volgens mij hebben veel mensen hier last van hetzelfde 
maare ik ben vanavond in het pool te vinden in hardenberg
maare ik ben vanavond in het pool te vinden in hardenberg
Rik wrote:Wat ik me kan herinneren was NY vroeger altijd goed in de hardere stijlen....
Ja kut he. Afslachten die mensen.KSwoosh wrote:welkom bij de club
wat zou dat helpen, dan heb je nog steeds te weinig mensen om naar takens te gaanEdwinn wrote:Ja kut he. Afslachten die mensen.KSwoosh wrote:welkom bij de club
Heb ik ook. Ga vanavond naar de Matrixx, maar jah gezien de mensen waar ik mee omga, is het ook nog de twijfel of die gaan. Voor Defqon en Decibel zijn ze altijd als eersten met het feit "ik wil gaan", maar met de kleinere feesten die niet door Q of B2S worden georganiseerd, zeggen ze altijd op het laatste moment af. Schijthekel heb ik eraan!Edwinn wrote:Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord.
Chukkels wrote:Heb ik ook. Ga vanavond naar de Matrixx, maar jah gezien de mensen waar ik mee omga, is het ook nog de twijfel of die gaan. Voor Defqon en Decibel zijn ze altijd als eersten met het feit "ik wil gaan", maar met de kleinere feesten die niet door Q of B2S worden georganiseerd, zeggen ze altijd op het laatste moment af. Schijthekel heb ik eraan!
gelukkig ben ik niet de enigeKSwoosh wrote:welkom bij de club
hier zeiden ze vorig jaar al ja als we 18 zijn dan gaan we echt een keer naar qlimax/defqon, nou ik moet het nog zienChukkels wrote:Heb ik ook. Ga vanavond naar de Matrixx, maar jah gezien de mensen waar ik mee omga, is het ook nog de twijfel of die gaan. Voor Defqon en Decibel zijn ze altijd als eersten met het feit "ik wil gaan", maar met de kleinere feesten die niet door Q of B2S worden georganiseerd, zeggen ze altijd op het laatste moment af. Schijthekel heb ik eraan!Edwinn wrote:Ja dike tering, zou met 4 vrienden naar Takens gaan zeggen 2 van die mogolen af. Teringleijers, echt waar, avondje Wildstylez en Noisecontrollers zo door mijn neus geboord.
okChukkels wrote:Diegene die rijd krijgt de hele avond alles gratis (wel non-alcoholisch natuurlijk) van de meereizende Hardtraxxers. Entree + frisdrank + evt. sigaretten
Edwinn wrote:Ik woon helemaal in het Oosterste puntje zo'n beetje van NL: Emmen. Dus dan moeten jullie voor mij even een stukje omrijden.
Veel plezierChukkels wrote:Emmen? Half uurtje rijden vanaf Kampen, is te doen dus
Schijnt vanavond toch Matrixx te worden. Normale vriendengroep heeft (Verassend genoeg...)weer afgezegd, maar andere mensen waren zo vriendelijk om toch mee te gaan
Doorrijden na Duitsland?ElSalvaje wrote:Veel plezierChukkels wrote:Emmen? Half uurtje rijden vanaf Kampen, is te doen dus
Schijnt vanavond toch Matrixx te worden. Normale vriendengroep heeft (Verassend genoeg...)weer afgezegd, maar andere mensen waren zo vriendelijk om toch mee te gaan
Hengelo & Enschede = no place to be, tenminste in et uitgaansleven.
Doode boel.
Als ik auto hadHoeksemad wrote:Doorrijden na Duitsland?ElSalvaje wrote:Veel plezierChukkels wrote:Emmen? Half uurtje rijden vanaf Kampen, is te doen dus
Hengelo & Enschede = no place to be, tenminste in et uitgaansleven.
Doode boel.