Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ik moet binnenkort maar eens kiezen wat voor opleiding ik ga doen en ik was best wel geïnteresseerd in een opleiding beeld en geluid, heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat je verder kan doen na deze opleiding als beroep? :huh:
Heb echt geen idee wat ik later wil worden maar dit lijkt me best interessant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik moet binnenkort maar eens kiezen wat voor opleiding ik ga doen en ik was best wel geïnteresseerd in een opleiding beeld en geluid, heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat je verder kan doen na deze opleiding als beroep? :huh:
Heb echt geen idee wat ik later wil worden maar dit lijkt me best interessant ;)

Ik doe momenteel een richting (in België) multimedia en communicatietechnologie. Het 2e jaar splitst zich op in Audio/video en webproducties/virtuele producties. Die audio/video zou dan wat voor jou kunnen zijn. Je kan later dan bijvoorbeeld monteur van videobeelden worden, cameraman,...

Als ik me niet vergis doet swoosh ook die richting in Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
nielstil schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik doe momenteel een richting (in België) multimedia en communicatietechnologie. Het 2e jaar splitst zich op in Audio/video en webproducties/virtuele producties. Die audio/video zou dan wat voor jou kunnen zijn. Je kan later dan bijvoorbeeld monteur van videobeelden worden, cameraman,...

gefeliciteerd

thx :P

*Denk niet dat er veel je kunnen volgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
hardcoresjors schreef:

Hmm, oke bedankt, ja het lijkt me ook wel handig aangezien ik ook wel hardcore zou willen producen als hobby, en draaien sowieso als ik een paneeltje heb gekocht, maar heb je er wat aan voor producen of heb je er dan helemaal niks aan?
Leek me handig om dan beroep ook iets in die richting van beeld en geluid te doen! ;)
Maar ik kan me geen beeld bedenken van hoe die opleiding er dan uit zou zien, en ook niet echt wat voor beroepen je daarmee kan gaan doen, maar nu wel een beetje toch bedankt! :thumbup:
Want cameraman lijkt me op zich ook wel dik :P

en over dat gefeliciteerd, met je 2000e post zeker? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Die studie kiezen omdat je misschien ook nog beetje wil djen lijkt me erg slechte motivatie,

Nee maar dat is dan geen hoofdzaak zeg maar :P
Het gaat meer omdat ik geïnteresseerd ben in beeld & geluid, althans dat lijkt me wel leuk, maar ik zou echt niet weten wat voor beroep ik later zou willen doen, ook geen idee welke kant, dus dit is nu wel de beste mogelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ben toe aan nieuwe speakers voor de PC.
Kan iemand me nog wat aanraden?
Prijsklasse ongeveer rond de 50 €
Zat zelf te denken aan de Logitech Z-506..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Die studie kiezen omdat je misschien ook nog beetje wil djen lijkt me erg slechte motivatie,

Nee maar dat is dan geen hoofdzaak zeg maar :P
Het gaat meer omdat ik geïnteresseerd ben in beeld & geluid, althans dat lijkt me wel leuk, maar ik zou echt niet weten wat voor beroep ik later zou willen doen, ook geen idee welke kant, dus dit is nu wel de beste mogelijkheid

Ben er zelf ook erg geinteresseerd in. Er zijn wel opleidingen te vinden met studiotechniek of iets vergelijkbaars. Waar je dus leert produceren, afmixen etc.

Henk-Jan schreef:
Ben toe aan nieuwe speakers voor de PC.
Kan iemand me nog wat aanraden?
Prijsklasse ongeveer rond de 50 €
Zat zelf te denken aan de Logitech Z-506..

Dat setje ken ik niet maar over het algemeen zijn Logitech prima PC speakertjes, als je ze alleen gebruikt om gewoon muziek te luisteren iig, of film kijken of gamen ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

Klopt, heb nu de X-230 maar ben er behoorlijk op uitgekeken. Is ook niet zo heel best geluid meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:10 

Bierkoning

Ik kwam net mn yu-gi-oh map weer tegen, en nu vraag ik me af of die kaarten nog wat waard zijn tegenwoordig :P Ik heb wel écht zeldzame, bijvoorbeeld (voor de kenners) :
Jinzo
Raigeki
Insect Queen
Ultimate Insect lvl 1,5 & 7
Luster Dragon
Buster Blader
Total Defense Shogun
Blue Eyes Shining Dragon
Marie the Fallen One

etc. :P
Vroeger kon je hier nog best veel geld voor krijgen, maar is dit nu nog ergens populair? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:42 

Aan het typen...

Die zijn toch niet zeldzaam, die heb ik ook allemaal gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:55 

Bierkoning

Lyst schreef:
Die zijn toch niet zeldzaam, die heb ik ook allemaal gehad :P

Jinzo was zo'n beetje de zeldzaamste/beste kaart uit het spel als ik me niet vergis. En die Insect levels 1,3,5 & 7 waren volgens mij ook wel heel zeldzaam hoor. Die andere weet ik eigenlijk niet, dat idee had ik iig :P Maarja dat is nog geen antwoord op de vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:24 

Aan het typen...

Probeer een 2e hands (is niet meer te koop) Logitech Z4 setje op de kop te tikken. Het schijnt dat op die speakers Theracords en Spoontech thuis ook gewoon goed klinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

2e hands speakers? Naah.
Liefst wel een 2.1 setje inderdaad.
X-230 is een episch setje voor die prijs.
Was benieuwd of er nog meer van die kwaliteits setjes waren in die prijsklasse..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:17 

Bierkoning

Wat is je prijsklasse dan? Ik ben zelf uitermate tevreden met m'n speakers en die kostten maar 70 euro ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:27 

Lyst schreef:
Probeer een 2e hands (is niet meer te koop) Logitech Z4 setje op de kop te tikken. Het schijnt dat op die speakers Theracords en Spoontech thuis ook gewoon goed klinkt :P

:yes:
icm met een goede geluidskaart zeker :D
[ik heb dat setje :P ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat is je prijsklasse dan? Ik ben zelf uitermate tevreden met m'n speakers en die kostten maar 70 euro ofzo :P

Zoiets idd. Welke heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:39 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:

Zoiets idd. Welke heb je?

Logitech Z523 ;) :

Afbeelding

En ik had zelf nog een vraagje: Wat is het beste (gratis) programma om posters/advertorials te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:42 

Donateur

photoshop :D 30 dagen gratis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:44 

Bierkoning

Die heb ik al eens gehad dus die demo versie kan ik niet meer downloaden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:44 

roberttt schreef:
photoshop :D 30 dagen gratis :cool:

via google zoek je naar torrents, waar je de 30 dagen versie mee kunt verlengen. van 31 tot defintief ooit een keer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ja maar muziek waar bass niet hoort te overheersen zo wel voor geen meter klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Tja dan zit er maar 1 ding op: je moet de software kopen...
edit: dubbelpost, ach dan maak ik er nog even nuttig gebruik van :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:47 

Aan het typen...

mrazura schreef:
Lyst schreef:

Ja maar muziek waar bass niet hoort te overheersen zo wel voor geen meter klinken ^^

Er zit een bass-regel knop op je remote :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
photoshop :D levenslang gratis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Pommer schreef:

Tja dan zit er maar 1 ding op: je moet de software kopen...
edit: dubbelpost, ach dan maak ik er nog even nuttig gebruik van :innocent:

kopen, kraken of de key verwijderen :)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic