Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Hoe laat the machine vanavond?
G
Henk-Jan wrote:Hoe laat the machine vanavond?
Stel je vraag: (page 251)
J
Project 141 wrote:Iemand een goede pokemon-emulator voor windows? :innocent: :P
Google?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Als ik illegaal software heb gedownload, en wil het dan scannen voor virussen, met avira, is: scan active processes dan genoeg (als fruity loops met de vst erin aan staat) of moet ik echt een complete system scan doen?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Project 141 wrote:Been there, done that, total shit
http://www.emulator-zone.com/doc.php/gb ... vance.html
G
Draidy wrote:Als ik illegaal software heb gedownload, en wil het dan scannen voor virussen, met avira, is: scan active processes dan genoeg (als fruity loops met de vst erin aan staat) of moet ik echt een complete system scan doen?
rechtsklik: scan with Avira
zal wss zoiets zijn
welke pokemon xd
G
Project 141 wrote:
welke pokemon xd
Alles behalve Red serie en crystal serie :P[/quote]
dus... welke platformen zijn dat?
kies hier maar uit:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vi ... _emulators
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe werkt downloaden met nieuwsgroepen?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
El Mare wrote:Hoe werkt downloaden met nieuwsgroepen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwsgroep
http://www.binaries4all.nl/beginners/
A
We willen graag internet (wifi) in ons "hok". Wat kunnen we het beste doen?
-Dongel
- Iets in die richting
- Kabel leggen (+/- 40 meter) vanaf modem in huis.
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Almighty wrote:We willen graag internet (wifi) in ons "hok". Wat kunnen we het beste doen?
-Dongel
- Iets in die richting
- Kabel leggen (+/- 40 meter) vanaf modem in huis.

Internet via netstroom?
A
Kabel leggen valt al af, teveel werk.

Via netstroom, weet niet of dat mogelijk is..
E
op de plek van je modem(vaak in de meterkast) zorg je dat je een aparte groep of een tuingroep hebt liggen. met normale zekeringen afgezekerd. dan kun je via de stroomkabelhttp://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... chedetail=
kbale van modem naar de stekker. in je keet op t stopcontact andere stekker. je kunt tot 200 meter netwerken. nog even een draadloze router eraan klikken en je kunt aan het internet....

Edit: Wat saartje zegt maar ik vertel t even graag uitgebreid anders komt mijn minderwaardigheidscomplex weer omhoog.
E
Almighty wrote:Kabel leggen valt al af, teveel werk.

het is eenmalig veel werk. maar je kunt er 50 tot 60 jaar van genieten.
wellicht een idee om voor glasvezelkabel te gaan pleiten?
hoge snelheid en je kunt op het verdeelhuisje in de wijk tot naar je tuin/keet hoge snelheid krijgen.
een draadloze router in een schakelkast is ideaal voor tuinparty`s of acces points.
IP67 beschermd uiteraard(regenwater dicht en bij storm heb je geen last van verbindingverlies.)
Last edited by En-er-gy on 05 Dec 2011 20:07, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Almighty wrote:Kabel leggen valt al af, teveel werk.

Ik zou een andere manier niet weten of je moet via een draadloos netwerk verbinding gaan maken.
IMO is een kabelverbinding altijd de beste.
A
Iets van een dongel, is toch veel handiger? :P

Kabel leggen is uitgesloten btw, gaat hem echt niet worden.
Het hoeft niet snel te zijn hoor, een degelijke verbinding om bijv. het gebruik van Spotify mogelijk te maken. Ideaal!
A
Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gewoon routertje en dan het signaal versterken?
E
Almighty wrote:Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
:thumbup:
A
biscuit wrote:
Almighty wrote:Oke, dus als ik een Powerline Adapter koop, dan heb ik dus internet via het stopcontact?
Ja serieus? Moet dat speciaal PLC stroom zijn, of is dat inmiddels al de standaard dat het overal kan? Zoja, dan heb ik de oplossing.

@Azura, het is niet bij mij thuis, ik ga niet aan de router van die mensen klooien :P Bovendien word de kwaliteit van de verbinding ook bar slecht naarmate je verder ervanaf bent.
E
Almighty wrote:
biscuit wrote:
Ja serieus? Moet dat speciaal PLC stroom zijn, of is dat inmiddels al de standaard dat het overal kan? Zoja, dan heb ik de oplossing.
zoals beschreven in mijn uitleg hierboven ergens cq. hieronder, dan werkt het naar behoren en kun je volle snelheid halen.
A
Ik dank u zeer
G
let wel op dat je op de groep waar die powerline adapters geen zware gebruikers hebt, zoals magnetrons, wasmachines en drogers, die verstoren het signaal volgens mij.
not sure though
kan ook zijn dat het alleen tussen de adapters is, dat er niks tussen moet
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ik weet niet of het al gepost is maar ik heb zelf via Powerline van Eminent Internet.

Ik zit 2 verdiepingen hoger.
Wij hebben het als volgt;

Eminent Powerline zit met een LAN kabel naar de router.
Dan boven Powerline met LAN kabel naar mijn computer.
E
jRn wrote:Ik weet niet of het al gepost is maar ik heb zelf via Powerline van Eminent Internet.

Ik zit 2 verdiepingen hoger.
Wij hebben het als volgt;

Eminent Powerline zit met een LAN kabel naar de router.
Dan boven Powerline met LAN kabel naar mijn computer.
is correct. zo moet dat.
KSwoosh wrote:let wel op dat je op de groep waar die powerline adapters geen zware gebruikers hebt, zoals magnetrons, wasmachines en drogers, die verstoren het signaal volgens mij.
not sure though
kan ook zijn dat het alleen tussen de adapters is, dat er niks tussen moet
gaat om het ruissignaal dat door machines opgewekt wordt vanaf een bepaalde freqentie. dan is dat zo. maar je kunt beter niks ertussen hebben, idd. maar je kunt ook een magnetron ertussen stoppen alleen een vaatwasser of wasmachine is voor de groep gevaarlijk. overbelasting( staat gelijk aan kans op: verbranden, smelten etc.)