In de onderste punt van 8 denk ik 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
3/4 Onder en aan de rechterkant van vakje zes graag. Uit eigen beweging luister ik voornamelijk raw en wat tijdmachine platen met hier en daar een sterke euforisch plaat en soms ook wat early. Drive vindt ik het belangrijkst maar een mooie melodie is ook een motivatie om een plaat op te zetten.
-
A
Vakje 2 is de shit man.Lenny wrote:Welkom buurmanAndyAsteroids wrote:Als classics onder mainstream valt zet mij dan maar links naast Lenny, vakje 2
Moeilijk, bij mainstream kan je naar 2 kanten kijken, Imaginary/YOS wat ik niet zo veel vind. Maar je kan daar ook Rebourne en Adrenalize tracks onder verstaan, wat absoluut mijn favoriete tracks zijn.
Mijn voorkeur ligt absoluut dan bij de Mainstream alhoewel ik wel veel belangstelling heb in early. Ik luister wel naar raw, maar ben niet echt een liefhebber. Daarom zou ik mezelf plaatsen in 4 en dan een beetje boven in het vakje
Mijn voorkeur ligt absoluut dan bij de Mainstream alhoewel ik wel veel belangstelling heb in early. Ik luister wel naar raw, maar ben niet echt een liefhebber. Daarom zou ik mezelf plaatsen in 4 en dan een beetje boven in het vakje
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
In het midden van 7 graag 
Ik in 6 , denk dat dat vorig jaar nog 5 was
Van mij mag dit wel een sticky worden eigenlijk..
Van mij mag dit wel een sticky worden eigenlijk..
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Aan de linkerzijde van 5 in het midden, raw is toch het fijnst op festivalletjes, maar thuis luister ik ook behoorlijk wat mainstream.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vakje 4, helemaal onderin.
Vakje 6, komt door tijdmachine platen die erg dik blijven en dat gewoon mainstream is/was.
Tegenwoordig veel van de raw maar af en toe komen er nog wel fijne mainstream platen.
Tegenwoordig veel van de raw maar af en toe komen er nog wel fijne mainstream platen.
Achter mijn naam staat ook een streepje maar ik weet ook bijna zeker dat ik al eens eerder meegedaan heb?!
Klik
Kan zijn dat ik er overheen kijk? De versies van voor 2013 hadden nog geen nummers.
Kan zijn dat ik er overheen kijk? De versies van voor 2013 hadden nog geen nummers.
Hmm dan is dat idd langer geleden geweest dan 2013
-
N
Rechtsonder in de vijf.
Vak 11.. in de mainstream stoor ik me vooral aan de torenhoge pitchkicks en early (2005 en alles daarvoor) heb ik niks mee, BPM ligt voor mij te laag.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Rechtsonderin de 12.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Nummero 5
Nooit gedacht dat ik mezelf ooit in het zelfde vakje als zeiksnor Lyst zou zetten, maar bij deze dus 
Vakje 16. En wel vlak boven Lyst. Ik ben ten eerste superieur en ten tweede neig ik een heel klein beetje stiekem soms naar mainstream.
Vakje 16. En wel vlak boven Lyst. Ik ben ten eerste superieur en ten tweede neig ik een heel klein beetje stiekem soms naar mainstream.
-
C
15 linksboven 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vakje 7 onder Maximumraver 
Last edited by Dylan-E on 07 Sep 2014 19:03, edited 1 time in total.
Zeg, moet ik je er nog op zetten of nietdawasiknie wrote:Nooit gedacht dat ik mezelf ooit in het zelfde vakje als zeiksnor Lyst zou zetten, maar bij deze dus
Lyst wrote:Zeg, moet ik je er nog op zetten of nietdawasiknie wrote:Nooit gedacht dat ik mezelf ooit in het zelfde vakje als zeiksnor Lyst zou zetten, maar bij deze dus
Vakje 16. En wel vlak boven Lyst. Ik ben ten eerste superieur en ten tweede neig ik een heel klein beetje stiekem soms naar mainstream.![]()
-
N
Kun je voor stefaneke/Dennis nog een extra vak "noisecult" maken? Die kun je dan alvast invullen!