Hoe laat the machine vanavond?
Stel je vraag: (page 251)Henk-Jan wrote:Hoe laat the machine vanavond?
Stel je vraag: (page 251)Henk-Jan wrote:Hoe laat the machine vanavond?
Google?Project 141 wrote:Iemand een goede pokemon-emulator voor windows?![]()
http://www.emulator-zone.com/doc.php/gb ... vance.htmlProject 141 wrote:Been there, done that, total shit
rechtsklik: scan with AviraDraidy wrote:Als ik illegaal software heb gedownload, en wil het dan scannen voor virussen, met avira, is: scan active processes dan genoeg (als fruity loops met de vst erin aan staat) of moet ik echt een complete system scan doen?
welke pokemonProject 141 wrote:Iemand een goede pokemon-emulator voor windows?![]()
Alles behalve Red serie en crystal serieProject 141 wrote:welke pokemonProject 141 wrote:Iemand een goede pokemon-emulator voor windows?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/NieuwsgroepEl Mare wrote:Hoe werkt downloaden met nieuwsgroepen?
Almighty wrote:We willen graag internet (wifi) in ons "hok". Wat kunnen we het beste doen?
-Dongel
- Iets in die richting
- Kabel leggen (+/- 40 meter) vanaf modem in huis.
het is eenmalig veel werk. maar je kunt er 50 tot 60 jaar van genieten.Almighty wrote:Kabel leggen valt al af, teveel werk.
Via netstroom, weet niet of dat mogelijk is..
Ik zou een andere manier niet weten of je moet via een draadloos netwerk verbinding gaan maken.Almighty wrote:Kabel leggen valt al af, teveel werk.
Via netstroom, weet niet of dat mogelijk is..
Almighty wrote:Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
Ja serieus? Moet dat speciaal PLC stroom zijn, of is dat inmiddels al de standaard dat het overal kan? Zoja, dan heb ik de oplossing.biscuit wrote:Almighty wrote:Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
zoals beschreven in mijn uitleg hierboven ergens cq. hieronder, dan werkt het naar behoren en kun je volle snelheid halen.Almighty wrote:Ja serieus? Moet dat speciaal PLC stroom zijn, of is dat inmiddels al de standaard dat het overal kan? Zoja, dan heb ik de oplossing.biscuit wrote:Almighty wrote:Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
is correct. zo moet dat.jRn wrote:Ik weet niet of het al gepost is maar ik heb zelf via Powerline van Eminent Internet.
Ik zit 2 verdiepingen hoger.
Wij hebben het als volgt;
Eminent Powerline zit met een LAN kabel naar de router.
Dan boven Powerline met LAN kabel naar mijn computer.
gaat om het ruissignaal dat door machines opgewekt wordt vanaf een bepaalde freqentie. dan is dat zo. maar je kunt beter niks ertussen hebben, idd. maar je kunt ook een magnetron ertussen stoppen alleen een vaatwasser of wasmachine is voor de groep gevaarlijk. overbelasting( staat gelijk aan kans op: verbranden, smelten etc.)KSwoosh wrote:let wel op dat je op de groep waar die powerline adapters geen zware gebruikers hebt, zoals magnetrons, wasmachines en drogers, die verstoren het signaal volgens mij.
not sure though
kan ook zijn dat het alleen tussen de adapters is, dat er niks tussen moet