Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 15:39 

Hardtraxx Veteran

@gezellige_vent: WTF? Jaime vermoord Cersie? Hoe dan, hij heeft net vertelt dat niets meer voor hem betekent dan zijn zus, hij wil baby's afschieten in katapulten om bij haar te zijn maar zou haar wel vermoorden, een logica die zelfs ik niet volgen kan..

OT: De trailer van aflevering 9 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 16:04 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik het hele Arya verhaal maar afgezaagd vond, helemaal met zo'n einde. Vond het echt cringe. Joeh hier heb je het hoofd van Waif en Jaqen die dan ineens komt van, oh chapeau!! Blij dat dat verhaal nu is afgesloten. Verder kan ik de scènes met Hound altijd waarderen, altijd humor. Verder érg benieuwd naar episode 9, wat zag die trailer er episch uit. Al hadden ze wel wat opbouw naar die 'grote strijd tussen de bastards' kunnen geven in deze episode naar mijn mening. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 17:35 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
@gezellige_vent: WTF? Jaime vermoord Cersie? Hoe dan, hij heeft net vertelt dat niets meer voor hem betekent dan zijn zus, hij wil baby's afschieten in katapulten om bij haar te zijn maar zou haar wel vermoorden, een logica die zelfs ik niet volgen kan..

OT: De trailer van aflevering 9 :love:

Uitgaande van het feit dat Cersei King's Landing tot op de grond af wil/gaat branden met wildfire lijkt het me niet meer dan keilogisch. Qyburn bevestigde al dat 'de geruchten' waar waren afgelopen episode, en dat kan maar om één ding gaan: de verborgen wildfiredepots onder de stad die nooit zijn verwijderd na de dood van Aerys II. De vorige keer dat een regent "burn them all" bulderde wist Jaime ook wat te doen, ook al moest hij daarmee zijn eed verbreken. Daarnaast is het onderdeel van de profetie die Cersei te horen kreeg van Maggie the Frog in S05E01. Wanneer al haar kinderen dood zouden zijn en ze niks meer zou hebben, zou ze gewurgd (of in ieder geval gedood) worden door de Valonqar (Valyrian voor 'broertje'). Jaime is jonger dan Cersei en voldoet daarmee aan de eis. Tyrion ook, maar die zit helemaal in Essos, en het zou ook totaal onlogisch zijn. Cersei heeft hem echter altijd verdacht, en daarom wil(de) ze Tyrion ook dood. Tommen gaat het loodje 100% zeker leggen dit seizoen, en daarna zal de Mad Queen totaal flippen, want dan heeft ze écht niks meer. Als Jaime dan toevallig ook in King's Landing is en hoort/merkt wat ze van plan is, dan zal hij haar écht niet steunen hoor. Op dit moment is hij totaal in de war en probeert hij zichzelf te vinden gok ik zo. Zeker als je die scènes met Blackfish en Brienne nog eens terugkijkt. Daarnaast is hij niet op de hoogte van Cersei's plannen dus hij staat logischerwijs nog steeds aan haar kant. Ik ben er zelf van overtuigd dat hij haar (na de dood van Tommen) in episode 10 van dit seizoen doodt en mogelijk zelf ook het loodje legt door wildfire of zelfmoord. Als Dany dan eindelijk in King's Landing aankomt (waarschijnlijk pas volgend seizoen) is haar visioen uit S02E10 ook uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 21:30 

Hardtraxx Veteran

Wat ik niet begrijp is dat Jon Winterfel aan gaat vallen terwijl hij weet dat de walkers er aan komen. In de vorige seizoenen heeft hij vaak/altijd gekozen voor wat uiteindelijk het beste is voor de mensheid en dat lijkt hij nu niet te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 21:49 

Hardtraxx Veteran

^ Sansa is nu bij hem heh. Denk dat dat de druk opeens ontzettend verhoogd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:30 

Bierkoning

En Rickon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:31 

Hardtraxxer

Dat zit niet zo lastig eigenlijk. Met welk leger wil Jon de walkers verslaan? Met castle black alleen is dat niet te doen, en gene grote lord wil er iets tegen doen omdat ze het niet geloven. Als Jon het noorden in handen heeft, heeft hij legers, macht en invloed. Dan zou hij wel de anderen kunnen overtuigen om de legers naar het noorden te verplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:54 

Hardtraxx Veteran

gezellige_vent schreef:
Dat zit niet zo lastig eigenlijk. Met welk leger wil Jon de walkers verslaan? Met castle black alleen is dat niet te doen, en gene grote lord wil er iets tegen doen omdat ze het niet geloven. Als Jon het noorden in handen heeft, heeft hij legers, macht en invloed. Dan zou hij wel de anderen kunnen overtuigen om de legers naar het noorden te verplaatsen.

Precies. Het wordt ook min of meer uitgelegd in Hardhome, tijdens de scène waarin hij met de wildlings aan het babbelen is voordat de pleuris losbarst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 13:39 

Hardtraxx Veteran

Wedden dat je deze tekst selecteerde om een zieke spoiler te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 13:41 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Wedden dat je deze tekst selecteerde om een zieke spoiler te lezen

Wedden dat jij dat ook deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 17:44 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Nu tijd voor Elfen Lied, schijnt ook erg goed te zijn :D

Man man man, deze was ook weer bizar zeg. En extreme gore xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 04:07 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha jeeeeezzuuussssss net de 9de aflevering gezien van game of thrones :worship: :worship: :worship:

Dat tempo ineens! Bizar wat een mega zieke aflevering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 06:54 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Hahahahaha jeeeeezzuuussssss net de 9de aflevering gezien van game of thrones :worship: :worship: :worship:

Ik heb ook speciaal de wekker gezet! Super vette aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 06:56 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Paultheone schreef:

Ik heb ook speciaal de wekker gezet! Super vette aflevering!

Dit. Godsamme wat een legendarisch vette episode! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:53 

Bierkoning

Wat sick :cry: :worship: Vetste aflevering tot nu toe imo. [Spoiler]: R.I.P. Ramsay, we zullen je missen. Ben benieuwd wat er volgende week nog allemaal gaat gebeuren, verwacht nog wel wat chaos in Kingslanding.

Edit: Als ik trouwens één klein minpuntje mag hebben op deze episode: Het was natuurlijk awesome dat Sansa met die ridders van de Vallei aan kwam zetten, maar eigenlijk had ze dit ook al in een veel eerder stadium kunnen beslissen en ook kunnen voorleggen aan Jon ipv eerst 3000 man de dood in te jagen.

Maar goed, klein minpuntje op een verder geweldige episode (heb hem zelfs al 2 keer gekeken) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 13:32 

Hardtraxx Veteran

Wauw Game of Thrones! Briljante aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:05 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
das toch een vrouwenserie?

Het gaat wel over een vrouwen gevangenis, maar ook voor mannen erg leuk :whistle:

Henk-Jan schreef:
Ook alles gezien van OITNB :D Leuke serie inderdaad.

Net met seizoen 4 begonnen, 2 afleveringen gezien en begint weer erg sterk en leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:56 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Rawbin schreef:
Nu tijd voor Elfen Lied, schijnt ook erg goed te zijn :D

Man man man, deze was ook weer bizar zeg. En extreme gore xd

Even wat oude series aan het ophalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 18:21 

Hardtraxx Veteran

Vette aflevering van GoT :D
Spoiler:
Toch wat cheap die riddertjes van littlefinger. Viel te verwachten. Had nog wel gedacht dat een belangrijk personage als Davos ofzo zal sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Edit: Als ik trouwens één klein minpuntje mag hebben op deze episode: Het was natuurlijk awesome dat Sansa met die ridders van de Vallei aan kwam zetten, maar eigenlijk had ze dit ook al in een veel eerder stadium kunnen beslissen en ook kunnen voorleggen aan Jon ipv eerst 3000 man de dood in te jagen.

Spoiler: Ben ik met je eens, maar het blijft natuurlijk een serie en dan was het gevecht een stuk minder leuk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:56 

Hardtraxxer

Maar dan zou Ramsey doorhebben dat Jon een hele andere tactiek gebruikt. En dan zou Ramsey niet met zijn legertje aan hebben gevallen, en hadden ze een siege moeten doen, en dat zou misschien wel mislukken.

Cinematografisch hoogtepunt in de series, dat camerawerk :drool: . Ook een dikke +1 voor de CGI @ Meereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:31 

Hardtraxx Crew

Holy mother of epic afleveringen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:28 

Hardtraxxer

Godverdomme. Game of Thrones :worship: :worship:

Achteraf stom, maar zag het leger van Baelish echt niet aankomen. RIP Giant :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 15:14 

Hardtraxx Veteran

What the fuck, deze aflevering... :cry: :cry: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 13:09 

Hardtraxxer

Iemand die mij kan vertellen wanneer The Walking Dead weer te zien is? Hetzij op Netflix of tv.
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic