Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daar is ie weer, voor de mensen die dit nog niet kennen, het is de bedoeling dat je je naam ergens in de driehoek plaatst. Vakje 1 is als je veel meer van mainstream houdt dan van zowel early als raw. Vakje 6 is als je evenveel van raw als mainstream houdt, maar totaal niet van early. Vakje 7 is het midden, dat wil dus zeggen dat je van alles evenveel houdt.
Om het dit maal makkelijker te maken, hoef je alleen nog maar het nummer van het vakje aan te geven. Dan plaats ik je naam er wel in. Het beste is als je niet in de oude topics kijkt, zodat je niet beïnvloed wordt door eerdere keuzes.
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dan dat ik in vakje 13 behoor: Ik vind Raw en Early allebei leuk, ondanks dat de raw scene nu minder aan het worden is wil het niet zeggen dat ik de raw platen van afgelopen jaar ofzo niet leuk vind dus Raw en Early blijven gelijk voor mij. Verder luister ik wel eens mainstream en vind ik het opzich wel leuk, maar het interesseert me minder dan de andere 2 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi, altijd interessant.

Ikzelf merk dat ik de laatste tijd eigenlijk voornamelijk hard werk aanzet. Daarnaast wil ik ook nog wel eens wat oud spul (Tijdmachine era) aanzetten. Waar moet ik mijzelf nu plaatsen? Early is het, volgens de letterlijke term, niet. Als ik nu naar mainstream neig kom ik in hetzelfde hokje als mensen die de muziek van Coone of de setjes van Frontliner waarderen, en daar heb ik niet zoveel trek in.

Wat doet men in zo'n geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gewoon richting mainstream, er is ook wel verschillende early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover de Hardstyle die ik nog luister (wat steeds minder aan 't worden is) ook tussen Early en Raw in denk ik.

Vakje 13 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner
Pitcher
Headhunterz
Wildstylez

Allemaal super vet tot 2010, echter daarna overwegend kut in mijn ogen. Maar wel allemaal mainstream.. Terwijl er aan early niet meer zoveel veranderd.

Maar goed ik begrijp wat je bedoelt het gaat je om gemiddeldes.

Doe mij maar in 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Om het dit maal makkelijker te maken, hoef je alleen nog maar het nummer van het vakje aan te geven.

Dit komt voor mij niet lekker uit. Een plaats linksonder in de 7 of linksboven in de 13 zou voor mij het beste zijn aangezien ik iets meer neig naar raw en early dan naar mainstream. Maar met jouw huidige opzet zou ik dus óf midden in de 13 óf midden in de 7 worden gezet als ik het goed begrijp?
Ik denk dat meer mensen hier last van hebben, dus dan is het uiteindelijke resultaat ook niet helemaal betrouwbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13, aan de bovenkant. Leuk dat 'ie weer terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11. Voornamelijk raw. De mainstream van nu vind ik helemaal niets aan, en de early die jij bedoelt luister ik ook niet elke dag. Maar als ik mainstream en early combineer denk ik aan 2004 - 2009. En dat trekt mij nog steeds wel. Dus doe maar 11. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als hierboven zit ik ook ik ook in de mainstream rond 2007-2010. Dan zou ik een combinatie van 8, 9, 13, en 15 moeten kiezen. Ik ga wel voor 9 aangezien ik raw echt zat aan het worden ben.

Volgende keer meer driehoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Om het dit maal makkelijker te maken, hoef je alleen nog maar het nummer van het vakje aan te geven.

Dit komt voor mij niet lekker uit. Een plaats linksonder in de 7 of linksboven in de 13 zou voor mij het beste zijn aangezien ik iets meer neig naar raw en early dan naar mainstream. Maar met jouw huidige opzet zou ik dus óf midden in de 13 óf midden in de 7 worden gezet als ik het goed begrijp?
Ik denk dat meer mensen hier last van hebben, dus dan is het uiteindelijke resultaat ook niet helemaal betrouwbaar :P

Precies ja, ik zou het liefst in het linkerhoekje van de 9 komen te staan. Het is niet dat ik raw niks meer vind, maar mijn smaak is wel wat verschoven ten opzichte van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar vakje 8, maar dan wel wat meer aan de linkerkant. De 'Raw' artiesten die ik nu nog echt interessant vind en goed volg zijn op 1, misschien net 2 handen te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:45 
 

Wat wordt er precies bedoeld met early? Aangezien Lyst dit heeft gemaakt denk ik alles < 2006 ongeveer en dat vind ik niet zo. 2007-2010 daarentegen vind ik supervet. Dat zou mn keuze nogal beïnvloeden namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Doe maar vakje 6 (in het midden van de rand aan 7). Early reken ik toch maar aan het echt early tijdperk, niet de Tijdmachine tracks die je de laatste meer en meer terug hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Het in hokjes plaatsen van hardstyle.....

Anders douw mij ma effe in 5 ;) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waar ik mijzelf zou plaatsen. Heb weinig met de mainstream, ook steeds minder met de raw en de early zoals hij hier is bedoeld is wel 'leuk', maar krijgt niet echt de voorkeur. Als er een hoek was met HS van 2006-2010 zou ik daar 1 vakje vandaan zitten en dan richting de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar 7. Als de mainstream na 2010 hetzelfde gebleven was zou ik in 3 komen denk ik. Maar dat is niet het geval en heb dus weinig met HUIDIGE mainstream. Hoewel ik VROEGERE mainstream heel erg kan waarderen. Iets minder van de Raw geworden de laatste tijd, en meer van de Early. Denk dat 7 dus wel een goede keuze is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je mag gerust aangeven waar je in een driehoek wil, de rest zet ik gewoon het midden van het vakje. En met mainstream bedoel ik de meer euforische melodieuze hardstyle of dat nu uit 2006 is of uit 2014, met raw de wat hardere agressievere hardstyle en met early de hardstyle sound zoals het oorspronkelijk (<2006) was, maar daar vallen early achtige tracks van 2014 ook gewoon onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik plaats mezelf in hokje 2, helemaal onderaan. Mainstream blijft mijn favoriet binnen de scene. Raw vind ik wat overrated, anti hier hardcore kick daar, screech erbij en releasen die hap. Sommige tracks zijn nog te pruimen. Maar interesse daarin neemt af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vakje 6, vooral omdat ik nu steeds weer meer 'mainstream' begin te luisteren. Sowieso luister ik nog veel platen uit de periode 2006-2010. Maar toen had je geen 'mainstream' en 'raw'. Het was toen nog gewoon hardstyle.

Ook 'raw' kan me nog wel bekoren, alhoewel het tegenwoordig gewoon niet meer creatief is. Vooral de muziek toen 'raw' nog bekend moest worden luister ik nog veel (Pattern 2, The Haunter of The Dark, Evolution Complete etc.).

Early luister ik heeeeeel soms. Zo nu en dan is er wel een track die ik erg vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staan de haakjes voor als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Waar staan de haakjes voor als ik vragen mag?

Denk voor de plaats in het vorige topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar daar sta ik ook in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

7 links onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit in 5. Luister wel tijdmachineachtige setjes maar bijna nooit meer echte early hardstyle.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic