Mensen die ik ken die er wel eens binnen komen
Ofja nu ook niet meer
Ofja nu ook niet meer
Wat is daar mis mee dan?JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Je moet natuurlijk wel minstens 8 mixdrankjes (liefst met een gek kleurtje en een zo laag mogelijk alcoholgehalte) op een avond halen, anders hoor je er niet bij heRaven wrote:Wat is daar mis mee dan?JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Dit. Als ik geld er voor heb om me helemaal klem te zuipen dan neem ik dat ook wel mee.nielstil wrote:ik ga altijd op stap met 2 tientjesKwestie van "als ik meer bij heb maak ik het toch op"
AllesRaven wrote:Wat is daar mis mee dan?JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
En studenten die meer uitgeven ?JEFSKI wrote:Nee, voel me gediscrimineerd.
Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
JeetjeJEFSKI wrote:AllesRaven wrote:Wat is daar mis mee dan?JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Dit is denk ik ook wel deels omdat studenten doordeweeks al 1 of 2 keer uitgaan. Ken weinig mensen die geld genoeg hebben om 3 keer in de week 25 euro uit te geven aan uitgaan.JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Daveytl wrote:In mijn optiek zijn studentensteden (Groningen en Nijmegen bijvoorbeeld) juist het leukst om uit te gaan. Lekker gemoedelijk sfeertje en amper ruzies
Dit is denk ik ook wel deels omdat studenten doordeweeks al 1 of 2 keer uitgaan. Ken weinig mensen die geld genoeg hebben om 3 keer in de week 25 euro uit te geven aan uitgaan.JEFSKI wrote:Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
In Leeuwarden nooit last van gehad.JEFSKI wrote:Studentjes hebben ook bijna nooit ruzie dat klopt, maar als ze zien dat je je er geen van hun bent kijken ze je van top tot teen aan, tenminste dat is in Eindhoven vaak
Pommert beter draai je het om. Donderdag is veruit de tofste dag om uit te gaan Groningen. Zelf helaas niet aanwezig want vrijdag gewoon weer stagePommer wrote:Nog mensen die vanavond in Utrecht of morgen in Groningen te vinden zijn?