Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Je kunt ook fast travellen hé ;) Op de map klik je dan op de locatie waar je heen wilt, en dan kun je daar zonder te lopen heen.

I know! Maar dan nog als ik naar iets heen moet waar ik nog niet geweest bent, duurt minstens 20/30 minuten man >.<

naar dichtbijzijnde plek transporteren:P

ik kom nu zelden nog locaties tegen waar k nog niet geweest ben hahaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Je kunt ook fast travellen hé ;) Op de map klik je dan op de locatie waar je heen wilt, en dan kun je daar zonder te lopen heen.

I know! Maar dan nog als ik naar iets heen moet waar ik nog niet geweest bent, duurt minstens 20/30 minuten man >.<

naar dichtbijzijnde plek transporteren:P

ik kom nu zelden nog locaties tegen waar k nog niet geweest ben hahaa

Ja daar moet je ff doorheen denk ik dan, want ik heb nog veel niet discovered :P. Ben ook pas lvl 10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:22 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Heerlijk juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Heerlijk juist.

Onderweg op konijntjes jagen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Heerlijk juist.

Ik ben de luxe van WoW gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Heerlijk juist.

Eens, één van de charmes van het spel, heerlijk roamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Je kunt ook met zo'n stable reizen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:58 

Firetrap schreef:
Twee draken tegelijk is nooit leuk, al helemaal niet als er ook nog twee Frost Trolls bij komen >.< het zijn net Marokkanen, alleen met durven met z'n allen ...

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:00 

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:
Firetrap schreef:
Twee draken tegelijk is nooit leuk, al helemaal niet als er ook nog twee Frost Trolls bij komen >.< het zijn net Marokkanen, alleen met durven met z'n allen ...

IK krijg het altijd op de een of andee manier voor elkaar dat de draak en de troll met elkaar op de vuist gaan. Gek genoeg wint de troll meestal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:42 

Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Chris Two schreef:
Firetrap schreef:

IK krijg het altijd op de een of andee manier voor elkaar dat de draak en de troll met elkaar op de vuist gaan. Gek genoeg wint de troll meestal xd

Jij helpt die troll zeker?

Ik heb tegenwoordig geen moeite meer met draken, firespells en conjuration gratis door enchant, speel nu op master.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 14:38 

Hardtraxx Elite

Ik ben uit het niets een vampier... :lol:

WTF... kom net in Riften heb ik opeens bounty van 1000, wat is er gebeurt in de tijd dat ik heb gesaved en niet gespeeld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:13 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:

WTF... kom net in Riften heb ik opeens bounty van 1000, wat is er gebeurt in de tijd dat ik heb gesaved en niet gespeeld...

Aliens :oh: Uitbreiding van Skyrim heeft zich stiekem op jou pc geinstalleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:18 

Hardtraxx Elite

Nightbreaker schreef:
mikeee schreef:

Aliens :oh: Uitbreiding van Skyrim heeft zich stiekem op jou Playstation geinstalleerd

Precies, achter het vampier verhaal ben ik ondertussen gekomen quest uit Morthal.
Nu de bounty nog onderzoeken..:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

nu bezig met laatste achievements te halen
en jezus wat duurt dat lang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:42 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Heerlijk juist.

Dat was zo vet aan Morrowind, 2 uur lopen door de Ashlands zonder dorpjes tegen te komen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:56 

Hardtraxx Elite

Net even gedownload, zal hem eens instaleren. Weet niet wat ik kan verwachten maar aan de verhalen te zien is het een topspel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Net maar weer eens gestort op de Main storyline, die missies zijn meteen zwaar makkelijk als je eerst allerlei andere quests tussendoor gedaan heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:32 

Hardtraxx Elite

Zoo wat een spel zeg :P, net een of andere vent in elkaar geslagen omdat ie achter een vrouwtje aan zat. Echt een top spel. Animaties van de draken zijn ook echt zeer vet. Geluid op krk's klinkt fantastisch, je wordt echt helemaal meegesleepd in de wereld. Voor mij echt een 10 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Net maar weer eens gestort op de Main storyline, die missies zijn meteen zwaar makkelijk als je eerst allerlei andere quests tussendoor gedaan heb :P

Same here, ik hoop alleen dat als je de mainquest complete dat er dan niet van alles veranderd in die wereld. Bij oblivion gingen na de laatste quest al die gates dicht, dat vond ik juist jammer omdat je daar juist lekkere loot kon weghalen. Dus ik ga sowieso eerst saven voordat ik aan de laatste mainquest begin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:57 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

Hahaha leuk :P

Heb hem altijd op de middelste staan, mocht het te makkelijk worden, kan het altijd nog omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

net stadje overgenomen
voor het gevecht me drakenmattie erbij roepen en gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Elite

Welk stadje heb je overgenomen dan :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Welk stadje heb je overgenomen dan :)?

windhelm en nog een paar fortjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:35 

Hardtraxx Elite

Net begonnen met Companions, en nog bezig met laatste paar van Dark Brotherhood.
Maar even een leuk setje armor maken voor Companions kan ik mooi begin maken met one-handed trainen.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic