nielstil schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik moet binnenkort maar eens kiezen wat voor opleiding ik ga doen en ik was best wel geïnteresseerd in een opleiding beeld en geluid, heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat je verder kan doen na deze opleiding als beroep?
Heb echt geen idee wat ik later wil worden maar dit lijkt me best interessant

Ik doe momenteel een richting (in België) multimedia en communicatietechnologie. Het 2e jaar splitst zich op in Audio/video en webproducties/virtuele producties. Die audio/video zou dan wat voor jou kunnen zijn. Je kan later dan bijvoorbeeld monteur van videobeelden worden, cameraman,...
Als ik me niet vergis doet swoosh ook die richting in Nederland?
Hmm, oke bedankt, ja het lijkt me ook wel handig aangezien ik ook wel hardcore zou willen producen als hobby, en draaien sowieso als ik een paneeltje heb gekocht, maar heb je er wat aan voor producen of heb je er dan helemaal niks aan?
Leek me handig om dan beroep ook iets in die richting van beeld en geluid te doen!
Maar ik kan me geen beeld bedenken van hoe die opleiding er dan uit zou zien, en ook niet echt wat voor beroepen je daarmee kan gaan doen, maar nu wel een beetje toch bedankt!
Want cameraman lijkt me op zich ook wel dik

en over dat gefeliciteerd, met je 2000e post zeker?