Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:58 

Hardtraxx Addict

Ik wil een canvas poster op mijn kamer hebben, maar nu moet ik een mooie afbeelding hebben van iets wat te maken heeft met hardstyle/djgear/feesten e.d. Deze afbeelding moet groter zijn als 2.400 x 1.600 pixels (3 megapixel). Iemand suggesties voor afbeeldingen of sites waar ik deze kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een vraagje: ik heb een iphone maar het lijkt dat ik altijd op mn oude computer moet om muziek erop te zetten en eraf te halen. Ik wil graag met mijn nieuwe systeem werken hiervoor. Hoe kan ik mijn iphone syncen met mijn nieuwe mediabibliotheek (de nieuwe pc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ik heb een vraagje: ik heb een iphone maar het lijkt dat ik altijd op mn oude computer moet om muziek erop te zetten en eraf te halen. Ik wil graag met mijn nieuwe systeem werken hiervoor. Hoe kan ik mijn iphone syncen met mijn nieuwe mediabibliotheek (de nieuwe pc).

Hoezo zou dat niet werken dan? Herkent hij hem niet, of geeft hij iets aan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

Heb ooit eens gelezen dat je maar met 1 bibliotheek kan syncen, weet niet of dat waar is of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
mrazura schreef:

Hoezo zou dat niet werken dan? Herkent hij hem niet, of geeft hij iets aan ofzo?

Ik kan de muziek die erop staat alleen afspelen erg vervelend. De oude pc gaat binnenkort de deur uit dus ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Als ik hem hieraan koppel dan gooit hij alles weg xd Wat een walgelijke software xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Heb ooit eens gelezen dat je maar met 1 bibliotheek kan syncen, weet niet of dat waar is of zo.

Klopt zeker niet. Ik heb hem zelf al aan 3 laptops gelinkt, dus ja... :P

mrazura schreef:
Steffnov schreef:
mrazura schreef:

Ik kan de muziek die erop staat alleen afspelen erg vervelend. De oude pc gaat binnenkort de deur uit dus ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Als ik hem hieraan koppel dan gooit hij alles weg xd Wat een walgelijke software xd

Tja, je kunt sowieso geen muziek van je iPhone naar de laptop overzetten. Mijn tip, om het makkelijk te maken: gooi alle muziek die je op je oude pc hebt, gewoon op de nieuwe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Ja je kan hem volgens apple inderdaad linken aan meerdere computers als je handmatig alles bijwerkt.
Vanaf doe ik dat dan ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Je kan hem syncen met maar 1 computer. Als je van computer wisselt moet je een nieuwe standaardcomputer selecteren. Dit kan maar 5x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:31 

Hardtraxxer

Geluid youtube het niet doet, weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn, en wat ik er tegen kan doen.

Ja heb me windows en youtube geluid aan, heb al meerdere dingen geprobeerd, opnieuw pc opstarten, flash opnieuw downloaden, etc etc. hopelijk weet iemand het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Krijg mijn laptop niet aangesloten op bedraad internet. Heb nu wi-fi, doet het prima. Alleen niet zo snel. De internet aansluiting doet het wel want met een andere computer heb ik wel internet daarvan. Als ik klik op problemen vaststellen kan hij niks vinden. De foutmelding is trouwens dat hij geen verbinding met de modem kan maken.

Het gaat om een laptop.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:10 

Draidy schreef:
Krijg mijn laptop niet aangesloten op bedraad internet. Heb nu wi-fi, doet het prima. Alleen niet zo snel. De internet aansluiting doet het wel want met een andere computer heb ik wel internet daarvan. Als ik klik op problemen vaststellen kan hij niks vinden. De foutmelding is trouwens dat hij geen verbinding met de modem kan maken.

Het gaat om een laptop.

als je de kabel erin doet, zie je dan lampjes knipperen bij waar je em dr in stopt? zitten er als het goed is 2 (1 groen en 1 oranje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Draidy schreef:

Het gaat om een laptop.

als je de kabel erin doet, zie je dan lampjes knipperen bij waar je em dr in stopt? zitten er als het goed is 2 (1 groen en 1 oranje)

zal het straks even checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Zelfde kabel die je gebruikt? Zet je hem opnieuw aan en uit als je hem in je laptop plugt (de modem bedoel ik dan dus)?

heb het nog niet gecheckt, maar hoe zet je de modum aan en uit? router weet ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja sorry bedoelde router, moet ik altijd effe stroom uit trekken als ik mijn laptop of xbox eraan leg. Dat zou genoeg moeten zijn.

Mijn computer staat nu uit maar ga het morgen even proberen, je hoort het wel. Bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:00 

Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Ja sorry bedoelde router, moet ik altijd effe stroom uit trekken als ik mijn laptop of xbox eraan leg. Dat zou genoeg moeten zijn.

Mijn computer staat nu uit maar ga het morgen even proberen, je hoort het wel. Bedankt :)

Hoe de fuck kun je dan hier posten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:01 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Goeie vraag. iPod touch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:15 

Draidy schreef:
Goeie vraag. iPod touch ;)

ah zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:46 

Hardtraxx Crew

Banaanslak schreef:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

Iemand een idee hoe je overschreven files kunt herstellen? Windows 7, en bij "vorige versies" staat hij niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:48 

ligt eraan wat je nodig hebt.
Ik kan je ze in een pakket aanbieden zoals Raam 7 ze tijdens installatie neerzet.
virusvrij en zonder kosten. graties in een samengeperst mapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

Laat maar zitten, zelf speciale software vind niets terug...dan maar opnieuw...>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 01:02 

Steffnov schreef:
Laat maar zitten, zelf speciale software vind niets terug...dan maar opnieuw...>.<

losse bestanden kun je ook hier downloaden: http://support.microsoft.com/?ln=nl
en anders is google je beste vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 01:03 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Steffnov schreef:

losse bestanden kun je ook hier downloaden: http://support.microsoft.com/?ln=nl
en anders is google je beste vriend.

Het is een document, en google heeft me tot nu toe alleen aan software geholpen die niets terug vindt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Iemand de vertaling naar het nederlands van dit woord? --> overhastiness
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic