idd, ik had wel zin in een avondje DBSTF, maarja toen iedereen ging afhaken zocht ik het ook niet meer..KSwoosh wrote:kut he, van die lamzakvriendenfreddyadu8 wrote:hahah we zijn alsnog niet naar time-out gegaan.. eigenlijk zouden we met 6 of 7e gaan. toen ging de helft niet meer. en niemand wou bobben dus zijn we uiteindelijk maar niet gegaan
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
WTF, herken je nu pas... Gisteren en twee weken geleden gespot. Je hebt toen in het Podium nog een tijd met m'n vriendin staan lullen...Rik wrote:Heb niet altijd blousje aan![]()
weet wel wie jij bent. Jij bent een hhc-er, heb vandaag 2-1 gewonne van hhc, jonguh![]()
Haha geeft niksBe-Noize wrote: WTF, herken je nu pas... Gisteren en twee weken geleden gespot. Je hebt toen in het Podium nog een tijd met m'n vriendin staan lullen...
Was mooi knallen gister Ran-D held
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Iemand vanavond Time-Out, The Profeet ?
Ik ben er niet bij. Vrienden van mij wel. Maar ik moet vanavond draaien anders was ik er wel bij geweest. 
Vanaaf lekker weer naar de buitenwacht. Als er niks te doen is, is het het gezelligst op de een of andere manier.
vanavond ben ik te vinden in het podium vanaf middernacht 
frontliner!
frontliner!
Vanaaf rustig cafe in en morgen 2e test voor m'n knie in de bw8, nadat het vorige week niet helemaal goed ging 
Vanavond Langenboom, pokeren met de bende tot ik niet meer over mijn chips heen kan kijken.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
ProfaNe wrote:Vnaaf time-out
-
G
freddyadu8 wrote:ProfaNe wrote:Vnaaf time-out
als me vrienden niet te lame doen
kuthomos gaan nooit meer naar de TO
Volgens mij wordt het vanavond echt ontiegelijk druk in de Time Out. Ik ben er in ieder geval niet bij want met normale avonden vind ik het al erg vol en als ik iedereen moet geloven is het er vanavond stamp vol.
Dus, ik ga mooi naar Giant Tribute; The Happy '90's edition
Lekker genieten van Happy & Early Hardcore! 
Dus, ik ga mooi naar Giant Tribute; The Happy '90's edition
Eerst in de veste en daarna elders pilsen 
Raar maar waar, ik sta in et schuttersgebouw in Zevenaar.
Guldenfeest (Nederlandstalig)
Tis met het bedrijf dus dan vermaak ik me wel, voor de muziek ben ik er sowieso iet
Guldenfeest (Nederlandstalig)
Tis met het bedrijf dus dan vermaak ik me wel, voor de muziek ben ik er sowieso iet
-
G
kk tyfus!!!!!Dennis Aka Mash wrote:Volgens mij wordt het vanavond echt ontiegelijk druk in de Time Out. Ik ben er in ieder geval niet bij want met normale avonden vind ik het al erg vol en als ik iedereen moet geloven is het er vanavond stamp vol.
die hoerenvrienden van mij zeggen weer es af hoor
faking lamzakken

Last edited by Guest on 27 Mar 2010 20:07, edited 3 times in total.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
lekkere vrienden heb jij danKSwoosh wrote:** tyfus!!!!!Dennis Aka Mash wrote:Volgens mij wordt het vanavond echt ontiegelijk druk in de Time Out. Ik ben er in ieder geval niet bij want met normale avonden vind ik het al erg vol en als ik iedereen moet geloven is het er vanavond stamp vol.![]()
![]()
![]()
![]()
die hoerenvrienden van mij zeggen weer es af hoor
faking lamzakken
-
G
NEE!

je hebt nix gemist kswhoos,
het was veelste druk, en was de heletijd mn vriende groep kwijt
-
G
haha, drukte was te verwachtenProfaNe wrote:je hebt nix gemist kswhoos,
maar wel nice gedraait?
hep er denk een half uurtje gestaan 
was wel knalle, maar onthou nooit wat ze draaie joh
-
G
ja snapikProfaNe wrote:hep er denk een half uurtje gestaan
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Heb er wel bijna 2 uur gestaan. Werd veel NC gedraait, die Faster 'n Further is wel echt dik zeg.
Verder 2 tracks die ik niet kende, met een hardcore achtige kick ook nog.
Wat studio sessions kwam ook voorbij, maar vooral veel NC. Revolution is Here weer is gehoord
Verder 2 tracks die ik niet kende, met een hardcore achtige kick ook nog.
Wat studio sessions kwam ook voorbij, maar vooral veel NC. Revolution is Here weer is gehoord