Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:33 

Hardtraxxer

een van de beste games van 2011 als je het mij vraagt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:54 

Hardtraxxer

Vraagje...

Ik heb nu een shitload aan shout die ik kan gebruiken alleen ik heb dragon souls nodig...

Nou heb ik al een draak of 5,6 gedood, alleen die shouts blijven nog steeds zwart zeg maar ( ik kan ze niet selecteren )...

W'sup?? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:48 

Hardtraxx Elite

DJ D'Railed schreef:
Vraagje...

Ik heb nu een shitload aan shout die ik kan gebruiken alleen ik heb dragon souls nodig...

Nou heb ik al een draak of 5,6 gedood, alleen die shouts blijven nog steeds zwart zeg maar ( ik kan ze niet selecteren )...

Je moet ze activeren, dat doe je met 'vierkantje' bij de Playstation, voor X-Box klik je 'X' en de pc 'R'.
Dit staat ook onder aan als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

DJ D'Railed schreef:
Vraagje...

5/6 draken is niet zo veel hoor ;)

Gewoon op zoek gaan in de bergen, je komt er genoeg tegen. Overigens helpt het ook om in dorpjes en steden shouts te gebruiken, dan krijg je brieven met aanwijzingen waar je meer shouts en (hoogstwaarschijnlijk) draken kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:28 

Hardtraxxer

Aha!

Dat zijn de handige tips hahah!

Gelijk effe proberen straks! Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

FUUUU ik zit met een bug waar ik maar niet van af kom. Ik zit op het punt dat ik de staff of magnus aan Tolfdir moet geven, in waarschijnlijk de finale van de mage-quest. Echter kan dit niet omdat er een fucking draak boven het kasteel vliegt waardoor ik niet met hem kan praten ( hij is druk bezig naar boven aan het kijken en strijdkreten roepen ). De draak vliegt behoorlijk hoog en komt maar niet omlaag waardoor ik hem onmogelijk kan raken, laat staan verslaan en dus blijft de vriendelijke Tolfdir niets anders doen dan naar boven kijken.

Naar een ander stadje travelen en dan weer terug helpt niet, dat komt er gewoon alweer een draak aanvliegen. Andere quests tussendoor doen helpt ook niet, zelfde verhaal.

Iemand eeeenig idee wat ik kan doen? Want wil de mage-questline wel erg graag afronden ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:25 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
FUUUU ik zit met een bug waar ik maar niet van af kom. Ik zit op het punt dat ik de staff of magnus aan Tolfdir moet geven, in waarschijnlijk de finale van de mage-quest. Echter kan dit niet omdat er een fucking draak boven het kasteel vliegt waardoor ik niet met hem kan praten ( hij is druk bezig naar boven aan het kijken en strijdkreten roepen ). De draak vliegt behoorlijk hoog en komt maar niet omlaag waardoor ik hem onmogelijk kan raken, laat staan verslaan en dus blijft de vriendelijke Tolfdir niets anders doen dan naar boven kijken.

Naar een ander stadje travelen en dan weer terug helpt niet, dat komt er gewoon alweer een draak aanvliegen. Andere quests tussendoor doen helpt ook niet, zelfde verhaal.

Iemand eeeenig idee wat ik kan doen? Want wil de mage-questline wel erg graag afronden ..

Ga de college in en dan hellemaal naar boven, deur door naar buiten dat je op die toren staat misschien helpt dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Je kan op dit punt van de quest het college niet in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:31 

Hardtraxx Elite

Als je op de PC zit kan je ook de console gebruiken.. Druk op ~ en klik vervolgens met je muis die draak aan. typ nu kill en druk op enter. Druk weer op ~ om de console weg te halen en als t goed is is je draak nu dood! niet vergeten te saven voor je dit doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:43 

TakkU schreef:
Als je op de PC zit kan je ook de console gebruiken.. Druk op ~ en klik vervolgens met je muis die draak aan. typ nu kill en druk op enter. Druk weer op ~ om de console weg te halen en als t goed is is je draak nu dood! niet vergeten te saven voor je dit doet

/killall deed bij mij wonderen. Main characters zijn even bewusteloos en de rest deaud ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Xbox.....

Ik ga denk ik proberen om een boogschutter aan mijn zijde te krijgen. Iemand een idee waar ik een boogschutter kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 01:27 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Xbox.....

Ik ga denk ik proberen om een boogschutter aan mijn zijde te krijgen. Iemand een idee waar ik een boogschutter kan vinden?

Ander idee main quest doen en dragonrend halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 01:48 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Firetrap schreef:
Xbox.....

Ander idee main quest doen en dragonrend halen.

Zou dat doen idd. Met dragonrend krijg je m zo naar beneden. Maar ik vind t apart dat die draak niet landt. Ik heb er zelf genoeg bij de mages college gekilled en daarvoor was dragonrend niet nodig om ze te laten landen.

Een schutter kan elke companion zijn. Gewoon zelf je boog erbij pakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Dragonrend had ik al geprobeerd, lukte niet want hij vloog daarvoor veeeel te hoog. Echter landde hij vandaag opeens wonderwel in Winterhold zelf :P dus gekilled en meteen Mage-quest uitgespeeld jeuuhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:27 

Mijn zusje heeft ook skyrim ontdekt hoor... :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zat pas te zoeken wat de vorige elder scrolls waren (1&2 voornamelijk).. wist je dat elder scrolls II: Daggerfall maar liefst 414.000km²(?!?!?!) groot is, 15.000 dorpen bevat en meer dan 75.000 NPC's? Holy shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:36 

Hardtraxx Elite

Haha dat gaat nergens meer over..

Ben nu gestopt met skyrim, even geen zin meer. Nu lekker aan het TDU2'en :). Skyrim binnekort weer eens oppakken als ik er weer zin in heb, is verslaven genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:05 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Haha dat gaat nergens meer over..

Ben nu gestopt met skyrim, even geen zin meer. Nu lekker aan het TDU2'en :). Skyrim binnekort weer eens oppakken als ik er weer zin in heb, is verslaven genoeg :D

hetzelfde hiero :P sinds ik iets anders heb ligt skyrim stof te happen hoe gaaf het spel ook is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

Ik moet van de quests alleen Thieves Guild nog afmaken en Dark Brotherhood beginnen, en dan ben ik als het goed is precies klaar wanneer ME3 uit is gekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:19 

Hardtraxx Addict

ff een bump ^^ Iemand al die DLC geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:28 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:

Nope igg niks meer van gehoord is die al helemaal uit voor alle consoles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:59 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
SoundTunerZ schreef:

Nope igg niks meer van gehoord is die al helemaal uit voor alle consoles?

Voor de xbox was ie er vorige maand al, voor de pc nu inmiddels ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
voor de pc nu inmiddels ook ;)

Tnx voor de reminder. Ik weet wat me te doen staat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:

yups en al uitgespeeld ook

is wel geinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:34 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
SoundTunerZ schreef:

yups en al uitgespeeld ook

is wel geinig

Ook t geld waard? Vind 20 euro best veel voor een Dlc eigenlijk.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic