Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Zou niet weten waaraan. Heb mijn 13" Macbook Pro aan een 23" scherm gehangen... misschien is het scherm gewoon te groot?

ik heb mijn macbook pro 13" aan een 27" scherm hangen, zonder problemen

Hoe heb je hem aangesloten? Als je met VGA kabel hebt aangesloten kan daar het probleem zitten... Ik heb hem iig met DVI (digitaal dus niet analoog zoals VGA) aangesloten en dan werkt het perfect. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Megaupload dacht ik zelf ook al aan, maar het zou helemaal ideaal zijn als de statistieken wat uitgebreider waren. Welke landen bijvoorbeeld en welke datum enz..
Direct linken zou btw ook wel mooi zijn, maar volgensmij is dit overal betaald en ik ben niet van plan er veel geld voor te betalen..

Tja, dat van die statistieken weet ik ook niet. En wat bedoel je precies met direct linken? Zonder wachttijden ofzo? Dan kun je beter voor Multiupload (direct download, niet één van de mede-uploadsites) of Rapidshare gaan. Hoe die met statistieken zijn weet ik dan weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Direct linken is het direct downloaden zonder eerst naar die uploadsite geleid te worden. Maarja, dit is volgensmij overal betaald als ze die optie hebben. Multiupload is opzich wel handig maar heeft weer geen statistieken..

Iemand anders die nog een idee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Direct linken is het direct downloaden zonder eerst naar die uploadsite geleid te worden. Maarja, dit is volgensmij overal betaald als ze die optie hebben. Multiupload is opzich wel handig maar heeft weer geen statistieken..

Google heeft ook zoiets volgens mij, even google accountje aanmaken en je kan video's en bestanden uploaden.
Volgens mij geen limit aan grootte en google kennende zullen daar ook wel de nodige statistieken bij zitten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Google Docs bedoel je daarmee? Daar kan je alleen je bestanden delen met mensen die je daarvoor aanwijst, maar ik wil ze gewoon met iedereen delen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:08 

Edwinn schreef:
Google Docs bedoel je daarmee? Daar kan je alleen je bestanden delen met mensen die je daarvoor aanwijst, maar ik wil ze gewoon met iedereen delen. :P

Ik denk dat er geen site is die zo specifiek is als jij wilt.
Echter kan je wel makkelijk zelf zo'n systeem opzetten.
Je kan heel makkelijk een php script schrijven dat alle data van de gebruiker in een database opslaat (dus land, taal, browser, datum, OS).
dan host je gewoon je bestanden op een server met genoeg ruimte en bandbreedte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:

Je kan heel makkelijk een php script schrijven dat alle data van de gebruiker in een database opslaat (dus land, taal, browser, datum, OS).
dan host je gewoon je bestanden op een server met genoeg ruimte en bandbreedte :)

"heel makkelijk"

Geen idee waar je het over hebt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:

Dat lukt ook wel dat is niet zo moeilijk, alleen kost het me veel te veel geld aan bandbreedte. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:

Gewoon een webruimte?
http://www.000webhost.com/

De scripts zijn daar al aanwezig geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:53 

iemand die joomla een beetje kent?
ik krijg die fucking vertaling niet spits in site en admin geedeelte beter gezegd: hele pakket :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
ik krijg die fucking vertaling niet spits in site en admin geedeelte beter gezegd: hele pakket :mad:

en nu in het Nederlands...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:09 

_dp_ schreef:
biscuit schreef:

en nu in het Nederlands...

Iemand die het CMS-pakket Joomla! kent?
Ik krijg niet de juiste taal in mijn site geimplenteerd.
Iemand die mij kan helpen?
of Iemand die het voor kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

Mijn laptop is de laatste tijd heel erg warm. Heet eigenlijk!
Wat kan ik hier het beste aan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:55 

Hardtraxx Elite

Aan de achterkant zit die, maar hij kan de lucht gewoon goed kwijt ;). Staat op tafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:00 

Hardtraxx Elite

Ja hij wordt gewoon heel erg heet. Mijn moeder was trouwens ook een spelletje aan t doen wat niks voorsteld. Raakte die oververhit en viel die uit. Met Fifa ofzo nooit last van gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Ja hij wordt gewoon heel erg heet. Mijn moeder was trouwens ook een spelletje aan t doen wat niks voorsteld. Raakte die oververhit en viel die uit. Met Fifa ofzo nooit last van gehad..

Is hij vies vanbinnen voor zover je kan zien? zoja openhalen en stofzuiger erop (voorzichtig) is enige optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Je kunt hem beter open maken en een bus met perslucht kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:40 

Edwinn schreef:
Dat lukt ook wel dat is niet zo moeilijk, alleen kost het me veel te veel geld aan bandbreedte. ;)

Daaorm moet je dus een webhosting zoeken met onbeperkt bandbreedte.
Volgens mij bied one.com dat.

Steffnov schreef:
Geen idee waar je het over hebt xD

ik wel :P
ik heb alles al eens gemaakt [het afvangen van de gegevens van de gebruiker en dat in de database zetten, en het aanbieden van bestanden]
je zou er dan ook een upload gedeelte aan kunnen toevoegen, maar ik denk dat dat niet nodig is hier.

biscuit schreef:

ja, ik
kijk hier eens: http://download.dutchjoomla.org/downloa ... la-17.html

D-Ruz schreef:
Mijn laptop is de laatste tijd heel erg warm. Heet eigenlijk!
Wat kan ik hier het beste aan doen?

pak een stofzuiger en zet die op lekker hoog, houd deze tegen alle ventilatiegaten in je laptop aan, en voila, je zuigt het stof weg.
wss zit er veel stof in en kan ie dus niet goed de hitte kwijt.
mocht het nog niet helpen, kan je het beste je laptop openschroeven en dan uitzuigen

compressor raad ik af, omdat je het stof dan alleen maar weer terug je laptop in blaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Stofzuiger zo erop raad ik ook af, dan draait je vennetje veel te veel toeren, das er ook niet goed voor, wat idd nog beter is dat wat mrazura zegt;
mrazura schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:55 

sjobie schreef:
Stofzuiger zo erop raad ik ook af, dan draait je vennetje veel te veel toeren, das er ook niet goed voor, wat idd nog beter is dat wat mrazura zegt;
mrazura schreef:

bullshit, die dingen zitten niet vast aan een as en zolang er geen stroom op staat kan het geen kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
sjobie schreef:
mrazura schreef:

bullshit, die dingen zitten niet vast aan een as en zolang er geen stroom op staat kan het geen kwaad

Zeker wel, misschien niet allemaal dat kan maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat die vennetjes kapot zijn na een schoonmaakbeurt met de stofzuiger, het kan wel maar dan moet je het vennetje vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:01 

sjobie schreef:
Zeker wel, misschien niet allemaal dat kan maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat die vennetjes kapot zijn na een schoonmaakbeurt met de stofzuiger, het kan wel maar dan moet je het vennetje vasthouden.

dan je stofzuiger minder hard zetten fzo
maar die dingen kunnen 2000 toeren maken oid, lijkt me toch echt sterk dat ze daardoor kapot gaan. maarja, jij hebt ervaring er mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

Das ook nog een optie, maar ik heb er idd slechte ervaringen mee dus ik raad het niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:08 

Kasper, bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Edwinn schreef:

Gewoon een webruimte?
http://www.000webhost.com/

De scripts zijn daar al aanwezig geloof ik.

100GB per maand moet wel voldoende zijn denk ik, top, bedankt! :)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic