Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Shots fired, take cover
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:52 
 
Hardtraxxer

Tussen 6 en 7, maarja dan maar 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij mag je rechts onderin vak 7 zetten. Tof dat je dit weer doet Lyst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

7 rechts onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rechterpunt van 5 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 rechtsboven, luister thuis best veel mainstream maar dat is meestal 2005-2011/12. Op een feest bijna alleen maar raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vakje 11 of 12.. Hmm, doe dan maar vakje 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boven in 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:02 
 
Hardtraxxer

Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?


Vrij onnodig lijkt me. Iedereen zou toch in de industrial hoek zitten met een paar stappen naar de klassiekers gezien dat de mainstream tegenwoordig zo kut is. En bijna alle hardcore luisteraars op hardtraxx daardoor vooral naar de industrial neigen. Dit leid ik tenminste af uit de comments in de hardcore secties.

Als je de driehoek zou vervangen voor Mainstream, Industrial en Early/Millenium. Dan zou iedereen bijna rond de 11/12/13 zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Hokje 8 voor mij. Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd. De laatste paar maanden luister ik vaak naar Remember/classics setjes, dat is en blijft voor mij toch Hardstyle in zijn puurste vorm. En het is de Hardstyle waar ik begon te luisteren/volgen :) . Mainstream vind ik ook nog prima om te luisteren. Vandaar hokje 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.

Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Darknezz schreef:
Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.

Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.

Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Daveytl schreef:
Darknezz schreef:
Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.

Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.

Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.

Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.

Gast, hoe oneerlijk wil je het gaan vergelijken :lol:

Vergelijk nu eens Road Warrior, Spells, Overdose en Arise met LSD, Take Control, Mind Dimension en Yeah. Phrantic is alleen maar origineler geworden, of in ieder geval minstens zo origineel. Of je het nou leuk vindt of niet.


Cellrock is trouwens ook wel anders dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja origineel wel, maar verre van interessant. En Theracords is inderdaad niet zo onderscheidend label meer jammer genoeg. Alleen Spoontech is dat nog (op hardstyle gebied).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:12 
 

Vakje 2. Al begin ik wel meer interesse te krijgen in Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:36 
 
Hardtraxx Elite

Vak 7 voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kickje


Ik denk dat ik vorige keer 13 koos, maar dat is nu veranderd naar 14. Raw is een beetje aan het afdoen voor mij en early is en blijft gewoon fantastisch.


Om een volgende keer ook een hoek 'classic' of 'tijdmachine' hardstyle te maken moet je misschien wel een 3D-schema maken zodat alle combinaties mogelijk blijven. :P
Ik vind namelijk ook dat dat niet onder mainstream past. :whistle:


Edit: Ah, ik zie dat ik vorige keer zelfs 12 koos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Want één keer de identiteit van een genre stelen is niet genoeg. :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic