Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
:lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
:lol: :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
AndyAsteroids wrote: Shots fired, take cover
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Tussen 6 en 7, maarja dan maar 6.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Mij mag je rechts onderin vak 7 zetten. Tof dat je dit weer doet Lyst :thumbup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
7 rechts onder.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Rechterpunt van 5 :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
11 rechtsboven, luister thuis best veel mainstream maar dat is meestal 2005-2011/12. Op een feest bijna alleen maar raw.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vakje 11 of 12.. Hmm, doe dan maar vakje 12
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Boven in 5
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
6
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
KWAAIE-MAX wrote:Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?
Vrij onnodig lijkt me. Iedereen zou toch in de industrial hoek zitten met een paar stappen naar de klassiekers gezien dat de mainstream tegenwoordig zo kut is. En bijna alle hardcore luisteraars op hardtraxx daardoor vooral naar de industrial neigen. Dit leid ik tenminste af uit de comments in de hardcore secties.

Als je de driehoek zou vervangen voor Mainstream, Industrial en Early/Millenium. Dan zou iedereen bijna rond de 11/12/13 zitten
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Hokje 8 voor mij. Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd. De laatste paar maanden luister ik vaak naar Remember/classics setjes, dat is en blijft voor mij toch Hardstyle in zijn puurste vorm. En het is de Hardstyle waar ik begon te luisteren/volgen :) . Mainstream vind ik ook nog prima om te luisteren. Vandaar hokje 8.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Darknezz wrote:Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.
Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.
Hardtraxx Veteran
3009 posts member since 2011
last seen 17 minutes ago
Daveytl wrote:
Darknezz wrote:Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.
Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.
Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
JeftaElachouri wrote:
Daveytl wrote:
Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.
Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Fuzzylogic wrote: Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.
Gast, hoe oneerlijk wil je het gaan vergelijken :lol:

Vergelijk nu eens Road Warrior, Spells, Overdose en Arise met LSD, Take Control, Mind Dimension en Yeah. Phrantic is alleen maar origineler geworden, of in ieder geval minstens zo origineel. Of je het nou leuk vindt of niet.

Cellrock is trouwens ook wel anders dan de rest.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Ja origineel wel, maar verre van interessant. En Theracords is inderdaad niet zo onderscheidend label meer jammer genoeg. Alleen Spoontech is dat nog (op hardstyle gebied).
S
Vakje 2. Al begin ik wel meer interesse te krijgen in Raw
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Vak 7 voor mij :)
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
6 :cool:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Kickje

Ik denk dat ik vorige keer 13 koos, maar dat is nu veranderd naar 14. Raw is een beetje aan het afdoen voor mij en early is en blijft gewoon fantastisch.

Om een volgende keer ook een hoek 'classic' of 'tijdmachine' hardstyle te maken moet je misschien wel een 3D-schema maken zodat alle combinaties mogelijk blijven. :P
Ik vind namelijk ook dat dat niet onder mainstream past. :whistle:

Edit: Ah, ik zie dat ik vorige keer zelfs 12 koos!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Want één keer de identiteit van een genre stelen is niet genoeg. :x