Sainen schreef:
D-Nemacyst schreef:
Prosaxx schreef:
Niks mis mee.. loopt prima en pc graphics > console graphics.
Alleen interface is echt verschrikkelijk voor op de pc.
Als je prijs met kwaliteit vergelijkt kun je beter een xbox kopen.
Die heeft betere graphics voor dat geld. Als je voor hetzelfde geld een pc zou kopen zou je m niet eens kunnen draaien
Tuurlijk kun je geen pc kopen voor hetzelfde geld als een xbox waar je skyrim mee kan spelen. Maar de xbox wordt oud, ik heb niet eens zon dure pc, en toch ziet skyrim er 10x beter uit dan op de xbox, verschil is echt groot. Het is ook mede door de xbox dat veel spellen die zowel voor xbox, ps3 als pc uitkomen worden gemaakt op het maximum van wat de xbox aan kan, GTA4 kon bijvoorbeeld niet groter omdat de xbox dat niet trok.
Dan mag jij mij uitleggen waarom Rockstar dan beloofd dat GTA V (Los Santos plus natuurgebieden eromheen zijn al bevestigd) 4 keer groter word dan deeltje 4 terwijl hij ook voor de xbox uitkomt

Xbox word inderdaad oud, maar onwikkelaars hebben pas sinds kort geleerd hoe alles eruit te trekken.
Neem een willekeurig launch titel van de xbox 360 en neem dan een vergelijkbaar spel van het afglopen jaar en verbaas uzelf (bv. gears of war 1 vs. gears of war 3).
Ik geef toe dat de PC qua processorkracht de xbox wegblaat alsof het niets is, maar je voorbeeld slaat de plank een beetje mis en is in mijn ogen toch ietswat overdreven

onntopic: Ze hebben DLC beloofd. Where is it?