Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.

Dus een HHZ - Scrap Attack is early? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou pre 2010 juist onder 'mainstream' willen zetten, en bij early dan gewoon de stijl die vanaf 2005/2006 'early' heet, dus met dikke vette achteruit baarsjes en gated kicks en hoovers en shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt mij d'r nog niet gezet.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik twijfel heel erg tussen 2 en 6.
Als we het echt over de huidige muziek hebben dan zeg ik 6 onderaan, mainstream van de laatste tijd is erg wisselvallig en veelste cheesy.

Maar ik luister hardstyle daterend uit 2008-2014, en mainstream is licht in het voordeel, dus in dat geval zeg ik 2 onderaan.

Dus als het laatste geen probleem is, 2 onderaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.


3 uur 's middags vandaag is inmiddels een tijdje geleden, maar dat was niet vroeg op de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
dawasiknie schreef:
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.

Dus een HHZ - Scrap Attack is early? :lol:

Ja

Lyst schreef:
Want één keer de identiteit van een genre stelen is niet genoeg. :x

Arme jongen toch, wil je je speelgoed terug?

Wat is het dan? Huidige hardstyle heeft er helemaal niets meer mee te maken. Misschien moet iedereen een keer ophouden moeilijk te doen. Oude hardstyle = early hardstyle. Lekker boeiend of het van Kai Tracid uit 2000 komt of van Ran-D uit 2010, intussen is het dusdanig lang geleden dat je het niet meer bij de huidige hardstyle kan zetten. Kan je de early nog altijd splitsen in een pre en post 2005 categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Hardstyle, Tijdmachine Hardstyle en Hardstyle van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 16:09 
 

Waar blijft dat Noisecult vakje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tijdmachine Hardstyle

Ow sorry dat vind ik echt kut, ik hou alleen van Defqon Magenta Hardstyle en Qlubtempo hardstyle. En dan alleen de laatste 4 edities van Qlubtempo. Niet die ervoor. Dat is early Qlubtempo hardstyle, vind ik niet zo vet. Aub een apart vakje voor aanmaken.


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je wel zo'n smiley typen, maar dat jij bijvoorbeeld Ran-D - Feel My Fire & Isaac - On the Edge in hetzelfde hokje plaatst is ook niet best.

Er is moeilijk een naam te geven aan de periode van ongeveer 2005-2010, maar als je het dan toch zou moeten doen dan zou ik het liefst kiezen voor een term als Tijdmachine Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan wel eens kijken of ik een 3D-model kan maken met een extra punt met 'classic' hardstyle; 2005-2010 dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 23:43 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
JeftaElachouri schreef:
Dus een HHZ - Scrap Attack is early? :lol:

Ja


:lol:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 00:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
JeftaElachouri schreef:
dawasiknie schreef:
Early is toch gewoon een verzamelnaam voor oude meuk, daar hoort alles pre 2010 intussen nu wel bij lijkt me.

Dus een HHZ - Scrap Attack is early? :lol:

Ja

Lyst schreef:
Want één keer de identiteit van een genre stelen is niet genoeg. :x

Arme jongen toch, wil je je speelgoed terug?

Wat is het dan? Huidige hardstyle heeft er helemaal niets meer mee te maken. Misschien moet iedereen een keer ophouden moeilijk te doen. Oude hardstyle = early hardstyle. Lekker boeiend of het van Kai Tracid uit 2000 komt of van Ran-D uit 2010, intussen is het dusdanig lang geleden dat je het niet meer bij de huidige hardstyle kan zetten. Kan je de early nog altijd splitsen in een pre en post 2005 categorie.

Noem het dan lekker nustyle. De nieuwe Hardstyle wilde zich destijds niet afsplitsen, dus hebben wij ons neergelegd bij het subgenre early hs en nu wil je alles weer op een hoop gooien, omdat jij toevallig beide kunt waarderen? De muziek is totaal anders, de doelgroep is voor een groot deel anders en de een heeft de ander zijn kop gekost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig met Lyst eens, ik reken de hardstyle van 2005-2010 tot mainstream omdat er toen nog geen duidelijke scheiding was tussen mainstream en raw, maar early is het absoluut niet. Compleet andere sfeer en feeling in die platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig zit ik wel meer in de 5. Maarja mooie aan muziek dat het altijd verandert. Leuk idee dit en wie weet zit ik volgend jaar totaal anders. Maar voor nu dus 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon van te voren duidelijk aangeven dan kan er voor de volgende keer gediscussieerd worden over wat er nou precies onder early/mainstream valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Gewoon van te voren duidelijk aangeven dan kan er voor de volgende keer gediscussieerd worden over wat er nou precies onder early/mainstream valt.

Ook als van te voren wordt aangegeven dat 2005-2010 hardstyle onder mainstream valt, vertik ik het om mijzelf bij mainstream in te delen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hipster :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Noem het dan lekker nustyle. De nieuwe Hardstyle wilde zich destijds niet afsplitsen, dus hebben wij ons neergelegd bij het subgenre early hs en nu wil je alles weer op een hoop gooien, omdat jij toevallig beide kunt waarderen? De muziek is totaal anders, de doelgroep is voor een groot deel anders en de een heeft de ander zijn kop gekost.

Wat jij wil, het blijft allemaal early.
Dat je early wil opsplitsen vind ik prima, maar het idee (namelijk dat het oude platen zijn) blijft hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik kies voor 13 :D
early vind ik heerlijk, maar raw ook. precies er tussen in is precies nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zet mij maar bij het middelpunt van 5 6 7 11 12 13 :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic