Oke dat is prettig om ten gehore te krijgenwrote:Dat bespreek ik liever niet hier.wrote:Als ik het je vertel wel haha.wrote: Gelukkig wel.
Ik ben de wijsheid zelve.
Maar om even ontopic te gaan.
Hoe is het met jou en Iris ondertussen?
Het gaat echter prima
Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.wrote:
Oke dat is prettig om ten gehore te krijgen
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel
Aaawh liefwrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.wrote:
Al aan het aftellen?
Jaaaa, gisteren best lang aan de feun gehangen met derwrote:Aaawh liefwrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.wrote:
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel![]()
Al aan het aftellen?
Zeker aan het aftellen, can't wait!
M
Is Iris een ander woord voor pep?wrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.wrote:
Daar gaat je abbonement of btg hahawrote:Jaaaa, gisteren best lang aan de feun gehangen met derwrote:Aaawh liefwrote: Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel![]()
Al aan het aftellen?
Zeker aan het aftellen, can't wait!
Ik hoop het nietwrote:Is Iris een ander woord voor pep?wrote: Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.
Haha sorrywrote:Ik moest lachen.
Ja, stiekem welwrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Heb ik wel voor haar over.wrote: Daar gaat je abbonement of btg haha
Fuck de rest.
En bedankt.wrote:Ja, stiekem welwrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
En lief van je, voor haar
Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtwrote:En bedankt.wrote:Ja, stiekem welwrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
En lief van je, voor haar
Je gaat weer vreemd!
M
wrote:Ja, stiekem welwrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.wrote:Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtwrote:
En bedankt.
En lief van je, voor haar![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Ik ben nu boos.wrote:Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.wrote:Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtwrote:
En bedankt.
En lief van je, voor haar![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Beetje mij uitlachen en mijn Iris vergelijken met pep.
Stelletje hufters.
Ik zei toch, ik hoop dat ze dat niet vergelijkenwrote:Ik ben nu boos.wrote:Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.wrote: Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lacht![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Beetje mij uitlachen en mijn Iris vergelijken met pep.
Stelletje hufters.
Iris en pep zijn beide lekker prima vergelijking dus.
Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Lekker bezig Robinwrote:Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Haha zoals gewoonlijkwrote:Lekker bezig Robinwrote:Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?
Zoo maar ff wat whiskey pakken en 2e poging doen met slapen
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hij was flink aan het balen jawrote:
Haha zoals gewoonlijk![]()
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?
Ow dan ben ik dus niet de enige die binnenkort bezoekje kan brengen aan de afkickkliniek, top!wrote:Hij was flink aan het balen jawrote:
Haha zoals gewoonlijk![]()
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?Hij kreeg net zulke trilhandjes als jij hehe!