Unlock dan woorden van shoutsNuracore wrote:Ik verkoop ze altijdAlmighty wrote:Heb al 45 bones en volgens mij in de 60 scales bij elkaarmaar heb iets van 9 dragon souls
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Ik ben nu bij een Master Necromancer 
Die bitch healt zichzelf telkens net wanneer die dood gaat
Die bitch healt zichzelf telkens net wanneer die dood gaat
ja godver dat lukt niet :p ik moet juist eerst die woorden zelf unlocken.Almighty wrote:Unlock dan woorden van shoutsNuracore wrote:Ik verkoop ze altijdAlmighty wrote:Heb al 45 bones en volgens mij in de 60 scales bij elkaarmaar heb iets van 9 dragon souls
Heeft iemand al de Minecraft easter egg gevonden?
-
A
Nope, zag hem wel staan op internet. Snap hem overigens niet, ben geen minecrafter. Kutspel 
Ja heb hm gevonden, alleen kwam ik er pas veel later achter dat t een minecraft easteregg was xDoostzaner wrote:Heeft iemand al de Minecraft easter egg gevonden?
Ik ben ook eens gaan kijken naar dit spel bij een huisgenootje van me, daar eens opgestart. Ik heb alleen geen idee wat ik wil worden. Spells zijn wel geinig, maar het breken van botten met een 2hander staat me eigenlijk ook wel aan. Ook zo'n beuk geven met een schild is best handig, kun je rustig doorslaan. Archery is op zich ook wel leuk, maar geeft zo veel problemen in de kleine ruimtes.
Ik moet eerst maar eens beslissen hoe ik wil gaan spelen.. Bah te veel opties.
2Hander of spells.. Wat te doen?
Ik moet eerst maar eens beslissen hoe ik wil gaan spelen.. Bah te veel opties.
2Hander of spells.. Wat te doen?
-
A
Je kunt overal goed in worden
Ik heb one handed en spell
Er is zeker geen kans dat je een beetje van alles kan doen en dan nog steeds goed kunnen functioneren? Ik vind het namelijk wel leuk om van alles wat te kunnen en daar ook mee bezig te zijn.
Wat is overall een handige class om mee te beginnen? Had eerst zo'n High Elf, maar ik wil eigenlijk een beetje divers kunnen spelen.
Wat is overall een handige class om mee te beginnen? Had eerst zo'n High Elf, maar ik wil eigenlijk een beetje divers kunnen spelen.
Dat kan wel hoorKhadber wrote:Er is zeker geen kans dat je een beetje van alles kan doen en dan nog steeds goed kunnen functioneren? Ik vind het namelijk wel leuk om van alles wat te kunnen en daar ook mee bezig te zijn.
Ik raad je een Imperial of Redguard aan.
Ik heb zojuist de dark Brotherhood en Imperial klaar gespeelt
zijn wel vette missies 
Nu nog de thievesguild en Companions (weerwolf FTW)
-
A
Mage?Nuracore wrote:Ik heb zojuist de dark Brotherhood en Imperial klaar gespeeltzijn wel vette missies
nope, One-handed LightAlmighty wrote:Mage?Nuracore wrote:Ik heb zojuist de dark Brotherhood en Imperial klaar gespeeltzijn wel vette missies
-
A
Nee, Mage questline al gedaan? 
ow lol, nee volges mij niet. hoezo?Almighty wrote:Nee, Mage questline al gedaan?
-
A
Just curious
Die kun je best snel halen, sneller dan in Oblivion, waar je in elke stad naar de Mage Guild moest gaan 
Ja, ik vond hem persoonlijk te kort.Almighty wrote:Just curiousDie kun je best snel halen, sneller dan in Oblivion, waar je in elke stad naar de Mage Guild moest gaan
Gisteren Companions uitgespeeld.
Ben inmiddels level 35 en bijna een skill op level 100 (Enchanting)
Die Expert spells van Destruction
companions ga ik nu mee verderOlijfboompje wrote:Ja, ik vond hem persoonlijk te kort.Almighty wrote:Just curiousDie kun je best snel halen, sneller dan in Oblivion, waar je in elke stad naar de Mage Guild moest gaan
Die Expert spells van Destruction
Dragon VS Weerwolf
Ik heb mezelf er gisteren van genezenNuracore wrote:companions ga ik nu mee verderOlijfboompje wrote:Ja, ik vond hem persoonlijk te kort.Almighty wrote:Just curiousDie kun je best snel halen, sneller dan in Oblivion, waar je in elke stad naar de Mage Guild moest gaan
Die Expert spells van DestructionWeerwolf JONGUH,
Dragon VS Weerwolf
Kun je ook een soul gem maken? Van een lege zeg maar...
Of hoe kom je er aan, ik heb er zo weinig.
En die juwelen, ruby's en zo, kun je die later gebruiken voor smithing of kun je die net zo goed verkopen?
En die juwelen, ruby's en zo, kun je die later gebruiken voor smithing of kun je die net zo goed verkopen?
Van een lege soul gem maak je een volle door tegenstanders te soul trappen. Dit doe je door middel van spreuken en of enchants op je wapen.Rik wrote:Kun je ook een soul gem maken? Van een lege zeg maar...
Die jewels etc. kun je gebruiken voor Smithing. Er zijn ook quests die wel eens grondstoffen vragen. Deze kun je daar ook inleveren.
ThanksOlijfboompje wrote:Van een lege soul gem maak je een volle door tegenstanders te soul trappen. Dit doe je door middel van spreuken en of enchants op je wapen.Rik wrote:Kun je ook een soul gem maken? Van een lege zeg maar...
Die jewels etc. kun je gebruiken voor Smithing. Er zijn ook quests die wel eens grondstoffen vragen. Deze kun je daar ook inleveren.
Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?