Active topics in Off-Topic
Moderators
AndyAsteroids wrote: Shots fired, take cover
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Tussen 6 en 7, maarja dan maar 6.
Mij mag je rechts onderin vak 7 zetten. Tof dat je dit weer doet Lyst 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
7 rechts onder.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Rechterpunt van 5 
11 rechtsboven, luister thuis best veel mainstream maar dat is meestal 2005-2011/12. Op een feest bijna alleen maar raw.
Vakje 11 of 12.. Hmm, doe dan maar vakje 12
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?
Vrij onnodig lijkt me. Iedereen zou toch in de industrial hoek zitten met een paar stappen naar de klassiekers gezien dat de mainstream tegenwoordig zo kut is. En bijna alle hardcore luisteraars op hardtraxx daardoor vooral naar de industrial neigen. Dit leid ik tenminste af uit de comments in de hardcore secties.KWAAIE-MAX wrote:Gaat een vriendelijke HT'er nog een hardcoreversie maken? Of is daar te weinig animo voor?
Als je de driehoek zou vervangen voor Mainstream, Industrial en Early/Millenium. Dan zou iedereen bijna rond de 11/12/13 zitten
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Hokje 8 voor mij. Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd. De laatste paar maanden luister ik vaak naar Remember/classics setjes, dat is en blijft voor mij toch Hardstyle in zijn puurste vorm. En het is de Hardstyle waar ik begon te luisteren/volgen
. Mainstream vind ik ook nog prima om te luisteren. Vandaar hokje 8.
Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.Darknezz wrote:Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.
Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.Daveytl wrote:Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.Darknezz wrote:Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.
Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.JeftaElachouri wrote:Dat vind ik dus ook. Alleen Phrantic, Geck-O en Wavolizer vallen nog op qua producties.Daveytl wrote:Ik lees dit de laatste tijd vaker, maar dit slaat toch nergens op? Alsof Theracords nog zo anders is dan andere labels.Darknezz wrote:Dreamvillage vorige week bevestigde maar weer eens dat ik echt RAW (verschrikkelijke benaming) moe ben, op enkele labels die hun eigen ding doen zoals TC uitgezonderd.
Gast, hoe oneerlijk wil je het gaan vergelijkenFuzzylogic wrote: Phrantic is imo ook keihard achteruit gegaan, vergelijk tracks als Got 2 Love Me en Awakening met tracks als Road Warrior, Spells, Overdose en Arise. Originaliteit in die laatste tracks is veel groter dan in die eerste.
Vergelijk nu eens Road Warrior, Spells, Overdose en Arise met LSD, Take Control, Mind Dimension en Yeah. Phrantic is alleen maar origineler geworden, of in ieder geval minstens zo origineel. Of je het nou leuk vindt of niet.
Cellrock is trouwens ook wel anders dan de rest.
Ja origineel wel, maar verre van interessant. En Theracords is inderdaad niet zo onderscheidend label meer jammer genoeg. Alleen Spoontech is dat nog (op hardstyle gebied).
-
S
Vakje 2. Al begin ik wel meer interesse te krijgen in Raw
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vak 7 voor mij 
Kickje
Ik denk dat ik vorige keer 13 koos, maar dat is nu veranderd naar 14. Raw is een beetje aan het afdoen voor mij en early is en blijft gewoon fantastisch.
Om een volgende keer ook een hoek 'classic' of 'tijdmachine' hardstyle te maken moet je misschien wel een 3D-schema maken zodat alle combinaties mogelijk blijven.
Ik vind namelijk ook dat dat niet onder mainstream past.
Edit: Ah, ik zie dat ik vorige keer zelfs 12 koos!
Ik denk dat ik vorige keer 13 koos, maar dat is nu veranderd naar 14. Raw is een beetje aan het afdoen voor mij en early is en blijft gewoon fantastisch.
Om een volgende keer ook een hoek 'classic' of 'tijdmachine' hardstyle te maken moet je misschien wel een 3D-schema maken zodat alle combinaties mogelijk blijven.
Ik vind namelijk ook dat dat niet onder mainstream past.
Edit: Ah, ik zie dat ik vorige keer zelfs 12 koos!
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.