Revolution is Here! Nog steeds m'n nummer 1freddyadu8 wrote:Heb er wel bijna 2 uur gestaan. Werd veel NC gedraait, die Faster 'n Further is wel echt dik zeg.
Verder 2 tracks die ik niet kende, met een hardcore achtige kick ook nog.
Wat studio sessions kwam ook voorbij, maar vooral veel NC. Revolution is Here weer is gehoord
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wou eigenlijk ook naar Time-Out gaan als BOB. Maar de laffe hundjes haakte weer af en wouden weer naar het plaatselijke café 
Gelukkig is die hyp weer een beetje overgewaaidfreddyadu8 wrote:Heb er wel bijna 2 uur gestaan. Werd veel NC gedraait, die Faster 'n Further is wel echt dik zeg.
Verder 2 tracks die ik niet kende, met een hardcore achtige kick ook nog.
Wat studio sessions kwam ook voorbij, maar vooral veel NC. Revolution is Here weer is gehoord
vanavond pulse in baarlo house/techno feestje
en morge apollo met deepack
en morge apollo met deepack
Morgen Wildstylez en NC in takens! 
Overal komen van die goede DJ'sEdwinn wrote:Morgen Wildstylez en NC in takens!
Maar in de balle tent van Disco Empire New York is niks te doen, zelfs een volkszanger is nog te duur.
Laat staan NC of WIldstylez
Moet je de Buitenwacht eens zien dan. Wie komt daar morgen? Wesley! Nee, niet Wesley de Kabouter, maar Wesley van PopstarsElSalvaje wrote:Overal komen van die goede DJ'sEdwinn wrote:Morgen Wildstylez en NC in takens!
Maar in de balle tent van Disco Empire New York is niks te doen, zelfs een volkszanger is nog te duur.
Laat staan NC of WIldstylez
Ben vanavond waarschijnlijk in de stad te vinden, Sail Kampen bied altijd wel wat leuks aan
Chukkels wrote:Moet je de Buitenwacht eens zien dan. Wie komt daar morgen? Wesley! Nee, niet Wesley de Kabouter, maar Wesley van PopstarsElSalvaje wrote:Overal komen van die goede DJ'sEdwinn wrote:Morgen Wildstylez en NC in takens!
Laat staan NC of WIldstylez![]()
Ben vanavond waarschijnlijk in de stad te vinden, Sail Kampen bied altijd wel wat leuks aan
Maar popster Wesley trekt mensen, dus ook sfeer.
En meestal is dat positief.
Als ik NY binnenloop, kan ik zo doorlopen want entree is er niet, anders komt er helemaal niemand.
Er zijn hooguit 50 mensen binnen, en dat zijn nog van die half gehandicapte mensen ook.
Wist niet dat jij gehandicapt was?ElSalvaje wrote: Er zijn hooguit 50 mensen binnen, en dat zijn nog van die half gehandicapte mensen ook.
Waarom zou je in hengelo ook in de vrede naar NY gaan? Dr zijn toch veel beter tenten? 
-
G
half gehandicaptMaximize wrote:Wist niet dat jij gehandicapt was?ElSalvaje wrote:Er zijn hooguit 50 mensen binnen, en dat zijn nog van die half gehandicapte mensen ook.
Geen artiest + gratis entree voor half 1 = mensentrekker. Slam FM on Tour = mensentrekker. House-night + gratis entree voor half 1 = mensentrekker. Wesley = lekker thuis laten aub, zat opties die beter zijn!ElSalvaje wrote:Chukkels wrote:Moet je de Buitenwacht eens zien dan. Wie komt daar morgen? Wesley! Nee, niet Wesley de Kabouter, maar Wesley van PopstarsElSalvaje wrote:
Overal komen van die goede DJ's
Laat staan NC of WIldstylez![]()
Maar popster Wesley trekt mensen, dus ook sfeer.
En meestal is dat positief.
Als ik NY binnenloop, kan ik zo doorlopen want entree is er niet, anders komt er helemaal niemand.
Er zijn hooguit 50 mensen binnen, en dat zijn nog van die half gehandicapte mensen ook.
Wat ik me kan herinneren was NY vroeger altijd goed in de hardere stijlen....
klopt! jaar of 3(?) geleden toch best vaak gelopen! Dj's als The Prophet, zany, upcomming wildstylezRik wrote:Wat ik me kan herinneren was NY vroeger altijd goed in de hardere stijlen....
edit, tegenwoordig is het echt heeeelemaal niks mee nee
-
NHardtraxxer
- 111 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Boxtel city 
Takens Balkbrug --> Noisecontrollers & Wildstylez!
ik ben op dit moment nog gewoon thuis te vinden vanavond 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
same hereDj Skitzo wrote:ik ben op dit moment nog gewoon thuis te vinden vanavond
-
G
+1Kryptica wrote:same hereDj Skitzo wrote:ik ben op dit moment nog gewoon thuis te vinden vanavond
ow misschien ben ik vanavond in pool te vinden 
Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord. 
ja das wel behoorlijk zonde 
als ik in de buurt woonde had ik gezegd ik ga wel mee maja woon aardig stukje er van af
als ik in de buurt woonde had ik gezegd ik ga wel mee maja woon aardig stukje er van af
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dan heb je er nog 2 over?Edwinn wrote:Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord.
Maarja is zwaar kut, heb ik ook vaak. Mensen die zeggen ja nee ja nee ja nee en uiteindelijk een uur voor je vertrekt is het 'nee'.
Nee, we waren met zn vieren. Dus 3 vrienden, waarvan er dus nog 1 over is en die wil wel. Alleen dan moeten we nog 1 of 2 mensen vinden, maar niemand kan of wil. Dus dat wordt hem niet. Teringleijers die afzegden, die gaan echt noooooit meer mee..tomb wrote:Dan heb je er nog 2 over?Edwinn wrote:Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord.
Maarja is zwaar kut, heb ik ook vaak. Mensen die zeggen ja nee ja nee ja nee en uiteindelijk een uur voor je vertrekt is het 'nee'.
-
G
welkom bij de clubEdwinn wrote:Nee, we waren met zn vieren. Dus 3 vrienden, waarvan er dus nog 1 over is en die wil wel. Alleen dan moeten we nog 1 of 2 mensen vinden, maar niemand kan of wil. Dus dat wordt hem niet. Teringleijers die afzegden, die gaan echt noooooit meer mee..tomb wrote:Dan heb je er nog 2 over?Edwinn wrote:Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord.