel, maar een film via VLC stottert?