Oke dat is prettig om ten gehore te krijgenOlijfboompje wrote:Dat bespreek ik liever niet hier.Iris93 wrote:Als ik het je vertel wel haha.Olijfboompje wrote: Gelukkig wel.
Ik ben de wijsheid zelve.
Maar om even ontopic te gaan.
Hoe is het met jou en Iris ondertussen?
Het gaat echter prima
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.Iris93 wrote:
Oke dat is prettig om ten gehore te krijgen
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel
Aaawh liefOlijfboompje wrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.Iris93 wrote:
Al aan het aftellen?
Jaaaa, gisteren best lang aan de feun gehangen met derIris93 wrote:Aaawh liefOlijfboompje wrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.Iris93 wrote:
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel![]()
Al aan het aftellen?
Zeker aan het aftellen, can't wait!
-
M
Is Iris een ander woord voor pep?Olijfboompje wrote:Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.Iris93 wrote:
Daar gaat je abbonement of btg hahaOlijfboompje wrote:Jaaaa, gisteren best lang aan de feun gehangen met derIris93 wrote:Aaawh liefOlijfboompje wrote: Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.
Ik mis haar zelfs haha, dat heb ik niet snel![]()
Al aan het aftellen?
Zeker aan het aftellen, can't wait!
Ik hoop het nietMovingMadness wrote:Is Iris een ander woord voor pep?Olijfboompje wrote: Ik vind dat ook erg prettig om ten gehore te krijgen.
Haha sorryNando wrote:Ik moest lachen.
Ja, stiekem welMovingMadness wrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Heb ik wel voor haar over.Iris93 wrote: Daar gaat je abbonement of btg haha
Fuck de rest.
En bedankt.Olijfboompje wrote:Ja, stiekem welMovingMadness wrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
En lief van je, voor haar
Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtIris93 wrote:En bedankt.Olijfboompje wrote:Ja, stiekem welMovingMadness wrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
En lief van je, voor haar
Je gaat weer vreemd!
-
M
Olijfboompje wrote:Ja, stiekem welMovingMadness wrote: Is Iris een ander woord voor pep?
Fuck de rest.
Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.Olijfboompje wrote:Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtIris93 wrote:
En bedankt.
En lief van je, voor haar![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Ik ben nu boos.Iris93 wrote:Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.Olijfboompje wrote:Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lachtIris93 wrote:
En bedankt.
En lief van je, voor haar![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Beetje mij uitlachen en mijn Iris vergelijken met pep.
Stelletje hufters.
Ik zei toch, ik hoop dat ze dat niet vergelijkenOlijfboompje wrote:Ik ben nu boos.Iris93 wrote:Omdat ik een opmerking maakte. Maar die weet je niet. En hij was wel grappig.Olijfboompje wrote: Waarom vind je het wel goed dat Nando erom lacht![]()
Je gaat weer vreemd!
En ik ga niet vreemd
Beetje mij uitlachen en mijn Iris vergelijken met pep.
Stelletje hufters.
Iris en pep zijn beide lekker prima vergelijking dus.
Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!Iris93 wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Lekker bezig Robinmrazura wrote:Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!Iris93 wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Haha zoals gewoonlijkOlijfboompje wrote:Lekker bezig Robinmrazura wrote:Haha geen idee maar ik verveel me dus moest gewoon ff wat posten, maar jij bent vast ook heel lekker hoor!Iris93 wrote:Over welke Iris gaat het nu? XD
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?
Zoo maar ff wat whiskey pakken en 2e poging doen met slapen
Last edited by mrazura on 03 Jul 2011 19:49, edited 1 time in total.
Hij was flink aan het balen jamrazura wrote:
Haha zoals gewoonlijk![]()
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?
Ow dan ben ik dus niet de enige die binnenkort bezoekje kan brengen aan de afkickkliniek, top!Squirrie wrote:Hij was flink aan het balen jamrazura wrote:
Haha zoals gewoonlijk![]()
Heb je trouwens nog gedaan bij Christiaan gedaan wat je in de auto zei? Zoja, wat was zijn reactie?Hij kreeg net zulke trilhandjes als jij hehe!