Ja echt wel!Kepro wrote:Toch niet zo'n Nike petje? :')Dennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
.. Nee, het is een pet van Billabong.
Ja echt wel!Kepro wrote:Toch niet zo'n Nike petje? :')Dennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
lees het zever topic...dj-rico01 wrote:OFTEWEL: VERJAARDAG GRATIS BIERoostzaner wrote:verjaardag van een meisje uit me klas en nee jongens ze is niet lekker...
ongeveer wel, voor mij moet je maar even in dat leden topic kijkenDennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
Oke dan, ik ben benieuwd of je me herkend! Ik had al even gekeken in het leden topic! Denk dat ik je wel herken!freddyadu8 wrote:ongeveer wel, voor mij moet je maar even in dat leden topic kijkenDennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
Tering is dat vandaag?! Bullshit, net nu ik niet de deur uit kanRik wrote:Waarschijnlijk Takens met HHZ, Ran-D & ruffian?
x2. "Louder, louder, louder, louder, louder, louder, louder, LET'S GO!"TheNabster wrote:Masters of Hardcore
Volgende week verplicht thuis verjaardag man mijn moeder die 50 word :').Tel wrote:volgende week davide sonarGreenX wrote:de radstake
Kleine wijziging Freddy. Ik heb toch maar een grijs t-shirt aangetrokken. Ben vanavond dus niet te herkennen aan een paars t-shirt. Had er namelijk op gemorst.freddyadu8 wrote:ongeveer wel, voor mij moet je maar even in dat leden topic kijkenDennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
hahaha slim is dat, ik heb zwart T-Shirt aan, met knoopjes in het midden. en stuk kortere haren als op die foto in Leden topicDennis Aka Mash wrote:Kleine wijziging Freddy. Ik heb toch maar een grijs t-shirt aangetrokken. Ben vanavond dus niet te herkennen aan een paars t-shirt. Had er namelijk op gemorst.freddyadu8 wrote:ongeveer wel, voor mij moet je maar even in dat leden topic kijkenDennis Aka Mash wrote:Denk je me te herkennen dan? Heb waarschijnlijk een blauwe pet op (as always) en een paars t-shirt aan.
Ja das vanavondChukkels wrote:Tering is dat vandaag?! Bullshit, net nu ik niet de deur uit kanRik wrote:Waarschijnlijk Takens met HHZ, Ran-D & ruffian?
Oke, ik denk dat ik je wel herken.freddyadu8 wrote:hahaha slim is dat, ik heb zwart T-Shirt aan, met knoopjes in het midden. en stuk kortere haren als op die foto in Leden topicDennis Aka Mash wrote:Kleine wijziging Freddy. Ik heb toch maar een grijs t-shirt aangetrokken. Ben vanavond dus niet te herkennen aan een paars t-shirt. Had er namelijk op gemorst.freddyadu8 wrote:
ongeveer wel, voor mij moet je maar even in dat leden topic kijken
Laatste keren vond ik goed te doen (Y). Maar wordt weinig stampen voor mij denk ik, zere benen van de voetbalSoundTunerZ wrote:Ja das vanavondChukkels wrote:Tering is dat vandaag?! Bullshit, net nu ik niet de deur uit kanRik wrote:Waarschijnlijk Takens met HHZ, Ran-D & ruffian?Ik ga ook
Draag een een wit hardbass vest
dus als je me ziet tik me maar aan ofzo
Hoop wel dat het wat leuker wordt sinds de laatste keer dat ik er geweest ben toen wast echt een lompe boeren sfeer daar
hadden ze beter feestmuziek ofzo kunnen draaien
kut he, van die lamzakvriendenfreddyadu8 wrote:hahah we zijn alsnog niet naar time-out gegaan.. eigenlijk zouden we met 6 of 7e gaan. toen ging de helft niet meer. en niemand wou bobben dus zijn we uiteindelijk maar niet gegaan