Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben vandaag ook maar eens begonnen met stoppen. Of ja, vandaag dus gestopt. Dit keer wel langer dan een maand volhouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 19:23 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ben vandaag ook maar eens begonnen met stoppen. Of ja, vandaag dus gestopt. Dit keer wel langer dan een maand volhouden xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 12:06 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net het hele huis overhoop gesmeten op zoek naar een sigaret of vergeten pakje shag, maar heb echt alles weggegooid pas blijkbaar :( Heb het er aardig zwaar mee at the moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:03 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Net het hele huis overhoop gesmeten op zoek naar een sigaret of vergeten pakje shag, maar heb echt alles weggegooid pas blijkbaar :( Heb het er aardig zwaar mee at the moment :P


géén nieuwe kopen! volhouden.. gaat eten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:17 
 

Mensen die me wel eens op the qontinent hebben gezien weten ook dat we hier regelmatig een jointje rookten. Nu ondertussen alweer bijna 2 maandjes gestopt dus dikke prima hier ook. Keep it going guys, jullie doen t goed! Eerste periodes zijn t zwaarst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:37 
 
Hardtraxxer

Gestopt met blowen?

Ik rook ook regelmatig een jointje, maar heb besloten dat voorlopig ook maar even niet te doen, op die manier blijf ik toch nicotine binnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon puur roken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Stoppen met roken... Ja het word me iedere dag gezegd, stop dr nou is mee, kost alleen maar geld.

K wil er ook mee stoppen, maar ik ben opzoek naar een goed moment hahahaha, of dit is misschien meer uitstellen... Misschien vanaf volgende week maar een poging wagen, hopelijk houd ik het langer dan n dag vol. Hoe heet die app van dat roken? Kan bij mij nog wel eens positief werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 15:50 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Stoppen met roken... Ja het word me iedere dag gezegd, stop dr nou is mee, kost alleen maar geld.

K wil er ook mee stoppen, maar ik ben opzoek naar een goed moment hahahaha, of dit is misschien meer uitstellen... Misschien vanaf volgende week maar een poging wagen, hopelijk houd ik het langer dan n dag vol. Hoe heet die app van dat roken? Kan bij mij nog wel eens positief werken.


Ik heb er 3:
Rookvrij Pro (grappig)
Livestrong (als je zin hebt in een sigaret klik je op 'craving' en dan komt er een inspirerende quote met een rennende neger in beeld)
Quit Buddy (je 'coach' geeft je tips)

Eigenlijk heb je er geen kut aan maar goed, het herinnert me wel aan het feit dat ik gestopt ben enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf week Berlijn geweest, paar keer gerookt tijdens het uitgaan. Was ook met een groep waar veel er van rookte, zo rookte 6/10 van de groep vast waarmee ik de hele dag rondliep. Toch wel een aanslag op m'n longen zo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Zelf week Berlijn geweest, paar keer gerookt tijdens het uitgaan. Was ook met een groep waar veel er van rookte, zo rookte 6/10 van de groep vast waarmee ik de hele dag rondliep. Toch wel een aanslag op m'n longen zo :/

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Peperkoek schreef:
Zelf week Berlijn geweest, paar keer gerookt tijdens het uitgaan. Was ook met een groep waar veel er van rookte, zo rookte 6/10 van de groep vast waarmee ik de hele dag rondliep. Toch wel een aanslag op m'n longen zo :/

:aww:


Koos er zelf voor hoor xd, ik probeer helemaal niet te janken ofzo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een tijdje gestopt bent en je neemt weer een sigaret is het trouwens ontzettend smerig, misschien ook een extra motivatie om er geen meer op te steken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Zelf week Berlijn geweest, paar keer gerookt tijdens het uitgaan. Was ook met een groep waar veel er van rookte, zo rookte 6/10 van de groep vast waarmee ik de hele dag rondliep. Toch wel een aanslag op m'n longen zo :/


Zonder flauwekul of om te provoceren.

Heb je dit uit groepsdruk gedaan/stoer te zijn... je kent alle clichés wel die hierop van toepassing zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:47 
 
Hardtraxx Elite

6/10 is nou niet dat bijna iedereen rookte. Kon je jezelf niet aansluiten bij de verstandige jongens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pak het ook niet provocerend op :).

Nee ik rook omdat ik een peuk lekker vind als ik bier aan t drinken ben, rook niet veel dus het effect 'lichter in je hoofd' vind ik lekker.

@Andro, die rookte vast hè, ik ben een "party rokertje".
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

finaal mis gegaan vannacht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe dan? Zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde man, hoop dat je t weer op kunt pakken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook gefaald :(
Na 10 dagen nog steeds zeer slecht slapen 's nachts dus vrijdagavond gerookt omdat ik zaterdag vroeg op moest en anders niet kon slapen, dacht het bij die ene te houden maar gisteren toch weer een pakje gehaald :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:08 
 
Hardtraxxer

Biertje hier biertje daar, heel gezellige fissa met veel rokerts..
Sigaretje gerookt, nog één, wilde niet zo iemand zijn die de hele avond sigaretten aan anderen vraagt dus maar een pakje gehaald. Die is nu op.. nu komende week niet roken. Zaterdag Loudness.. daar verwacht ik ook wel te roken tbh. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:22 
 
Hardtraxxer

Ik ben nu sinds eind 2011/ begin 2012 ( goed voornemen van oud en nieuw xd )gestopt. Ik heb ongeveer 3 jaar voltijd gerookt met grote pieken na het overlijden van mijn opa. Uit ervaring kan ik zeggen dat de trek in een sigaret eigenlijk nooit weg gaat. Tot op de dag vandaag vind het nog steeds lekker ruiken. Ik ben gestopt doordat ik erg vatbaar ben voor keel en longontstekingen, het heeft een negatief effect op oorsuizen en ik er erg van afviel. Eerste paar weken ontiegelijk ziek geweest. Vreetbuien en temperatuurwisselingen maar als je daar vanaf bent dan begint de echte uitdaging pas. In mijn stapgroep ben ik de enige die niet rookt dat maakte het voor mij op momenten extra lastig. Echter, het werd voor mij steeds makkelijker omdat ik de positieve kanten ook ging merken.
Weer eetlust
Weer dingen kunnen ruiken
Weer aankomen in mijn gezicht
Fitter voelen
Wittere tanden(ik drink geen koffie)
Geen trilhanden meer
Betere conditie, eigenlijk moet je het combineren met sporten. Ik was fanatiek bezig met zwemmen.

Ik heb trouwens geen middeltjes gebruikt. Mijn ouders hadden mij een dure cursus kostenloos aangeboden maar ik ben van mening dat ook zonder deze middeltjes het een test is die iedereen moet kunnen slagen.
Wanneer je het gevoel hebt dat het klaar is dan is dat het juiste moment. Olijfboompje vertelde mij ooit dat het roken van een sigaret eigenlijk niets positiefs met je lichaam doet. Ik vond het in april jammer om te horen dat de man van deze wijze woorden zelf weer rookt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet stoppen dirk! Robin liegt. er staat hier niks leuks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag na 4 maanden alleen af en toe op feestjes roken gefaald door stress. En dat terwijl ik weet dat het eigenlijk absoluut niet helpt tegen stress. Baal hier flink van..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic