daar zit ik ook en dat is wel snor.Edwinn wrote:100GB per maand moet wel voldoende zijn denk ik, top, bedankt!mrazura wrote:Gewoon een webruimte?Edwinn wrote:Direct linken is het direct downloaden zonder eerst naar die uploadsite geleid te worden. Maarja, dit is volgensmij overal betaald als ze die optie hebben. Multiupload is opzich wel handig maar heeft weer geen statistieken..
Iemand anders die nog een idee heeft?
http://www.000webhost.com/
De scripts zijn daar al aanwezig geloof ik.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
hoe kan het als ik muziek op mijn telefoon zet ik de ene keer wel album hoezen heb en de andere keer niet?
Bij sommige mp3 bestanden zijn die tags dan niet ingevuld.
-
G
scripts zijn er niet aanwezigbiscuit wrote:Edwinn wrote:100GB per maand moet wel voldoende zijn denk ik, top, bedankt!mrazura wrote:Gewoon een webruimte?
http://www.000webhost.com/
De scripts zijn daar al aanwezig geloof ik.
en wat als de tags wel zijn ingevuld?Henk-Jan wrote:Bij sommige mp3 bestanden zijn die tags dan niet ingevuld.
Volgens mij moet je dat gewoon invoeren, althans bij itunes doe ik dat altijd. En dan zie ik het op mijn Ipod. Sommige albumhoezen staan er sowieso al maar anderen moet je zelf invoeren.
Hier ook even
:
Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is
Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is
Volgensmij staan die scripts wel op internet en anders kan ik zelf ook wel wat schrijven. Kijk er dit weekend even naar.KSwoosh wrote:scripts zijn er niet aanwezigje moet alsnog zelf iets schrijven om statistieken bij te houden mbt de downloaders
kan dat oook zonder itunes zet namelijk altijd alles op me telefoon,Mr Lellebel wrote:Volgens mij moet je dat gewoon invoeren, althans bij itunes doe ik dat altijd. En dan zie ik het op mijn Ipod. Sommige albumhoezen staan er sowieso al maar anderen moet je zelf invoeren.
Uhm ik gebruik er software voor genaamd tag&rename. Je kan het ook met de hand doen maar dat is meer werk.jeone wrote:kan dat oook zonder itunes zet namelijk altijd alles op me telefoon,Mr Lellebel wrote:Volgens mij moet je dat gewoon invoeren, althans bij itunes doe ik dat altijd. En dan zie ik het op mijn Ipod. Sommige albumhoezen staan er sowieso al maar anderen moet je zelf invoeren.
en dan kan ik de albumhoezen er bij drukken?mrazura wrote:Uhm ik gebruik er software voor genaamd tag&rename. Je kan het ook met de hand doen maar dat is meer werk.jeone wrote:kan dat oook zonder itunes zet namelijk altijd alles op me telefoon,Mr Lellebel wrote:Volgens mij moet je dat gewoon invoeren, althans bij itunes doe ik dat altijd. En dan zie ik het op mijn Ipod. Sommige albumhoezen staan er sowieso al maar anderen moet je zelf invoeren.
-
G
ttuurlijk, zat op internet, maar niet op die server , zoals gezegd werdEdwinn wrote:Volgensmij staan die scripts wel op internet en anders kan ik zelf ook wel wat schrijven. Kijk er dit weekend even naar.KSwoosh wrote:scripts zijn er niet aanwezigje moet alsnog zelf iets schrijven om statistieken bij te houden mbt de downloaders
Ja dat kan.jeone wrote:en dan kan ik de albumhoezen er bij drukken?
-
G
tag&rename is met de handmrazura wrote:Uhm ik gebruik er software voor genaamd tag&rename. Je kan het ook met de hand doen maar dat is meer werk.
Oké. Ben nu al een hele dag op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon. Grootste voorwaarde: Ik wil een draadloze.
Nu heb ik op een paar sites gekeken en op deze site een vergelijking van 3 hoofdtelefoons gemaakt. Hebben jullie ervaring of weet van een goede hoofdtelefoon?
http://www.hoofdtelefoonstore.be/vergel ... fileid=701
Het mag natuurlijk ook een andere hoofdtelefoon zijn die jullie me aanraden.
Nu heb ik op een paar sites gekeken en op deze site een vergelijking van 3 hoofdtelefoons gemaakt. Hebben jullie ervaring of weet van een goede hoofdtelefoon?
http://www.hoofdtelefoonstore.be/vergel ... fileid=701
Het mag natuurlijk ook een andere hoofdtelefoon zijn die jullie me aanraden.
-
A
Tussen die zal ik de Sennheiser RS160 nemen imo, ben Sennheiser gewend en vind het goed spul 
-
A
Dat was ik er nog bij vergeten te zeggenmrazura wrote:Met draad is veel beter.
Ja daar was ik al achtergekomenAlmighty wrote:Dat was ik er nog bij vergeten te zeggenmrazura wrote:Met draad is veel beter.
hoe komt iedereen toch aan die posters van feesten?
Meenemen, hangen genoeg. Maar ik vergeet het altijd -.0jeone wrote:hoe komt iedereen toch aan die posters van feesten?
-
A
Ik ben altijd te laat daarmeeroberttt wrote:Meenemen, hangen genoeg. Maar ik vergeet het altijd -.0jeone wrote:hoe komt iedereen toch aan die posters van feesten?
Ja dat ook nog :pAlmighty wrote:Ik ben altijd te laat daarmeeroberttt wrote:Meenemen, hangen genoeg. Maar ik vergeet het altijd -.0jeone wrote:hoe komt iedereen toch aan die posters van feesten?
Baal iedere keer weer :'(
Zaterdag ook!!! zou het doen, maar toen zat ik alweer in de auto