Hardtraxx Discussiekoning:
1. Lyst 51
2. Phase2 6
3. Banaanslak 1
-. Q-Dominic 1
-. Klementino 1
-. Mrazura 1
Meest Kritische Lid:
1. Lyst 43
2. Dakpan 2
-. Gangsterdwerg 2
-. Sainen 2
5. 9 mensen met 1 punt (Mr Lellebel, Tommetjeuh, BuzzLightYear, KSwoosh, Draidy, Chicken, Elexz, Henk-Jan, Piaaa)
Grootste "Kenner":
1. Lyst 14
2. Mr Lellebel 10
3. P-Stylez 7
4. Dakpan 6
5. Steffnov 2
-. Daveytl 2
-. Edwinn 2
-. PNXRMX 2
Meest Gewilde Lid om te Ontmoeten:
1. Venator 9
2. Lyst 8
3. Almighty 7
4. Dakpan 5
-. Zenda 5
Valt me wel wat tegen dit jaar
Een mooi moment om een stapje terug te doen en hardstyle een tijdje te laten voor wat het is. Het feit dat ik afgelopen jaar maanden achter elkaar geen enkele track gedownload heb, geeft wel aan hoeveel ik me nog kan identificeren met deze muziek. Ook zijn veel van de mensen waar ik het goed mee kon vinden op dit forum ook al pleite (en nee dat zijn niet de mensen de geband zijn). Ik zal af en toe nog wel eens een reactie plaatsen, maar ik wil me de aankomende tijd graag verdiepen in Ambient en IDM (al weet ik nog niet waar ik dat het beste kan doen). Ik hoop dat de zeepbel snel zal knappen (en dat er een wettelijk verbod komt op hoge pitchkicks.

) Na ruim 10 jaar is het (even?) tijd voor wat anders, iets nieuws. Iets waarbij ik weer reikhalzend uit kan kijken naar nieuwe releases, waarbij er nog jaren aan materiaal te ontdekken valt en waar ik niet maanden lang hoef te wachten op een track die me kippenvel geeft. Ik hoop dat dit bij hardstyle ook ooit weer het geval zal zijn, maar de komende tijd zal ik hooguit (een deel van) Theracords en The Machine blijven volgen.
En voor de mensen die niet van melodramatische teksten houden, je zult de komende tijd eindelijk af zijn van mijn gezeur, want ik ga me de komende tijd verdiepen in IDM/Ambient.