Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:50 

Hardtraxx Addict

Gisteravond de nieuwe Peaky Blinders gekeken, en wat een fucking vette serie is dat toch, op het moment zeker mijn favoriet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 12:26 

Hardtraxx Veteran

Oh is dat weer begonnen? Tering gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ja heerlijke serie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:10 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met Modern Family, leuke serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 21:14 

Hardtraxx Elite

Oh yesss! :woot: Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 22:05 

Hardtraxx Veteran

BURN THEM ALL!! #kippenvel

Zat ook een heerlijke hoeveelheid laag overheen, klonk episch door de sub :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 15:13 

Hardtraxx Veteran

Banshee ook helemaal gezien. Ook zeker een aanrader :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:24 

Hardtraxx Veteran

Erg sterke episode weer van Thrones! Wel kort, maar gelukkig worden ze vanaf volgende week weer een stuk langer!

The Hound -> Cleganebowl hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

Heel vet een oude bekende weer terug te zien. Verder waren de laatste 2 episodes wat slower-paced, maar kan ook niet anders na de vliegende start van dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:01 

Hardtraxx Veteran

Moraal van het verhaal: gelukkig zijn in Westeros kan alleen als je later in de aflevering sterft. Of als je Arya bent, ongeveer 30 seconden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:57 

Bierkoning

Die oude bekende was wel mooi ja, maar of die nou nog zo veel toe gaat voegen aan het verhaal... We zullen het zien. Spoiler: Ik vond dat Arya zich wel heel makkelijk liet pakken, ze wist dat ze achter haar aan zouden komen komen en dan loopt ze daar gewoon doodleuk rond (niet eens vermomd) en laat ze zich aanspreken door een onbekende, terwijl ze weet dat Jaqen of Waif dat had kunnen zijn. Maar goed, dit zal toch niet het einde zijn voor haar, dus ben wel benieuwd waar dit toe gaat leiden. Dan is die training misschien toch niet voor niets geweest. Vond verder die brief van Sansa erg interessant deze aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Cersei heel Kingslanding wil verbranden. Dat The Hound nog leeft vind ik een beetje cheap, maar was wel te verwachten. Die zal wel gaan vechten met The Mountain dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:27 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hintte die roos ook dat Margaery een spelletje speelt met The High Sparrow en Tommen en dat ze gelukkig nog steeds uit is op wraak. Dacht voor even dat ze oprecht aan de kant van The Faith stond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:54 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Moraal van het verhaal: gelukkig zijn in Westeros kan alleen als je later in de aflevering sterft. Of als je Arya bent, ongeveer 30 seconden xd

Maar zij zit in Essos en is niet dood :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 13:21 

Hardtraxx Veteran

Twee toffe fan theories, vooral die eerste zou episch zijn en een hoop verklaren. De tweede is een beetje gekscherend maar wel geinig :

So here are a few things which are interesting about the Waif.

She is only seen by either Jaqen H'ghar or by Arya.
She has a very incredible back story, much like Mercy or Cat of the Canals.
She know's what Arya is doing, all the time. She knows when she lies. She can tell where she is.
She tries to force Arya to leave. She makes her insecure.

So here's my theory, get some tinfoil..

The Waif is Arya. Arya is suffering from some sort of bi-polar dissociative identity disorder. A case can be made that when Arya came to the House of Black and White, the water that she drank induced this in her. In a way, The Waif is no one. Her only mission is to kill off Arya, the inner Arya, the one who can never be one of them.

This is why Jaqen H'ghar always wants the Waif to leave the room before he begins talking to Arya. He essentially wants Arya to stop behaving in a dual personality manner. He just wants to talk to Arya. So the Waif leaves. Just when Arya is alone, she appears again.

When the Waif asks Jaqen H'ghar, "You PROMISED!?", it's actually Arya. Arya has finally asked to kill her inner self. A lot of people have observed that Jaqen H'ghar looks a bit pleased with himself when he permits the Waif.

--------------------------------

It strikes me that Sandor Clegane has other things on his mind than representing the faith (which he didn't seem particularly enamoured with) against his brother FrankenGregor
hype be unto him
I expect to see Sandor go on a rampage against the Brotherhood, and in E10 come face to face with Brienne and Pod's mighty morning star.
Rather, I would love to see the High Sparrow/Margaery put forward a different candidate as the faith's champion against the unMountain - a champion that it would be a real challenge for him to kill, a champion that would truly expose Cersei's weakness. I give you Tommen, Champion of the Faith.
Tommen isn't brave, nor a fighter, but he's easy to manipulate - he wants to get inside Margaery's wifely duties and she could suggest that he must win her affections in combat. This would then leave Cersei with 2 options - kill her son by setting the Mountain against him, or ordering Gregor to die by his hand, thus condemning herself. If she goes with option 1, she would complete her descent into madness through grief, turn Jaime against her (closing that book arc for Jaime), and give her motive to burn the city down. Option 2, she condemns herself, giving her motive to burn the city down.
Final thought; either way, this completes the prophecy from Maggy the frog as she dies by the little brother.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 16:47 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Twee toffe fan theories, vooral die eerste zou episch zijn en een hoop verklaren. De tweede is een beetje gekscherend maar wel geinig :

Die had ik inderdaad ook gezien. Leuk om over te speculeren. ^^ Ik denk zelf dat de eerste net iets anders zal verlopen, namelijk dat Jaqen (of wie hij ook moge zijn, Waif aan het testen is. Volgens de lore mogen Faceless Men geen emoties tonen, maar als je Waif afgelopen 2 seizoenen hebt gezien is duidelijk te merken dat ze iets tegen Arya heeft. Zelf doet "Jaqen" het dan ook fout aangezien hij een zwak heeft voor Arya (althans, zo lijkt het), maar dat terzijde. In S05E10 is te zien hoe een van de Faceless Men (de dode "Jaqen") het gezicht van Arya draagt (het moment dat ze tijdelijk blind wordt). Het zou dus zo kunnen zijn dat de Arya die neergestoken werd niet de echte is. Nu denk je: 'maar Kevin, hoe de fuck verandert een kerel als Jaqen in een klein meisje als Arya?'. Goeie! Maar opzich zou het best kunnen als je bedenkt dat in S05E02 de Kindly Man (die negert met die monsterneus) met huidskleur en al verandert in "Jaqen". Tel daarbij het feit dat Arya hartstikke nonchalant (en zonder Needle nota bene!) rondliep in Braavos, wetende dat de Faceless Men achter haar aan zouden komen. Bijna alsof ze het verwachtte. Iets zegt me dat dit allemaal onderdeel is van haar plan, waar de episodebeschrijving van S06E07 over hintte. Waif denkt dat met Arya afgerekend is, dus zal ze zelf minder waakzaam zijn, wat het perfecte moment kan zijn voor de echte Arya om toe te slaan. Zo heeft ze twee vliegen in één klap: "Jaqen" en Waif. Nu ik er zo over nadenk is ook deze theorie vrij tinfoil, maar het zou wel een mooie twist zijn denk ik zelf, en Maisie zei ergens in een interview een tijdje terug dat haar personage iets episch zou doen. Maar goed, ik denk dat we gewoon moeten wachten tot de volgende episode(s).

Wat betreft die tweede theorie: Cleganebowl in de serie gaat denk ik gewoon gebeuren (als fanservice), dat kan haast niet anders. Wel zal Sandor keihard gaan ragen tegen de BWB (zoals in een shot voor de volgende episode te zien is). Feit dat de BWB zo bloeddorstig is geworden kan overigens duiden op Lady Stoneheart, maar daar zet ik m'n geld maar niet op in. Geen idee hoe hij verder in KL moet komen voor Cleganebowl, maar dat zien we dan wel. Verder zie ik het zo gebeuren dat Cersei haar poep verliest. Na de trial, of ervoor ofzo wanneer Tommen het loodje legt. Overal in KL ligt nog wildfire opgeslagen uit de tijd van Aerys II, dus er hoeft maar dít te gebeuren en KL wordt van de kaart geveegd. De scène tussen Olenna en Cersei afgelopen episode gaf ook al wat foreshadowing. "Are you going to kill them all?". Ik gok dat Jaime teruggaat naar KL na zijn missie in de Riverlands (Red Wedding 2.0 wink, wink, nudge, nudge), waar hij een Mad Queen Cersei die niks meer te verliezen heeft aantreft. Ik denk dat Jaime vervolgens geen keuze heeft en Cersei doodt, mogelijk inclusief zichzelf. Toen Bronn aan Jaime vroeg hoe hij wilde sterven vorig seizoen, zei hij "in the arms of the woman I love", en we weten dat Jaime in de serie nog steeds geobsedeerd is met Cersei. Maar goed, in Bran's visioen in S06E06 zien we Drogon ook nog over KL vliegen, en dat moet de toekomst zijn; KL bestond nog niet toen Aemon The Conqueror 'landde' in Westeros. Dus als Drogon een keer een heet windje laat zal de hele stad alsnog de lucht ingaan door alle wildfire dat overal ligt opgeslagen. Dat zou echter wel betekenen dat Dany dit seizoen al in Westeros aan moet komen, wat ik dan weer niet zie gebeuren gezien het feit dat ze eerst nog moet knokken in Mereen, maar aan de andere kant hoeft KL niet per se dit seizoen de lucht in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 04:12 

Hardtraxx Veteran

vrijdag het nieuwe seizoen van Orange Is The New Black :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 08:44 

Hardtraxx Elite

das toch een vrouwenserie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 11:34 

Hardtraxx Veteran

Heb het wel eens meegekeken met mijn vriendin, best goed te pruimen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 12:33 

Hardtraxx Veteran

Hype unconfirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 12:56 

Hardtraxx Veteran

Ook alles gezien van OITNB :D Leuke serie inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 23:05 

Hardtraxx Veteran

Future Diary in de afgelopen dagen gekeken en: Wauw! Deze anime heeft alles wat het moet hebben; een slimme psychologische thriller a la Death Note met brute (gore) actie, maar ook met humor en romantiek (en niet van dat preutse gedoe zoals je in veel japanse anime ziet). Misschien wel de beste van de anime's die ik tot nu toe gezien heb :thumbsup:

Nu tijd voor Elfen Lied, schijnt ook erg goed te zijn :D en GoT uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:48 

Bierkoning

Vond GoT wel interessant, maar opnieuw niks spectaculairs. Zal de laatste episodes ongetwijfeld wel los gaan (Battle of The Bastards :cool: ) Go Ramsay!

Overigens, wat was nou echt de hele toegevoegde waarde van de terugkeer van de Blackfish...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 14:20 

Hardtraxx Veteran

Meer dan prima episode van GoT inderdaad. Niet extreem spannend allemaal, maar wel veel foreshadowing! Sterke scènes in King's Landing, Riverrun, en met onze favoriete kipliefhebber. Wel jammer dat een boel theorieën hiermee (Cleganebowl, Lady Stoneheart, "Jaqen" = Arya in ep 7 etc.) min of meer de prullenbak in gaan, maar ik zal er niet heel erg om rouwen.

[rant] Ik snap niet waarom er zoveel mensen op het internet janken om het feit dat Arya te snel zou herstellen, terwijl een van de directors meerdere malen heef gezegd dat er soms dagen tot weken tussen scènes kunnen zitten. Als je een beetje op hebt gelet weet je gewoon dat het tempo dit seizoen erg hoog ligt. Sure, het had hier en daar misschien iets beter geschreven kunnen worden, maar het is fucking tv. Ohja, en natuurlijk het feit dat ze het gevecht van Arya vs. Waif in het donker niet lieten zien. Soms heb ik echt het idee dat mensen net zoveel hersencellen als een zak grind hebben, en ik durf te wedden dat als je een paar minuten een zwart scherm had gezien met gevechtsgeluiden erin, mensen zouden kankeren over hoe ze ook iets anders hadden kunnen laten zien en dat het zonde van de tijd is. En dan uiteraard Blackfish die offscreen stierf, net als o.a. Syrio Forel en weet ik veel wie nog meer, maar daar hoorde je toen ook niemand over. Maar ja, dubbele standaarden door Blackfish fanboys die de serie nog steeds heilig vergelijken met de boeken.[/rant]

De trailer voor de volgende episode gaf me overigens meerdere malen kippenvel. Dit MOET wel godsgruwelijk vet worden! Het zal die tientallen miljoenen denk ik meer dan waard zijn. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 15:17 

Hardtraxxer

Het grootste probleem was de verschrikkelijke writing van de vorige episode als Arya gestoken wordt. Ze weet dat ze achterna gezeten wordt door een groep moordenaars die iedereen zouden kunnen zijn, en zij loopt door Braavos alsof er niets aan de hand is? Dat is totaal niet hoe Arya zich zou gedragen, ze laat zich vervolgens zomaar neersteken alsof ze dit niet verwacht had.
Daarnaast valt ze daarna in een vieze stinksloot met meerdere steekwonden. We gaan er maar vanuit dat milk of the poppy ook iets doet tegen infecties en dergelijken? Misschien geluk.

Het Hollywood/Terminator niveau lag ook behoorlijk hoog bij Waif vs Arya, vond dat totaal niet in Game of Thrones passen.

Verder wel ontzettend genoten van alle scenes met een Clegane er in en Jaime & Edmure. Vooral genoten bij de scenes met Sandor, 1 van de betere personages in de serie.

Ohja, in b4 Cersei wil Kings Landing afbranden met alle opgeslagen wildfire onder de stad (waar ze het over had met Qyburn), en net voor dat gebeurt maakt Jaime haar dood.
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic