Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump. Vorige week donderdag begonnen aan een nieuwe poging en gaat (tot nu toe) nog goed. Ook op 2 feestjes niet de behoefte gehad om te roken. Hoop op een beter resultaat dan vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes er mee! Hoop dat het dit keer dan beter gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Bump. Vorige week donderdag begonnen aan een nieuwe poging en gaat (tot nu toe) nog goed. Ook op 2 feestjes niet de behoefte gehad om te roken. Hoop op een beter resultaat dan vorige keer.

Die feestjes zijn echt killend gewoon, zodra het eerste pilsie open gaat is een peuk gewoon niet weg te denken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tik morgen de 50 dagen zonder roken aan. :) Deze week is wel echt killing omdat ik zo achterlijk veel moet doen voor school en een rustmomentje met een sigaretje toch echt wel even zou helpen voor m'n gevoel, maar gelukkig nog niet gedaan. Heb zelfs al dromen waarin ik rook, zo erg is het gesteld momenteel. xd

Die app QuitNow is trouwens wel tof. Heb inmiddels al €163,- bespaard blijkbaar en 2 dagen & 2 uur bespaard aan tijd die ik anders gebruikt zou hebben om te roken. Had er eerst echt totaal niet bij stilgestaan hoeveel tijd ik eigenlijk per dag kwijt was aan roken. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Tik morgen de 50 dagen zonder roken aan. :) Deze week is wel echt killing omdat ik zo achterlijk veel moet doen voor school en een rustmomentje met een sigaretje toch echt wel even zou helpen voor m'n gevoel, maar gelukkig nog niet gedaan. Heb zelfs al dromen waarin ik rook, zo erg is het gesteld momenteel. xd

Die app QuitNow is trouwens wel tof. Heb inmiddels al €163,- bespaard blijkbaar en 2 dagen & 2 uur bespaard aan tijd die ik anders gebruikt zou hebben om te roken. Had er eerst echt totaal niet bij stilgestaan hoeveel tijd ik eigenlijk per dag kwijt was aan roken. :oh:

hoe berekent die app dat? bedoel als ik een sigaret op steek terwijl ik naar de supermarkt wandel zou ik geen tijd besparen door geen sigaret te roken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:26 
 

Begin er niet aan, gaat toch niet lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
Begin er niet aan

Hoef je ook niet te stoppen. :thumbup:

Heb dat überhaupt nooit begrepen, zoveel mensen die proberen te stoppen, zoveel mensen die er aan dood zijn gegaan, het kost belachelijk veel geld en dan nog begin je eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:36 
 

Daar bedoelde ik het stoppen met roken mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Joey schreef:
Tik morgen de 50 dagen zonder roken aan. :) Deze week is wel echt killing omdat ik zo achterlijk veel moet doen voor school en een rustmomentje met een sigaretje toch echt wel even zou helpen voor m'n gevoel, maar gelukkig nog niet gedaan. Heb zelfs al dromen waarin ik rook, zo erg is het gesteld momenteel. xd

Die app QuitNow is trouwens wel tof. Heb inmiddels al €163,- bespaard blijkbaar en 2 dagen & 2 uur bespaard aan tijd die ik anders gebruikt zou hebben om te roken. Had er eerst echt totaal niet bij stilgestaan hoeveel tijd ik eigenlijk per dag kwijt was aan roken. :oh:

hoe berekent die app dat? bedoel als ik een sigaret op steek terwijl ik naar de supermarkt wandel zou ik geen tijd besparen door geen sigaret te roken :P

Je vult in wat je gemiddeld per dag rookt(e) en op basis daarvan berekent de app hoeveel je niet gerookt hebt. En hoeveel je dus bespaart hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar niet iedere sigaret is dus tijdverspilling :P Ik rook alleen soms op feesten of op het terras af en toe, als ik bier of andere drugs op heb. Dan bespaar ik geen tijd om iets anders te doen mocht ik daarmee stoppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tharec schreef:
Begin er niet aan

Hoef je ook niet te stoppen. :thumbup:

Heb dat überhaupt nooit begrepen, zoveel mensen die proberen te stoppen, zoveel mensen die er aan dood zijn gegaan, het kost belachelijk veel geld en dan nog begin je eraan.


Dit geldt voor drugs in het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Lyst schreef:
Tharec schreef:
Begin er niet aan

Hoef je ook niet te stoppen. :thumbup:

Heb dat überhaupt nooit begrepen, zoveel mensen die proberen te stoppen, zoveel mensen die er aan dood zijn gegaan, het kost belachelijk veel geld en dan nog begin je eraan.


Dit geldt voor drugs in het algemeen


Niet elke drugs kost 'belachelijk veel geld'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:

Niet elke drugs kost 'belachelijk veel geld'.


Een pakje peuken kost ook niet 'belachelijk veel geld'.
Het is relatief, je weerlegging is in den beginnen dus al fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat pas belachelijk veel geld kosten zodra het een verslaving wordt. Of het nu een nicotine alcohol of andere drugs verslaving is maakt in deze niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dan gaat stoppen en dat geld ook echt wil besparen zou je eigenlijk elke keer als je een nieuw pakje sigaretten zou halen (bijvoorbeeld 1x per dag) dat geld in een potje doen. Anders geef je het waarschijnlijk alleen maar weer 'extra' uit aan dingen als eten/extra biertje met uitgaan/nieuwe kleding of zo etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een ruime tijd frequent geblowd te hebben nu sinds half december ongeveer er nog maar twee keer eentje gerookt :D Totaal geen moeite gehad verrassend genoeg, terwijl ik met stoppen met roken echt heel veel moeite heb. Nu ik er zo over nadenk rookte ik eigenlijk ook altijd m'n jointjes puur ter ontspanning, niet omdat ik 'moest' blowen o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig!

Over 2 dagen ben ik een half jaar gestopt met roken en in die tijd geen enkele sigaret aangeraakt. Flinke drang om er gewoon schijt aan te hebben op feestjes want heb er echt zin in, maar dat zou echt heel erg zonde zijn omdat ik weet dat ik dan weer vast ga roken. Struggles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Goed bezig!

Over 2 dagen ben ik een half jaar gestopt met roken en in die tijd geen enkele sigaret aangeraakt. Flinke drang om er gewoon schijt aan te hebben op feestjes want heb er echt zin in, maar dat zou echt heel erg zonde zijn omdat ik weet dat ik dan weer vast ga roken. Struggles.

Misschien werkt het om op zo'n moment tegen een maat te zeggen 'maat ik heb zin om te roken maar ik ga het niet doen!'

Want dan heb je het hardop gezegd, is het makkelijker om er aan vast te houden. Heb ik tenminste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu ook 4 maanden gestopt en op de feestjes heb ik er altijd zin in idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb van mn 13e tot mn 24e gerookt. Cold Turken gestopt, nu 5 maanden geen peuk meer gerookt! De eerste 2 dagen met stoppen waren enorm kut. Een goeie stok achter de deur om niet weer te beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Cold Turken

Nominatie voor mooiste typo van de maand :lol:

Verder: goed bezig jung :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic