Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
nielstil schreef:
Intervention schreef:
Kheb eigenlijk nooit gezeik met mn vriendin, kheb nu 9 maanden en nog nooit gedoe,gehad ^^

+1, bijna anderhalf jaar en maar 1 ruzie gehad omdat ik bij haar thuis had gekotst :beer:

Dat is ook niet echt bepaald slim.
Ik zou er ook niet blij van worden :x

Wist er zelf ook niets meer van... Maar had wel een vermoeden toen ik op de vloer van de woonkamer wakker werd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 03:42 

Kraak... Piep...

Nando schreef:
Als je een echte date hebt ga je ook niet naar McDonalds. -.-

Ik werk bijna 1 jaar bij de mac en heb daar nu 3 exen dusja :P Plus het is best wel leuk om een beetje meisjes te staren vanuit de keuken, wij zien hun wel hun ons niet :evil: Moet ook niet met die maffe outfits.

Plus een manager daar heeft een keer een meisje voor mij geregeld waar ik 2 maand mee had ( Door gezeur uitgegaan )
Die 2 meiden aan de kassa, manager helpt hun, ik in de keuken :
Manager stottert een beetje als ie afrekent
Ik : Niet zo verlegen he
Hij : Kom jij dan hier en reken t maar af
Ik : Mag ik niet ( Ik kan geen counter, eigenlijk wel maar doe t nooit )
Hij : Zal ik dan zo je 06 Maar geven?
Ik : Doe maar, heb je toch niet

Alleen toen vergat ik dat er nog zoiets als een telefoon lijst bestond... jahoor na t werk.. hoi wie ben jij dan:$

Nu ook ga met een meisje die ik anders nooit had leren kennen omdat ik dr heb leren kennen op n feest van mij + 3 collegas. Als ik hun niet kende dan haar ook niet, gek als je daar over na denkt.

Dus dankje macdonalds :lol: perfecte datingplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 04:06 

Hardtraxx Elite

^epic.

Stop meteen met mijn werk en ga solliciteren bij de mac. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 04:10 

Kraak... Piep...

wel kijken of er uberhaupt leuke meiden werken want ik heb de 3 van de 6 ofzo al gehad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 08:13 

Hardtraxx Elite

Hmm :D
Nee dan blijf ik wel bij mijn eigen werk, verzorgende. Alleen maar vrouwen/meiden als collega's en een enkele kerel. En dan die stagiaires soms :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 08:13 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Nando schreef:

Ik werk bijna 1 jaar bij de mac en heb daar nu 3 exen dusja :P Plus het is best wel leuk om een beetje meisjes te staren vanuit de keuken, wij zien hun wel hun ons niet :evil: Moet ook niet met die maffe outfits.

Plus een manager daar heeft een keer een meisje voor mij geregeld waar ik 2 maand mee had ( Door gezeur uitgegaan )

Alleen toen vergat ik dat er nog zoiets als een telefoon lijst bestond... jahoor na t werk.. hoi wie ben jij dan:$

Nu ook ga met een meisje die ik anders nooit had leren kennen omdat ik dr heb leren kennen op n feest van mij + 3 collegas. Als ik hun niet kende dan haar ook niet, gek als je daar over na denkt.

Maar je hebt toch wat met de meisjes af moeten spreken om ze te leren kennen, ik neem niet aan dat je op de date zelf met ze naar de Mc bent geweest?
Als iets om te doen op een date.
In jou verhaal is het meer een ontmoetingsplek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:10 

Artiest

Mensen die naar de mac gaan voor een date hebben een brein en sense of logic die mijn pet te boven gaat :lol:
Ben geen romanticus, maar een date bij de mac zal er niet gebeuren, daar heb ik wel een ander restaurant voor, wat tenminste goed eten is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:51 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Mensen die naar de mac gaan voor een date hebben een brein en sense of logic die mijn pet te boven gaat :lol:
Ben geen romanticus, maar een date bij de mac zal er niet gebeuren, daar heb ik wel een ander restaurant voor, wat tenminste goed eten is ^^

Haha, toch zou je denken dat iedereen dat wel zou begrijpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:55 

Artiest

Iris93 schreef:

Het zou je verbazen hoeveel neanderthalers er nog rondlopen in dit land :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:02 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:

Het zou je verbazen hoeveel neanderthalers er nog rondlopen in dit land :P

Gelukkig hebben sommigen nog wel verstand.
Wel een mooie benaming, neanderthalers haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:08 

Artiest

Sommigen, is dat een verwijzing naar o.a. jou en mij toe?
Ja, naja ik verzin het woord ook niet ter plekken, maar zo komen bepaalde mensen op mij over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:12 

Hardtraxx Addict

Sommigen, is dat een verwijzing naar o.a. jou en mij toe?
Ja, naja ik verzin het woord ook niet ter plekken, maar zo komen bepaalde mensen op mij over.

Sommige in de zin van Olijfboompje, Nando, jij, ik.
Die 4 weet ik het nog van wat in topic werd gezegd.
robkuh1990 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:19 

Artiest

Ja die Daniel... agh Nederland streeft niet voor niets naar gemiddeld opleidingsniveau van VMBO-TL, moet je nagaan dus dat dat een streven is (of iig een paar jaar geleden was, geen idee hoe het nu zit).
Agh, aan de andere kant, de mensen die iemand meenemen naar de mac voor een date zullen ook wel succes kennen, aangezien er ook vrouwelijke neanderthalers zijn natuurlijk ^^
Dan krijg je naast de breezerslet, de McFlurry slet ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:20 

alles is weer goed tussen mij en me vriendin.. we hebben goed gepraat,, heb haar een roos gegeven en toen kreeg ik een facking lieve brief vn haar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:27 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
alles is weer goed tussen mij en me vriendin.. we hebben goed gepraat,, heb haar een roos gegeven en toen kreeg ik een facking lieve brief vn haar :loving:

Aaah, fijn voor je! :)
Goed om te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:30 

Iris93 schreef:
DarkestSymphony schreef:

Goed om te horen!

relatie's zijn soms zoo moeilijk maar het is ook soms zooo fijn! blijkt nu weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:32 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
Iris93 schreef:
DarkestSymphony schreef:

Goed om te horen!

relatie's zijn soms zoo moeilijk maar het is ook soms zooo fijn! blijkt nu weer :loving:

Waarom een brief?
Vriend van mij had dat ook, kreeg een brief, want ze kon het niet vertellen.
Dan denk ik ook hmm ja ok?! Beetje raar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:35 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:

Waarom een brief?
Vriend van mij had dat ook, kreeg een brief, want ze kon het niet vertellen.
Dan denk ik ook hmm ja ok?! Beetje raar >.<

Sommige mensen vinden dat moeilijk en hebben liever wat meer tijd om erover na te denken en dus kunnen ze hun emoties beter tot uiting brengen door een brief te schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:41 

Artiest

Ja, die mensen verliezen al wat credits bij mij >.<
Dan zou ik denken ik ben je vriendje, zeg wat je wilt zeggen, dat kan... maar dat ben ik, ik ben raar natuurlijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:44 

Hardtraxx Addict

Dan zou ik denken ik ben je vriendje, zeg wat je wilt zeggen, dat kan... maar dat ben ik, ik ben raar natuurlijk >.<

Haha tsja, zou ik ook denken. Maar sommige mensen zijn wat ingewikkelder >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:51 

Artiest

Iris93 schreef:

Noem het eerder irritant :lol:
Had dat ook met een gewone vriendin van mij, die kon geen emoties tonen dus dat ging allemaal via msn, maar wij hadden best vaak ruzie. Alsof we een echt stel waren, maar ik wou d'r dan gewoon in het echt spreken, maar zij wou dat niet.
Super irritant want via msn krijg je miscommunicatie en dat bevordert de gang van zaken niet helemaal.
Als m'n vriendin met een brief aan zou komen zou ik gewoon een fax ofzo terug sturen als geintje

"Uw bericht is veilig aangekomen bij Dhr. R. Alers.

Helaas is hij er op het moment niet, hij zal zo spoedig mogelijk antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling HRM"

Maar dat is dan mijn vorm van humor en de waardering komt dan wellicht niet terug van de andere kant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:

Noem het eerder irritant :lol:
Had dat ook met een gewone vriendin van mij, die kon geen emoties tonen dus dat ging allemaal via msn, maar wij hadden best vaak ruzie. Alsof we een echt stel waren, maar ik wou d'r dan gewoon in het echt spreken, maar zij wou dat niet.
Super irritant want via msn krijg je miscommunicatie en dat bevordert de gang van zaken niet helemaal.
Als m'n vriendin met een brief aan zou komen zou ik gewoon een fax ofzo terug sturen als geintje

"Uw bericht is veilig aangekomen bij Dhr. R. Alers.

Helaas is hij er op het moment niet, hij zal zo spoedig mogelijk antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling HRM"

Maar dat is dan mijn vorm van humor en de waardering komt dan wellicht niet terug van de andere kant :lol:

Hahahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:03 

Kraak... Piep...

Iris93 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nando schreef:

Maar je hebt toch wat met de meisjes af moeten spreken om ze te leren kennen, ik neem niet aan dat je op de date zelf met ze naar de Mc bent geweest?
Als iets om te doen op een date.
In jou verhaal is het meer een ontmoetingsplek :)

Ik leerde ze al kennen op het werk ja..
Daarnaast volgensmij gewoon een keer wat in de stad afgesproken ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:06 

Hardtraxx Addict

Ja klopt,
maar bedoelt wordt dat je niet naar de Mac gaat als je een date hebt :)
Al helemaal als je er allebei werkt staat het zo raar haha.
Sowieso not done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:09 

Artiest

Oftewel als die dude van woensdag jou dus mee gaat nemen naar de mac krijgen we een volledige update hierow waarom het de grootste aars is die de aarde heeft gekend?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic