Ik ga mezelf verhangen doei.
Doei, doe de groeten aan Almighty daarboven.Spablauw wrote:Ik ga mezelf verhangen doei.
Doei, doe de groeten aan Almighty daarboven.Spablauw wrote:Ik ga mezelf verhangen doei.
Hardtraxx moment van het jaar: BloemenavondChris Two: Jullie zijn 1 voor 1 kankerjunks en allemaal een kanker leven toegewenst kunnen krijgen....
Tatanka - A True Story / Feel It (Moments in Life Mix) [ZLB006] (page 2)Nerazzurro93 wrote:Wat een gelul man. Hardstyle hoort gevoelloos te zijn, het zou je dieper in de put moeten brengen.
Hardtraxx moment van het jaar: De ban van BiscuitHE-Fan wrote:Eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
Grap van het jaar. Wat een afgrijselijke humor heeft die Katamaranwootum wrote: Grappigste lid: de gebroeders Parvuz en Katamaran
Valt mee, vorig jaar had ik er nog 7AniThing wrote:lyst kan een hele schoorsteen bouwen van ze 'awards' denk k
Geen lijstje van jou dus?Fusionmania wrote:Hmmm, hier moet ik eens goed over nadenken
JawelTiMOTHYb wrote:Geen lijstje van jou dus?Fusionmania wrote:Hmmm, hier moet ik eens goed over nadenken
Hardtraxx moment van het jaar: Bloemenavondkaboem wrote:Ga er 2 halen.
Een om over heen te ejaculeren en de ander om te luisteren.
dat jij die nog weetWout1997 wrote: Dysphoria toet!
Dat jij die vergeten was.Chris Two wrote:dat jij die nog weetWout1997 wrote: Dysphoria toet!
Heb je die wel meegemaakt?Wout1997 wrote: Hardtraxx moment van het jaar: Bloemenavond
Almighty wrote:Heb je die wel meegemaakt?Wout1997 wrote: Hardtraxx moment van het jaar: Bloemenavond
16-02-2012, 19:46 geregistreerdAlmighty wrote:Heb je die wel meegemaakt?Wout1997 wrote: Hardtraxx moment van het jaar: Bloemenavond
Oke sorryChris Two wrote:16-02-2012, 19:46 geregistreerdAlmighty wrote:Heb je die wel meegemaakt?Wout1997 wrote: Hardtraxx moment van het jaar: Bloemenavond
vast wel